Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Artist

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Artist odpowiedział Araiel → na temat → Work in progress (WIP)
    Idealnie to wyszło :) Faktura, zniekształcenia, zagłębienia. Kozak Widać w tym, że robisz to z pasji a nie żeby robić ^^
  2. Artist odpowiedział Azak → na temat → Work in progress (WIP)
    Na pierwszym Renderze trochę podłoga nie pasuje tak mi się wydaje (wiem, że są tutaj ludzie którzy wiedza lepiej :P). Chodzi mi o za wielką różnorodność pomiędzy tekstura stołu a podłoża. Co do 3-ciego renderu trochę za bardzo światło prześwietla deski po lewej stronie.
  3. Artist odpowiedział Artist → na temat → Game Art
    Update Zrobiłem nowy render w Mormosecie, pogubiły się zadrapania na broni dziwnie :P
  4. Artist odpowiedział Artist → na temat → Game Art
    Dzięki wielkie za odpowiedz Piro, jutro wrzucę nowy model pod wieczór jeszcze sporo przy nim roboty. Wezmę pod uwagę to co napisałeś. Bardzo mi to pomogło i wrzucę tez info z zapisanym plikiem. Pozdrawiam, Fadzu @Edit Nie wpadłem na to, że tam gdzie kończy się smoothing grupa tam jest seam :D Nie zrobiłem tak jak ty piro ze po 45% angle tylko swoje wyznaczyłem bo po 45 mi nie wychodziło tak jak chciałem :/ Jak widać nie zawsze to działa. @Edit Piro tylko mi powiedz nawet jak jest jakiś błąd to w sybstancie to łapie i czy przy obecnej technice teksturowania to jest potrzebne? :D Nie chce nic mówić ale mam wrażenie ze za kilka lat tylko w takich programach będzie się tworzyło tekstury i to będzie normalne. Mam złudne myśli? Chodzi mi o byle jaka UV'Map bo i tak to nie ma znaczenia przy malowaniu a na potrzeby gier wtedy zmieniało by się w edytorze 3d a nie Photoshopie czy coś. Fakt polepszyli by edycje nadawania jakiś poszczególnych znaków(możne to już jest, jeszcze na tyle teksturowania nie poznałem a jak jest to po co Photoshop w takim razie :P). To, że trzeba wydać trochę gotówki na plugin i mieć łatwiej to chyba nic niż męczyć się w tym w Photoshopie tak jak z tej metody która znam i była wprowadzana do Anno najnowszego. Kolega z pracy to robił, jakaś masakra. Oczywiście można nielegalnie ale firmy nie powinny na tym pracować :P
  5. Artist dodał temat → w Game Art
    Witam, jestem tutaj od 3 lat ale raczej w roli obserwatora. Będę wrzucał regularnie progresy mojej nauki game artu. Sami oceńcie i zapraszam do dyskusji :D Na początek nóz. - 828 trisów Soft - 3dsmax - Substance Painter - Photoshop Tec-9 - 2460 Trisów - 3dsmax - Substance Painter - Photoshop Mam jedno pytanie. Jakie mapki exportuje sie z substanca pod Game Art? Jest kilka szablonowych exportów, ale widziałem na tutorialach, że ludzie budują swoje szablony
  6. Artist odpowiedział Piro → na temat → Work in progress (WIP)
    Nie maski tylko mapki Diffuce/Normal/AO itp ;p Zaraz założe swoja teczke bede wrzucal to ci juz zrobilem to zobaczysz jak u mnie to wyglada
  7. Artist odpowiedział Piro → na temat → Work in progress (WIP)
    Bardzo dobrze to wygląda :D Podczas ekportu z substanca jakie maski eksportujesz? Jest mnóstwo wyborów, z reguły jak eksportuje to nie każda maska dobrze wychodzi plus pomiedzy moja UV jest spam jakiś krzywych. Źle to wygląda :P
  8. Artist odpowiedział Positive100 → na temat → Game Art
    Witaj, pokazałbyś mi mapki i UV tego modelu? W momencie kiedy rozkładasz mapkę pod Substance paintera robisz ja automatycznie czy rozkładasz semami :D? Jest to chyba ważne nie jestem pewien czy odchodzi się od tego żeby ja rozkładać jak można wszystko w substansie zrobić i w miarę możliwości na layerach poprawić.
  9. Artist odpowiedział olaf → na temat → Work in progress (WIP)
    @Edit Ok sorki myślałem że ogólny :)
  10. Artist odpowiedział olaf → na temat → Work in progress (WIP)
    Olaf nie wiedziałem, że twoja firma robi tez coś pod gry. Chyba,że to twój prywatny projekt :D Mam nadzieje ze kiedys dołącze do 3DE. Pozdrawiam Artist
  11. Artist odpowiedział Piro → na temat → Work in progress (WIP)
    Dzięki Idaho Chciałem się upewnić czy aby na pewno dobrze rozumiem tok robienia modeli pod gry, niedługo coś wrzucę swojego na forum :)
  12. Artist odpowiedział Piro → na temat → Work in progress (WIP)
    Witaj, Bardzo fajnie Ci to wychodzi :) Jaki jest twój work-flow? Robisz model h poly+zbrush w pierwszej kolejności. Następnie modelu h poly - low poly i przepalasz mapki? Pozdrawiam, Artist
  13. Artist odpowiedział Oren → na temat → Game Art
    Witaj, Bardzo fajnie Ci to wyszlo :) Mógłbyś pokazać jak wygląda siatka/UV'ki i mapki do modelu? Zaczynam robić GameDevowe tutki i jestem ciekaw jak to u cb wygląda.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.