-
Teczka 3D - Araiel
Idealnie to wyszło :) Faktura, zniekształcenia, zagłębienia. Kozak Widać w tym, że robisz to z pasji a nie żeby robić ^^
-
Teczka 3d - Azak
Na pierwszym Renderze trochę podłoga nie pasuje tak mi się wydaje (wiem, że są tutaj ludzie którzy wiedza lepiej :P). Chodzi mi o za wielką różnorodność pomiędzy tekstura stołu a podłoża. Co do 3-ciego renderu trochę za bardzo światło prześwietla deski po lewej stronie.
-
[Teczka] Artist
Update Zrobiłem nowy render w Mormosecie, pogubiły się zadrapania na broni dziwnie :P
-
[Teczka] Artist
Dzięki wielkie za odpowiedz Piro, jutro wrzucę nowy model pod wieczór jeszcze sporo przy nim roboty. Wezmę pod uwagę to co napisałeś. Bardzo mi to pomogło i wrzucę tez info z zapisanym plikiem. Pozdrawiam, Fadzu @Edit Nie wpadłem na to, że tam gdzie kończy się smoothing grupa tam jest seam :D Nie zrobiłem tak jak ty piro ze po 45% angle tylko swoje wyznaczyłem bo po 45 mi nie wychodziło tak jak chciałem :/ Jak widać nie zawsze to działa. @Edit Piro tylko mi powiedz nawet jak jest jakiś błąd to w sybstancie to łapie i czy przy obecnej technice teksturowania to jest potrzebne? :D Nie chce nic mówić ale mam wrażenie ze za kilka lat tylko w takich programach będzie się tworzyło tekstury i to będzie normalne. Mam złudne myśli? Chodzi mi o byle jaka UV'Map bo i tak to nie ma znaczenia przy malowaniu a na potrzeby gier wtedy zmieniało by się w edytorze 3d a nie Photoshopie czy coś. Fakt polepszyli by edycje nadawania jakiś poszczególnych znaków(możne to już jest, jeszcze na tyle teksturowania nie poznałem a jak jest to po co Photoshop w takim razie :P). To, że trzeba wydać trochę gotówki na plugin i mieć łatwiej to chyba nic niż męczyć się w tym w Photoshopie tak jak z tej metody która znam i była wprowadzana do Anno najnowszego. Kolega z pracy to robił, jakaś masakra. Oczywiście można nielegalnie ale firmy nie powinny na tym pracować :P
-
[Teczka] Artist
Witam, jestem tutaj od 3 lat ale raczej w roli obserwatora. Będę wrzucał regularnie progresy mojej nauki game artu. Sami oceńcie i zapraszam do dyskusji :D Na początek nóz. - 828 trisów Soft - 3dsmax - Substance Painter - Photoshop Tec-9 - 2460 Trisów - 3dsmax - Substance Painter - Photoshop Mam jedno pytanie. Jakie mapki exportuje sie z substanca pod Game Art? Jest kilka szablonowych exportów, ale widziałem na tutorialach, że ludzie budują swoje szablony
- [3D] Teczka Pira
- [3D] Teczka Pira
-
Teczka - Positive
Witaj, pokazałbyś mi mapki i UV tego modelu? W momencie kiedy rozkładasz mapkę pod Substance paintera robisz ja automatycznie czy rozkładasz semami :D? Jest to chyba ważne nie jestem pewien czy odchodzi się od tego żeby ja rozkładać jak można wszystko w substansie zrobić i w miarę możliwości na layerach poprawić.
-
Szybki gameart #2
@Edit Ok sorki myślałem że ogólny :)
-
Szybki gameart #2
Olaf nie wiedziałem, że twoja firma robi tez coś pod gry. Chyba,że to twój prywatny projekt :D Mam nadzieje ze kiedys dołącze do 3DE. Pozdrawiam Artist
- [3D] Teczka Pira
- [3D] Teczka Pira
-
Teczka 3D - Oren
Witaj, Bardzo fajnie Ci to wyszlo :) Mógłbyś pokazać jak wygląda siatka/UV'ki i mapki do modelu? Zaczynam robić GameDevowe tutki i jestem ciekaw jak to u cb wygląda.
Artist
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta