Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

boneyards

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Mnie się podobało, ale co tam, jestem zwykłym szarakiem. Muzyka mega na propsie
  2. boneyards odpowiedział jaras → na temat → Animacje
    turbo! Inspirujące!
  3. Trochę drętwa sama historia, w niektórych momentach coś mi nie pasowało z animacjami. Co do tekstów, zgadzam się z poprzednikami. Mimo wszystko bardzo fajnie pod względem technicznym (moim skromnym zdaniem zamiana w kamień tego gościa i samego bazyliszka są najlepsze). gratulacje za całość! PS - osael - Norden ma swój akcent w 10:18 :D
  4. boneyards odpowiedział rymin → na temat → Work in progress (WIP)
    cacy robota!
  5. Krótki 'making of' najnowszego odcinka Gry o Tron:
  6. No i kozak. To do jakiejś planszówki pójdzie? :)
  7. I dokładnie tak jak mówisz, tutaj był podstawowy błąd. Szkoda że jakoś nie rzuciło mi się to w oczy jak czytałem na stronie chaos group o displacemencie. Odhaczyłem real-world size, dostosowałem rozmiar i teraz śmiga. Dzięki wielkie wszystkim za pomoc pozdrawiam :)
  8. chyba coś ogarnąłem, mianowicie coś jest nie tak z materiałem: jak wczytuję ten sam materiał na różne powierzchnie, mają jakimś cudem różną wielkość. Tiling w teksturze jest ustawiony jednakowy, a na jednej powierzchni jest większy a na innej kilkakrotnie mniejszy. WTF?
  9. wyłączyłem gi, wrzuciłem override i w zasadzie jest to samo - renderuje i renderuje (podobnie niewielki fragment)
  10. zrobiłem nową siatkę, zmniejszyłem buckety (choć znalazłem info że vray 3 sam sobie zmniejsza podczas renderowania), dyn mem mam ustawiony na 12000. Wszystko dalej trwa w nieskończoność. Jeszcze jak sobie ustawie niewielki region do renderu, to teren robi się przezroczysty
  11. myślę że trochę lepiej, ale dalej - region około 1/20 całości z 8subdivami przy Brute force zajmuje ponad godzinę zrobiłem porównanie: na moim "polu testowym" mam identyczne modyfikatory i tekstury - renderowanie około 2 minuty. Natomiast ten region z boku, jak widać już pół godziny
  12. co do siatki - na tym co widzisz mam plany z cada, dlatego tak to wygląda. W LC mam subdiv na 400 ustawione. Komputer: i-7-4970k, 16gb ramu, gtx-750ti
  13. Witam, mam problem z czasem renderu prostej powierzchni - plane (z noise itp) + tekstura trawy + displacement mod (używam 3ds max 2016 i vraya 3). Dodam, że powierzchnia to jakieś 300 x 200 m. Makabryczne spowolnienie jest spowodowane displacementmod'em i nie za bardzo mam pomysł jak sobie z tym poradzić. Byłbym wdzięczny za wszelkie pomysły. pozdrawiam

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.