Pytałem sie o to samo na drugim forum ale tam nikt nie rozumie że ja pisze w ogl a nie DX :]
Mam mały problem... tzn pisze sobie loader do formatu X no i wszystko działa ale mam problem z animacjami tzn nidgy sie nie bawiłem w grafika nie mam pojęcia na czym polegają te kości.
No i jeśli ktoś sie zna to mógłby mi przetłumaczyć krótki kod ;) to jest urywek pliku *.X jakby sie nikt nie domyślił ;)
AnimationKey {
2;// co to jest ??
9;// to pewnie ilosć klatek
10; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
20; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
30; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
40; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
50; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
60; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
70; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
80; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
90; 3; 0.000000, 0.000000, 0.000000;;,
//A te kolejne to są może czas?, ilosć współrzędnych? i współrzędne?
}