Jump to content

Piotr Roza

Members
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

15 Good

About Piotr Roza

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Września
  1. To moja najnowsza animacja: Wykonanie Piotr Rozrażewski. Czas około 4 miesiące. Ps: Ostatnie 25 sekund celowo bez tekstur.
  2. Moja strona internetowa to www.rozrazewski.pl

    Szukam osób interesujących się animacją i filmem.

  3. Hej. Troszkę się nie odzywałem bo krytyka mnie zmasakrowała. Generalnie mam pewien pomysł na następną świetną animację, już poczyniłem pierwsze kroki, jednak tym razem będę potrzebował troszkę pomocy. Więcej informacji na priv. PS: Jak zamieścić jakieś zdjęcie dla tego wątku? Nie było takiej opcji lub gdzieś przegapiłem. A tak w ogóle to nie mam do nikogo za krytykę żadnych pretensji, choć jej skala z różnych źródeł mnie zaskoczyła o nieprawdziwych informacjach nie wspomnę. Piotr
  4. Panowie wam rok by zajął rozszyfrować hieroglify wyroczni..
  5. Wiecie co to jest compositing i kto go robi w megaprodukcjach?
  6. Flagowy Samsung. :) A tutaj link by się trochę pośmiać.
  7. Kolego, odsyłam do podstawówki bo masz chyba problemy z językiem polskim.
  8. Filmy 3D trzeba oglądać na dobrym sprzęcie. Dedykowany telewizor 3D lub kino. Czerwono - niebieskie okulary na pewno są męczące. Dodatkowo problem to kolor Xargosa - czerwony, w takich okularach nie widać tego koloru poprawnie. Film waży prawie 3 GB cały (zaznaczam wersja kinowa jest dłuższa- i że tak powiem dopiero ona w pełni wyjaśnia pochodzenie Thorgala), do Youtuba jest wrzucony film 770MB który dodatkowo Youtube kompresuje . Poza tym mamy kolejna stratę jakości filmu ze względu na obraz side by side, Dwa obrazy koło siebie (1920 pikseli / 2) = 960 pikseli kamera lewa i tyle samo prawa. Co do błędów to ja wiem ,że jest jeden błąd ale nie będę mówił w którym momencie. Piotr
  9. Gratulacje! Ale mam pytanie na które musisz mi odpowiedzieć. Jak zrobiłeś to słońce za samolotem, które tak dziwnie się rusza jakby widziane przez ogień z ogniska. Jakby widziane przez zakrzywienie światła pod wpływem temperatury .:) Jesteś Artystą. Chciałbym mieć Twój talent :) Piotr Rozrażewski
  10. Statek wzorowany był na komiksie. Materiał robiłem wspólnie z Kacprem Kapelą. Ustaw to lepiej jak chcesz ,możesz dodać motion blura, wtedy meteory znikają. Poza tym to totalna fikcja, ciekawsze jest jak to się dzieję ,że statek który pędzi kilka tysięcy kilometrów na godzinę jest tak długo widoczny dla kamery.A może nie zwróciliście uwagi ,że zwalnia prawie do zera a potem przyspiesza. To prosty Hollywodzki zabieg stosowany w Elizjum na przykład, i setce innych filmach.
  11. https://www.dropbox.com/sh/buhphbkq5lmsfa4/ou2ve_FxTv Tutaj macie statek jak się pojawia + meteory. :)
  12. Tak sugeruje że światło inaczej działa w kosmosie, na przykład w próżni ma największą prędkość.- "teoria względności" GI - napisałem na samym początku miałem na OFF, ze względu na długość renderu.
  13. Chłopaki, ja się całkowicie zgadzam ,że tam jest dużo błędów. :) Ale tylko ten ich nie popełnia co nic nie robi. Co do oświetlenia tego statku -zaprojektowałem słońce (spot light) , miałem problem tylko z wielkością tego słońca i z oddaleniem od ziemi, drugim spotem był księżyc, trzecim spotem była ziemia. Wszystko otoczyłem wielkim sześcianem z małymi białymi gwiazdeczkami i DONE :) Przynajmniej tak to wygląda w teorii:) Proponuje samemu spróbować, GI jakoś mi tam nie pasowało, kosmos to nie ziemia (czy pokój kuchenny). Bo widzicie projektowanie na ziemi a w kosmosie, to sa dwie różne sprawy, niewielu jest że tak powiem specjalistów od projektowania w kosmosie. Piotr
  14. Hej. I7 3,5ghx dwa takie kompy połączone backburnerem. A siostry Bui podobno nagrały coś dłuższego:)
  15. Do: ApaczoS - super prace na twojej stronie, pełen podziw. Co do stereoskopii to uważam to za przyszłość. Do: beny - dobry dowcip z tą tratwą, moja dziewczyna musiała mnie po nim pocieszać. Do:MariushO: -to były studia podyplomowe, neandertalczyk by to zaliczył, tam tak nie maglują:) Do: Azbesty - Tak , ja stwierdziłem ,że ta grafika jest Ok. To właściwie jest ciekawe , bo ten materiał (statku) różnie wyglądał z różnych odległości, to było lustro flat mirror, w zasadzie to zadowolony w 100 % nie byłem nigdy, ale jak na blisko 100 różnych ujęć z różnych kątów, jakbym nie zdecydował to moja praca mogłaby nie mieć końca, poza tym chciałem by film, skuter realny odbijał się w statku, niestety nie do końca pasowały kąty ustawienia kamery. W skrócie oglądałem z 1000 filmów akcji i wydawało mi się zrobienie 1 minuty walki banalnie proste. A to jest niesamowicie trudne. Tu się liczy doświadczenie. Trudno to w ogóle sensownie opisać. Co do renderów - to wyrenderowanie 57 sekundowej sceny * 2 kamery *25klatek na sekundę * Full HD (minimum 4minuty) i modlitwa by komp się nie zawiesił to po prostu szkoda gadać. Gdybym to wiedział wcześniej to zbudowałbym tą całą dekorację tego wnętrza statku i tą całą śluzę i pewnie bym na tym lepiej wyszedł finansowo :) Zresztą oni w Hollywood tak po prostu robią- choć nie zawsze. No nic, trochę się rozpisałem, uciekam.Hej
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy