-
"The Witcher: Monster Slayer" - Matka Roju
No temat być może nie koniecznie zbyt aktualny, bo to modele sprzed paru lat 😊
- 8 odpowiedzi
-
-
- 1
-
-
- #grafika3d
- 3d art
- 3d character
- 3d creature
-
Oznaczone tagami:
-
"The Witcher: Monster Slayer" - Matka Roju
Wbrew pozorom ten model wcale nie ma tak dużo poly jak się wydaje, zarówno w przypadku hp i lp 😁 jeśli chodzi o kwestie przeznaczenia modelu, czy to do mobilki czy czegoś innego, moim zadaniem jest wykonać najlepszej możliwej jakości model, plus jego optymalizacja i tylko to mnie w sumie interesuje 😊
- 8 odpowiedzi
-
- #grafika3d
- 3d art
- 3d character
- 3d creature
-
Oznaczone tagami:
-
"The Witcher: Monster Slayer" - Matka Roju
Siema, wrzucam kolejnego potworka z "The Witcher: Monster Slayer" , więcej screenów i obrotówki na moim Artstation: Art Supervisor: @KLICEK Lead Character Artist: @JackTheRippy Concept Art: Kacper Madejak
- 8 odpowiedzi
-
-
-
-
- 14
-
-
- #grafika3d
- 3d art
- 3d character
- 3d creature
-
Oznaczone tagami:
- Żądlica
-
- "The Witcher: Monster Slayer" - Fungoid
- Ogar Leszego
- "The Witcher: Monster Slayer" - Magma Troll
-
"The Witcher: Monster Slayer" - Magma Troll
dzięki!! Praca w oparciu o model Klicka polegała w skrócie na tym, że podpierdzieliłem mu model, i jeszcze mi za to zapłacili xd Ale tak serio, to musiałem zrobić nową wersje Trolla, nastepny magmowy level, Klickowy model posłużył mi jako baza, musiałem go troche zmodyfikować, podrzeźbić, nadać mu bardziej agresywnego charakteru, dorobić kamienie itp, i teksturki nowe :)
- "The Witcher: Monster Slayer" - Magma Troll
-
Echinops
Znalazłem 🤗 mniej więcej coś takiego to było wyjściowo, z tym, że stety/niestety trochę go zmodyfikowalismy po drodze, głównie też z racji tego, że musiał siąść na istniejącym już rigu Sharleya z W3, oraz dlatego, że następnie musiałem zrobić na bazie tego samego lp pozostałe 3 levele, które były coraz bardziej masywne, więc podstawowa wersja również musiała zyskać trochę "masy", żeby późniejsze modyfikacje siatki nie okazały się nazbyt destruktywne dla niego.
-
Echinops
Dzięki! Pogrzebe i może coś znajdę, ale głównym motywem, inspiracją dość luźną z tego co pamiętam był mrówkojad, łuskowiec itp. Generalnie zazwyczaj staram się traktować koncept jako luźną inspiracje, jeżeli jest na to przestrzeń, i trochę go zreinterpretować.
- Echinops
-
Echinops
Witam. Po bardzo wielu latach przerwy na tym zacnym forum, postanowiłem tu wrócić z wielką przyjemnością :) Chciałbym się z wami podzielić paroma modelami, nad którymi miałem niesamowitą frajdę pracować w naprawde zajebistym teamie pare lat temu, zaczyanjąc jeszcze jako junior :) Na Pierwszy ogień leci Echinops, o wiele więcej screenów hp i lp, oraz obrotówek znajdziecie na moim AS: https://www.artstation.com/artwork/2BQWxa Art supervisor: @KLICEK Lead Character Artist: Krzysztof Kuczyński Concept Art: Kacper Madejak
-
"Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka
dzieki za mile slowa :) a wiec tak: "xmass" - renderowane w Keyshocie... co do podstawki to hmm.. zapewne masz racje, kwestia gustu, myslalem na poczatku zeby zrobic jakies skalki czy cos, ale z drugiej strony doszedlem do wniosku ze nie ma sie co zbytnio na tym skupiac gdyz nie chcialem zeby ta podstawka zbytnio odwracala uwage od postaci, ale pewnie mozna by ja bylo zastapic bardziej atrakcyjna wizualnie forma :) "JonJoan" - cala postac to sculpt high poly, bez zadnych map, tekstur itp. przed exportem do Keyshota poszedl szybki decimate :)
-
"Barbarzyńca" - postać 3D/Figurka
zapewne mogło być lepiej, to moje pierwsze podejście do ciała, mięśni więc z czasem powinno być lepiej :)
wojtyl
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta