Trochę drętwa sama historia, w niektórych momentach coś mi nie pasowało z animacjami. Co do tekstów, zgadzam się z poprzednikami. Mimo wszystko bardzo fajnie pod względem technicznym (moim skromnym zdaniem zamiana w kamień tego gościa i samego bazyliszka są najlepsze).
gratulacje za całość!
PS - osael - Norden ma swój akcent w 10:18 :D
I dokładnie tak jak mówisz, tutaj był podstawowy błąd. Szkoda że jakoś nie rzuciło mi się to w oczy jak czytałem na stronie chaos group o displacemencie. Odhaczyłem real-world size, dostosowałem rozmiar i teraz śmiga. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc
pozdrawiam :)
chyba coś ogarnąłem, mianowicie coś jest nie tak z materiałem: jak wczytuję ten sam materiał na różne powierzchnie, mają jakimś cudem różną wielkość. Tiling w teksturze jest ustawiony jednakowy, a na jednej powierzchni jest większy a na innej kilkakrotnie mniejszy. WTF?
zrobiłem nową siatkę, zmniejszyłem buckety (choć znalazłem info że vray 3 sam sobie zmniejsza podczas renderowania), dyn mem mam ustawiony na 12000. Wszystko dalej trwa w nieskończoność. Jeszcze jak sobie ustawie niewielki region do renderu, to teren robi się przezroczysty
myślę że trochę lepiej, ale dalej - region około 1/20 całości z 8subdivami przy Brute force zajmuje ponad godzinę
zrobiłem porównanie:
na moim "polu testowym" mam identyczne modyfikatory i tekstury - renderowanie około 2 minuty. Natomiast ten region z boku, jak widać już pół godziny
Witam,
mam problem z czasem renderu prostej powierzchni - plane (z noise itp) + tekstura trawy + displacement mod (używam 3ds max 2016 i vraya 3). Dodam, że powierzchnia to jakieś 300 x 200 m. Makabryczne spowolnienie jest spowodowane displacementmod'em i nie za bardzo mam pomysł jak sobie z tym poradzić. Byłbym wdzięczny za wszelkie pomysły.
pozdrawiam