Skocz do zawartości

MindOverMatter

Members
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

MindOverMatter's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

15

Reputacja

  1. Maciek wielkie dzięki za opinię ! :) Przysiąde to tego projektu za kilka dni, jak będę miał zrobiony remeshing. Co masz na myśli pisząc "mgiełka" ? DOF? Używam decimate trochę pomaga, także zamieniam wyświetlanie niektórych obiektów na Bbox. Backface culling najbardziej chyba przyspiesza. Problem z zacinaniem viewporta najbardziej mi przeszkadza jak chcę pobawić się array wzdłuż curve, nawet jak robie to w lokalnym widoku to przy 300k się przycina :/ A chcę tu mieć widok solid by wiedzieć co mi powstaje. Kilka nowych kształtów, cienizna raczej, ale chcę reguralnie pracować, bo bez regularności większość zaczętych pomysłów u mnie ląduje w koszu.
  2. Podoba mi się, że każde prezentują coś nowego i odświeżającego. To "oko" bardzo fajne, jedynie bym popracował nad złożonością siatki tej białej obudowy, by więcej rowków miała czy coś w tym stylu, większą złożoność. Wireframy mają spoko kompozycję, może oprócz tego kształtu czerwonego w prawym dolnym rogu, jest IMO minimalnie zbyt ciężki. Fajnie masz już opracowane dodawanie tła,chodzi mi o te gradienty np. w #16 poscie. Ja to muszę zdecydowanie poćwiczyć. Możesz napisać kilka słów jak je zrobiłeś? :) To zabawa w PS gradientami? W tym najnowszym fajne wrażenie dają materialy. Na szybko ale przyjemne dla oka :)
  3. Trochę za bardzo się pośpieszyłem ze złożonością scen. Przy 5 milionach trójkątów nawigacja w viewporcie na 3 letnim laptopie jest torturą :/ Muszę mieć zrobioną retopologię tych kształtów, bo zdecydowanie za ciężkie są. No i muszę poćwiczyć kompozycję, zbyt nieprzemyślanie napchany jest kadr obiektami, bo chcę ich jak najwięcej zobaczyć :). Na dole wstawiam kilka pojedyńczych kształtów z którymi dzisiaj ćwiczyłem. Jak myślicie któryś eskperyment ma w sobie coś ciekawego?
  4. Ten pierwszy pomarańczowo błękitny bardzo mi się podoba, reszta też miła dla oka, ale w tym mi estetyka sprawia największą przyjemność :)
  5. Dzięki za ocenę :) Wstawiam modyfikacje jednej z poprzednich kompozycji kształtów. Coraz bardziej potrzebuje dodawać złożoności do tych kształtów. Zwiększać detale zachowując jakiś temat, i dodawać wzrost, ewolucję. Im wyższe wyspecjalizowanie procesu kształtu tym ciekawiej wydaje mi się, że jest. Za mało też koncentruje światłem, uwypuklając kształt. Głębia ostrości też by się przydała.
  6. Kilka nowych poszukiwań. Blender + Vray.
  7. Hej, Bawię się kształtami wygenerowanymi przez program. Chciałbym z tego zrobić coś estetycznego, bo te kształty czuję, że mają potencjał. Miło by było i jakby ktoś napisał czy to co robię wygląda dobrze i czy idę w dobrym kierunku. Chciałbym ująć wrażenie przepływu ruchu. Jak na razie bawię się asymetrią, koncentracją barw. Poszukuję też wrażenia plastyczności, syntetyczności. Jedna z pierwszych prac:
  8. Co mi przychodzi do głowy co może przyspieszyć pracę to tworzenie nowych scen (klikanie + przy wyborze renderera na górze z opcją np. "full copy") dla każdego produktu. Nie musisz wtedy nic ukrywać, ani chować. Też skrót (shift+r) repeat last może się do czegoś przydać. Włączanie kilka instancji blendera i przyporządkowanie mu wątków procesora może coś pomóc jak chcesz gdzieś wyjść i nie czekać na skończenie renderowania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności