Jump to content

yahu777

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

yahu777's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputation

  1. Centrum Technologii Audiowizualnych http://filmstudioceta.pl/ Poszukuje osoby na stanowisko VFX SUPERVISOR Forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełen etat Obowiązki: Koordynacja i kontrola pracy zespołu. Przydział poszczególnym pracownikom zadań dostosowanych do ich poziomu kompetencji. Współpraca z działem produkcji filmowej oraz pozostałymi komórkami instytucji. Planowanie terminów, koniecznych wydatków i budżetów zespołu. Aktywny udział w poszukiwaniu zleceń umożliwiających zapewnienie ciągłego, równomiernego wykorzystania posiadanych zasobów CeTA zarówno rzeczowych, jak i ludzkich. Tworzenie raportów oraz prowadzenie dokumentacji dotyczącej bieżącej działalności zespołu. Wymagania: Wykształcenie wyższe; Doświadczenie zawodowe w branży VFX min. 5 lat; Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym min. 2 lata; Znajomość programów graficznych Maya, 3dsmax, Vray, RenderMan, Nuke na poziomie zaawansowanym; Samodzielność w realizacji zadań, rzetelność, dokładność i bardzo dobra organizacja pracy własnej i zespołu; Umiejętność współpracy z ludźmi; Bardzo dobra znajomość języka angielskiego; Portfolio własnych realizacji. Kontakt: http://filmstudioceta.pl/informacje/oferty-pracy/
  2. algorytm rzeczywiście kozak, no ale robi tylko twarze patrzące prosto w obiektyw. dyskusyjną kwestią jest też czy lepiej, moim zdaniem nie. wyraźny flicker, przeskakujące detale twarzy itd. Długo jeszcze film animowany nie będzie musiał obawiać się AI :) Zobaczcie, niby 2018 a filmu pełnometrazowego wykorzystującego te algorytmy ani jednego
  3. Korzystając z okazji że jest to mój pierwszy post na forum: witam wszystkich. Robie żywopłot korzystając z Paint Effects, które następnie dopasowuje się do sześcianu atrybutem Occupation volume. Wszystko wygląda pięknie dopóki nie zacznie się ruszać - paint effects Turbulence. Niezależnie od ustawień zarówno Turbulence czy Occupation volume, krzak wyprawia niestworzone rzeczy. Czy ktoś wie jak to obejsć? Próbowałem zrobić żywopłot podobnym sposobem, ustawiając sześcian na paint effects, odwracająć face'y i włączając collide. Efekt jest ten sam, stilka spoko, a turbulence chrzani sprawę. Zależy mi na tym żeby żywopłot lekko się poruszał, lekki grass wind czy local force..
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy