Co do tego domku... Ściągnąłem twoją scenkę Aleksander i zrozumiałem dlaczego ci taka beznadziejna mapa wychodzi w rtt. Twój model nie ma spójności, jest cały pocięty i nie da się już tego chyba naprawić. Przy takiej geometrii, nie da się utworzyć mapowania jak powyżej, bo rtt wariuje widząc twoją geometrię. Wyślij mi jakiś porządny model to ci pokażę jak rtt działa na prawdę. Przyznam, że rtt nie jest najlepszym narzędziem w przypadku, gdzie się używa tych samych elementów bitmapy wielokrotnie. (tak jak ty używasz kilka razy tych samych dzwi itd), ale efekt powinien być zdecydowanie lepszy niż w twoim drugim rysunku.
Sory Bartek, że temat tak odszedł od twojego pytania. Czasami, jak chce nałożyć teksturę na teksturę, to korzystam z mapy "composite" w kanale diffuse. Daję na przykład w pierwszym slocie ceglaną ściankę, a w kolejnych maski (plakaty z odpowiednimi kanałami alpha). Musisz ustawić inne kanały mapowania i stworzyć kolejne mapowania (plane uvw?). Wada tego jest taka, że plakaty będą widoczne po drugiej stronie obiektu (wie ktoś jak to naprawić?). Potem możesz wszystko spłaszczyć w render to texture (gwahahahaha!!!)... Nie. Poważnie to spłaszczysz jak chcesz...