- [ANIMACJA] Rimfree CGI
-
Jaga - Legendy Allegro
Mnie się podobało, ale co tam, jestem zwykłym szarakiem. Muzyka mega na propsie
- Reel 2016
-
Operacja Bazyliszek - Legendy Allegro
Trochę drętwa sama historia, w niektórych momentach coś mi nie pasowało z animacjami. Co do tekstów, zgadzam się z poprzednikami. Mimo wszystko bardzo fajnie pod względem technicznym (moim skromnym zdaniem zamiana w kamień tego gościa i samego bazyliszka są najlepsze). gratulacje za całość! PS - osael - Norden ma swój akcent w 10:18 :D
- Rymin
-
GoT Bitwa Bękartów - VFX
Krótki 'making of' najnowszego odcinka Gry o Tron:
-
Postać3d: Shameslave
No i kozak. To do jakiejś planszówki pójdzie? :)
-
Czas renderu do końca świata
I dokładnie tak jak mówisz, tutaj był podstawowy błąd. Szkoda że jakoś nie rzuciło mi się to w oczy jak czytałem na stronie chaos group o displacemencie. Odhaczyłem real-world size, dostosowałem rozmiar i teraz śmiga. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc pozdrawiam :)
-
Czas renderu do końca świata
chyba coś ogarnąłem, mianowicie coś jest nie tak z materiałem: jak wczytuję ten sam materiał na różne powierzchnie, mają jakimś cudem różną wielkość. Tiling w teksturze jest ustawiony jednakowy, a na jednej powierzchni jest większy a na innej kilkakrotnie mniejszy. WTF?
-
Czas renderu do końca świata
wyłączyłem gi, wrzuciłem override i w zasadzie jest to samo - renderuje i renderuje (podobnie niewielki fragment)
-
Czas renderu do końca świata
zrobiłem nową siatkę, zmniejszyłem buckety (choć znalazłem info że vray 3 sam sobie zmniejsza podczas renderowania), dyn mem mam ustawiony na 12000. Wszystko dalej trwa w nieskończoność. Jeszcze jak sobie ustawie niewielki region do renderu, to teren robi się przezroczysty
-
Czas renderu do końca świata
myślę że trochę lepiej, ale dalej - region około 1/20 całości z 8subdivami przy Brute force zajmuje ponad godzinę zrobiłem porównanie: na moim "polu testowym" mam identyczne modyfikatory i tekstury - renderowanie około 2 minuty. Natomiast ten region z boku, jak widać już pół godziny
-
Czas renderu do końca świata
co do siatki - na tym co widzisz mam plany z cada, dlatego tak to wygląda. W LC mam subdiv na 400 ustawione. Komputer: i-7-4970k, 16gb ramu, gtx-750ti
-
Czas renderu do końca świata
- Czas renderu do końca świata
Witam, mam problem z czasem renderu prostej powierzchni - plane (z noise itp) + tekstura trawy + displacement mod (używam 3ds max 2016 i vraya 3). Dodam, że powierzchnia to jakieś 300 x 200 m. Makabryczne spowolnienie jest spowodowane displacementmod'em i nie za bardzo mam pomysł jak sobie z tym poradzić. Byłbym wdzięczny za wszelkie pomysły. pozdrawiam - Czas renderu do końca świata
Powiadomienie o plikach cookie
Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności