Skocz do zawartości

Marcin321

Members
  • Liczba zawartości

    59
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    3

Ostatnia wygrana Marcin321 w dniu 2 Kwiecień

Użytkownicy przyznają Marcin321 punkty reputacji!

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warszawa

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin321's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/14)

  • Very Popular Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Dedicated Rare

Recent Badges

130

Reputacja

  1. Cześć, Chciałbym podzielić sie z Wami moją próbą odtowrzenia Razorcresta, statku z serialu The Mandalorian. Model wykonany w Maya, shading w Substance Painterze
  2. dzieki za dobre slowa, ciesze sie ze sie podoba i ze to juz za mna 😄 co do postaci - nie mowie nie, ale musze troche odpoczac od tego tematu. Din jest o tyle wygodna postacia, bo nie widac twarzy, a to mysle najbardziej wymagajaca czesc modelu, choc ubrania tez beda nie lada wyzwaniem 🙂
  3. Cześć, Wracam zakonczyc temat Razora WIP, model gotowy, z materialami, z lekkim rigiem. Ogolnie jestem zadowolony, sporo sie przy nim nauczylem, zwlaszcza cierpliwosci 🙂
  4. dzieki, ciesze sie ze to juz za mną:) teraz mam zagwozdke, czy jak wyrzuce to do rizoma, i wroce z powrotem do majki, to czy bedzie trzymalo rig i skiny... macie opracowany workflow w te strone? model>rig>malowanie>import z powrotem?
  5. siema, troche to zajeło, ale ogarnalem ten rig, cos tam dziala, nie wywala sie, wiec jest chyba spoko
  6. Hej, mam problem, moze ktos bylby mi wstanie cos podpowiedziec. Utknalem z modelem na zrobieniu rigu do wysuwania sie stop. O ile gdzies tam udalo mi sie zrobic reverse foot do stopy, to nie moge sobie poradzic z przyczepionym do niej elementem, ktory porusza sie na 2 pivotach, jak to spiąć? czy robic to na kosciach, czy jakims constrainem? jestem zielony w rigi, ale to czesc zalozenia, zeby chociaz nogi mu sie ruszaly 1:10-1:25 ale jest tam wiecej ladowan i odlotow
  7. siema, wracam z updatem, wip materialów, robione w substance, prośba o feedback jesli coś Wam nie leży, chetnie rozpatrze 🙂 btw, czy jest tu ktos kto moglby wesprzeć pomocą w rigu mechanicznym? chodzi o wysuwanie sie stóp w tym statku
  8. Taki jest plan na kolejne 5 lat przy tym tempie pracy;)
  9. Dzięki:) to co wrzucilem to prosty materiał wrzucony trochę na pałę w substance, ale ogólnie zamierzam prawilnie poukładać uvki i potem pomalować w SP. Zostało trochę małych detali, ale to już ogram heightami i normalami. Ogólnie to jeszcze został mi do podmodelowania kokpit, żeby pustki nie było, no i tam to subs na pełnej wjedzie. Muszę pomergowac te obiekty, bo w ilości jaka jest teraz, ram zapycha się do 90 GB i nie chce bake'owac dalej mapek na mesha. Jak już wejdę w malowanie, to będę mógł coś bardziej konkretnie opisać:)
  10. Wow, dzięki za rekomendacje:)
  11. siema, już prawie koniec modelowania trzeba polatać tylko dziury i podorabiać parę detali, uvki większość zrobiona, ale trzeba ułożyć na layoutach i do malowania (jakieś pierwsze zajawki tez mam), Wesołych świąt 🙂
  12. Dzięki dzięki:D jak się widzi takie reakcje to droga przez uvki jakoś lżej idzie:) Hdka to jakiś default z substanca, tylko testowa:)
  13. hej, mały update, sukcesywnie robie uvki i testuje sobie podobne do oryginalu materialy, na razie wyglada to ok jak dla mnie, podoba mi sie ta nieregularnosc polaci blachy, mniej wiecej o to mi chodzilo, a dirty to jeszcze podbijaja
  14. jak dla mnie to A jest super, najlepiej czuje w tym dynamikę tej sytuacji 🙂
  15. A jeszcze tak w temacie unwrapu - gdzies widzialem opcje zeby robic unwrap przed subdividem, czy to sie sprawdza? Nie rozmywa to miejsc przy seamach?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności