Do: ApaczoS - super prace na twojej stronie, pełen podziw. Co do stereoskopii to uważam to za przyszłość.
Do: beny - dobry dowcip z tą tratwą, moja dziewczyna musiała mnie po nim pocieszać.
Do:MariushO: -to były studia podyplomowe, neandertalczyk by to zaliczył, tam tak nie maglują:)
Do: Azbesty - Tak , ja stwierdziłem ,że ta grafika jest Ok. To właściwie jest ciekawe , bo ten materiał (statku) różnie wyglądał z różnych odległości, to było lustro flat mirror, w zasadzie to zadowolony w 100 % nie byłem nigdy, ale jak na blisko 100 różnych ujęć z różnych kątów, jakbym nie zdecydował to moja praca mogłaby nie mieć końca, poza tym chciałem by film, skuter realny odbijał się w statku, niestety nie do końca pasowały kąty ustawienia kamery.
W skrócie oglądałem z 1000 filmów akcji i wydawało mi się zrobienie 1 minuty walki banalnie proste.
A to jest niesamowicie trudne. Tu się liczy doświadczenie. Trudno to w ogóle sensownie opisać.
Co do renderów - to wyrenderowanie 57 sekundowej sceny * 2 kamery *25klatek na sekundę * Full HD (minimum 4minuty) i modlitwa by komp się nie zawiesił to po prostu szkoda gadać. Gdybym to wiedział wcześniej to zbudowałbym tą całą dekorację tego wnętrza statku i tą całą śluzę i pewnie bym na tym lepiej wyszedł finansowo :)
Zresztą oni w Hollywood tak po prostu robią- choć nie zawsze.
No nic, trochę się rozpisałem, uciekam.Hej