Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

KrzyM

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Hmm działa tak samo z tą różnicą że dodany jest taki callback który po zmianie selekcji odznacza wszystko w tym "pierwszym" edit poly i wraca na górę stacku. Z instancjami nic nie próbowałem bo brak czasu. Wczoraj sprawdzałem i mi jakoś to działa, ale te callbacki to dziwna sprawa i też nie wczytywałem się w temat ;)
  2. Całkiem dobrze sprawdza się pozowanie w zbrushu zspherami. Szybko, a masz rig na którym kilka póz to żaden problem.
  3. KrzyM odpowiedział odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    Idz na UAP jak musisz. Prywatne szerokim kołem ;)
  4. Hmm widzę temat się rozwija ;) Ja nie miałem czasu kontynuować. Chwilkę poklikałem i jest update - powinien wracać na górę stosu ;) Z instancjami nic nie kombinowałem i chyba pasuje. Nie pisałem nigdy w maxscrypcie więcej niż 1 linię i jakoś nie leży mi tę język ^^ fn resetSelectionSet = ( callbacks.removeScripts #modPanelSelChanged id: #max3dPL obj = selection[1] fEp = findFirstEditPoly(obj) modPanel.setCurrentObject obj.modifiers[fEp] SetCommandPanelTaskMode #modify subObjectLevel = 1 obj.modifiers[fEp].SetSelection #Vertex #{} subobjectLevel = 0 modPanel.setCurrentObject obj.modifiers[1] ) fn findFirstEditPoly obj = ( topModSelected = (modPanel.getModifierIndex obj (modPanel.getCurrentObject())) == 1 if topModSelected then ( modToSel2 = 0 for i = 1 to obj.modifiers.count do ( if modToSel2 if classof obj.modifiers[i] == Edit_Poly do ( modToSel2 = i ) ) ) ) return modToSel2 ) fn yoyoyo obj = ( max modify mode modToSel = findFirstEditPoly(obj) topModSelected = (modPanel.getModifierIndex obj (modPanel.getCurrentObject())) == 1 if topModSelected then ( modPanel.setCurrentObject obj.modifiers[modToSel] SetCommandPanelTaskMode #modify subObjectLevel = 1 callbacks.addScript #modPanelSelChanged "resetSelectionSet()" id:#max3dPL ) else( modPanel.setCurrentObject obj.modifiers[1] ) ) obj = selection[1] if (superclassof obj == GeometryClass) do (yoyoyo obj) Pozdro!
  5. Hi solver powinien wystarczyć, ustaw najpierw kości w miejscach które mają się zginać w dobrych kątach. Jak będziesz zadowolony to spróbuj podpiąć HI IK pod ramiona i ustaw im jakis Target. https://www.youtube.com/results?search_query=3ds+max+hi+solver+target
  6. Tak się wyrwałem a tu proszę, takie kwiatki. Mój błąd, fakt. Tutaj powinno być lepiej, choć kod nie za piękny. for obj in selection do ( --subObjectLevel = 1 check = 0 for i = 1 to obj.modifiers.count do ( if check if classof obj.modifiers[i] == Edit_Poly do ( check = i ) ) ) modPanel.setCurrentObject obj.modifiers[check] all_verts = obj.mesh.verts as bitarray SetCommandPanelTaskMode #modify subObjectLevel = 1 obj.modifiers[check].Select #Vertex all_verts )
  7. Spoko że problem rozwiązany. "U mnie działa" ten skrypt, pewnie musiał bym zobaczyć scenkę, ale teraz juz nie potrzebne ;)
  8. coś takiego na szybko for i in selection where classof i.modifiers[1] == Edit_Poly do ( -- SetCommandPanelTaskMode #modify subObjectLevel = 1 /* zaznaczy tylko te vertexy ktore byly juz w stacku i.modifiers[#Edit_Poly].Select #Vertex */ -- zaznaczy wszystkie vertexy obiektu for vert in (i.mesh.verts as bitarray) do ( i.modifiers[#Edit_Poly].Select #Vertex #{vert} i.modifiers[#Edit_Poly].Commit () ) -- )
  9. Możesz użyć random.sample https://docs.python.org/2/library/random.html import maya.cmds as cmds import random # clear the active list cmds.select( clear=True ) # select all dag objects and all dependency nodes cmds.select( all=True ) obj =cmds.ls( selection=True ) num_to_select = 5 # set the number to select here. list_of_random_items = random.sample(obj, num_to_select) # clear the active list cmds.select( clear=True ) for item in list_of_random_items: cmds.select(item, add=True )
  10. KrzyM odpowiedział KrzyM → na temat → Maya
    Może faktycznie napisałem nie jasno ;) Taki efekt, lub podobny Testowałem plugin MASH, ale wolałbym go nie angażować :)
  11. KrzyM odpowiedział KrzyM → na temat → Maya
    Nie do końca, bardziej odpalanie np. Blendshape drugim obiektem "kolizyjnym". Chyba da się to w mayi zrobić dodatkowym SOUP? Ale może są inne metody? Ciężko cokolwiek znaleźć w stylu motion graphic do Majki.
  12. Nie wiem w czym renderujesz. Masz jakieś vray dirty w shaderach? Spróbuj je powyłączać
  13. Jak wywalisz okna całkowicie to też to samo? Wygląda jakby było w oknach. Może tam masz jakiś bug w meshu?
  14. Hej, Nie mogę znaleźć rozwiązania w Majce na taki efekt w 3ds maxie. mam blendshape gdzie wszystkie face'y mam ze skalowane do 0, i innym obiektem uruchamiam tego blendshape. Albo może znacie jakieś sposoby na podobne efekty? Z góry dzięki za pomoc, Pozdro krzysiek
  15. Jest, na timeline lub w curve editorze - w obu programach http://download.autodesk.com/global/docs/maya2014/en_us/index.html?url=files/Keyframe_Animation_Scale_keys.htm,topicNumber=d30e246945

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.