Skocz do zawartości

boneyards

Members
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Kraków

boneyards's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

26

Reputacja

  1. Subtelnie, fajnie
  2. Mnie się podobało, ale co tam, jestem zwykłym szarakiem. Muzyka mega na propsie
  3. boneyards

    Reel 2016

    turbo! Inspirujące!
  4. Trochę drętwa sama historia, w niektórych momentach coś mi nie pasowało z animacjami. Co do tekstów, zgadzam się z poprzednikami. Mimo wszystko bardzo fajnie pod względem technicznym (moim skromnym zdaniem zamiana w kamień tego gościa i samego bazyliszka są najlepsze). gratulacje za całość! PS - osael - Norden ma swój akcent w 10:18 :D
  5. boneyards

    Rymin

    cacy robota!
  6. Krótki 'making of' najnowszego odcinka Gry o Tron:
  7. No i kozak. To do jakiejś planszówki pójdzie? :)
  8. I dokładnie tak jak mówisz, tutaj był podstawowy błąd. Szkoda że jakoś nie rzuciło mi się to w oczy jak czytałem na stronie chaos group o displacemencie. Odhaczyłem real-world size, dostosowałem rozmiar i teraz śmiga. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc pozdrawiam :)
  9. chyba coś ogarnąłem, mianowicie coś jest nie tak z materiałem: jak wczytuję ten sam materiał na różne powierzchnie, mają jakimś cudem różną wielkość. Tiling w teksturze jest ustawiony jednakowy, a na jednej powierzchni jest większy a na innej kilkakrotnie mniejszy. WTF?
  10. wyłączyłem gi, wrzuciłem override i w zasadzie jest to samo - renderuje i renderuje (podobnie niewielki fragment)
  11. zrobiłem nową siatkę, zmniejszyłem buckety (choć znalazłem info że vray 3 sam sobie zmniejsza podczas renderowania), dyn mem mam ustawiony na 12000. Wszystko dalej trwa w nieskończoność. Jeszcze jak sobie ustawie niewielki region do renderu, to teren robi się przezroczysty
  12. myślę że trochę lepiej, ale dalej - region około 1/20 całości z 8subdivami przy Brute force zajmuje ponad godzinę zrobiłem porównanie: na moim "polu testowym" mam identyczne modyfikatory i tekstury - renderowanie około 2 minuty. Natomiast ten region z boku, jak widać już pół godziny
  13. co do siatki - na tym co widzisz mam plany z cada, dlatego tak to wygląda. W LC mam subdiv na 400 ustawione. Komputer: i-7-4970k, 16gb ramu, gtx-750ti
  14. Witam, mam problem z czasem renderu prostej powierzchni - plane (z noise itp) + tekstura trawy + displacement mod (używam 3ds max 2016 i vraya 3). Dodam, że powierzchnia to jakieś 300 x 200 m. Makabryczne spowolnienie jest spowodowane displacementmod'em i nie za bardzo mam pomysł jak sobie z tym poradzić. Byłbym wdzięczny za wszelkie pomysły. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności