Skocz do zawartości

KryHoo

Members
  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

KryHoo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Zgadza się Leru. Jednak z natłoku DOBRYCH prac wybiera się prace "na medal". Czasami orginalne podejście do tematu pozwala pracy być pamiętaną i kojarzoną na tle innych. Myślę jednak, że w przypadku Bitew styl high-poly deklasuje low, którego pełno mamy w grach komputerowych i tylko jakiś nietuzinkowy pomysł (może jakaś stylizacja na gry komputerowe) dawałaby sens tworzenia pracy w low-poly. Dzięki za komentarze, pozdrawiam
  2. Witaj:) Ambitnie podszedłeś do tematu. Uwielbiam Pythona i muszę powiedzieć, że ciężkie zadanie sobie postawiłeś, po pierwsze pod kątem ilości tworzonego kontentu (bo dużo tego będzie) jak i pod kątem kompozycyjnym - jak to sklecić w całość by zachować czytelność przekazu, treść orginalnej historii i jeszcze przy tym nie zboczyć z tematu. Życzę powodzenia i czekam na kolejne WIP-y, a szczególnie na postacie :) [thread=36238]KryHoo -> Małe jest piękne![/thread]
  3. fikołek -> dzięki, nad tymi texturkami muszę jeszcze popracować, brakuje detalu. tadzio -> rzeczywiście wygląda na low-poly, bo jest low-poly. Zamierzam teraz tchnąć ducha w tę postać za pomocą ZBrusha. smart -> Witaj Smart:) Texturki są do wykończenia, więc będzie lepiej. Cienie na razie zostawię w spokoju do czasu ustalenia oświetlenia na scenie i zrobienia wstepnej kompozycji. Być może będę musiał coś powypalać. Detal jak pisałem będzie, spodziewam się w okolicach najbliższego weekendu. SirAnen -> bardzo interesujący pomysł. Unikalny owszem, ale obawiam się, że zgubiłbym po drodze wizję tego wszystkiego. Poza tym pracuję na codzień w low-poly, a zrobienie czegoś w high to dla mnie cenne lekcje modelowania, texturowania, kompozycji, renderingu. Zamierzam jednak powypalać normalmapy i zastosować do obiektów mid-poly, więc zastosuję w sumie technikę pośrednią między low i high.
  4. Witaj Adek_CG Świetny pomysł z robocikiem, który doświadcza uczucia piękna :) Moim zdaniem duży robot jako obserwator, to trochę taki zapychacz dodany na siłę, może lepiej skupić się na interakcji robocika z otoczeniem np. goniąca kwiatek pszczoła lub trzmiel, siadający na robociku komar, pajęcza sieć rozrywana przez prącego naprzód malca i czmyhający pająk :) [thread=36238]KryHoo -> Małe jest piękne![/thread]
  5. Witaj Wyborny holowniczek. Pomysł bardzo fajny. Jestem ciekaw jaką aurę zamierzasz zrobić. Cicha woda, słoneczny dzionek czy wręcz na odwrót, szalejące fale, sztorm, holownik unoszony bezwładnie na falach z bezsilnie walczącą załogą na pokładzie holujący monumentalnego i ponurego "potwora" (np. zbiornikowiec) o gigantycznej wyporności. [thread=36238]KryHoo -> Małe jest piękne![/thread]
  6. Podoba mi się ten żabulec. Fajny render sceny. Co jeszcze zamierzasz umieścić w tej kompozycji? Ciekaw jestem jak zagospodarujesz prawą stronę kadru. [thread=36238]KryHoo -> Małe jest piękne![/thread]
  7. Witam Na załączonym obrazku widnieje model mężczyzny z wstępnie nałożonymi texturkami. Kolejnym etapem zabawy przy tym obiekcie będzie sculpting w Z-Brushu. Chciałbym nanieść zagniecenia na garniturze oraz dopieścić głowę i dłonie faceta. Kolejny update pewnie w weekend Pozdrawiam
  8. Głowa na tym etapie pracy wygląda przyzwoicie. Wydaje mi się, że górna część czaszki (mózgoczaszka) jest trochę za wysoka, widać to szczególnie jak patrzy się na usytuowanie uszu. Może spróbuj dać tymczasowo jakieś włosy i zobacz jak to wygląda. Jeśli chodzi o model ciała, to czekam na kolejny etap :)
  9. Witam Po raz pierwszy biorę udział w bitwie, stąd nie znam procedur. Chciałbym zapytać jak odbywa się "proces nominacji", czy trzeba wówczas mieć już jakieś rendery próbne całej sceny z finalną kompozycją? Kto decyduje o kwalifikacji prac do finału, czy jest jakieś głosowanie?
  10. Bardzo fajny pomysł z miastem mrówek. Wrażenie napewno zrobi duża ilość szczegółów oraz ich spójna kompozycja. Jeżeli zdecydujesz się stworzyć od początku model mrówki, pamiętaj o tym, że być może na planie tych mrówek będzie bardzo dużo i żeby zrobić wersję bardzo low-poly, którą będzie widoczna z daleka. Nie wiem jaką kompozycję planujesz umieścić w kadrze, ale jeśli mrówek będzie "po horyzont" te najbardziej odległe możesz umieścić na plane'ach z texturą z alphą. Pamiętaj by dobrze zarządzać sceną z wysokim budżetem polygonów :)
  11. Witaj Również lubię niespodzianki. Obstawiam, że będzie to para jaskiniowców oczekujących potomka, ale zaskoczyłbyś mnie pomysłem zwizualizowania chwili narodzin dziecka jednej z turystek wycieczki zwiedzającej jaskinie :) Życzę Ci powodzenia i czekam na kolejne etapy pracy
  12. Starannie przygotowywany modelik. Podoba mi się stylizacja, tak trzymać :)
  13. hejka tadzio :) Kojarzę odrobinę postać z Hitmana, ale jak pisałem dorzeźbiam głowę owego osobnika co w połączeniu z włosami, które dodam i texturą, zmieni całkowicie odbiór tej postaci i myślę, że już nie będzie kojarzył się z Hitmanem. Chociaż nawet gdyby tak wyszło, że podobieństwo by pozostało, to myślę, że to nic złego pod warunkiem, że taka postać nie zepsuje całości kompozycji :) Pozdrawiam, a już niedługo, kolejny WIP, zobaczymy jak facet wyjdzie po narzuceniu wstępnych texturek.
  14. Imponujący postęp prac. Mrówka i jaszczurka są rewelacyjne. Bardzo podoba mi się zaczyn główki Calineczki ;) Staranne wykonanie i ciekawa stylizacja :) Pozdrawiam
  15. Dzięki wszystkim za posty i pozytywny odbiór konceptu:) Załączony obrazek przedstawia postać (jedną z wielu) uciekającą w panice spod Capitolu. Model pochodzi z "pierwszego tłoczenia", do dopracowania została głowa (mimika twarzy, uszy) i przede wszystkim poza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności