Byłem w połowie robienia screenów i opisywania co i jak, po czym uznałem, że po prostu wam dam wam plik substance i kto będzie chciał to sobie sam sprawdzi co za co odpowiada i jak będziecie mieli jakieś pytania to po prostu na nie odpowiem 🙂
Ale od razu mówię/ostrzegam, plik jest taki jakim go zostawiłem miesiąc temu, więc niektóre rzeczy mogą się wydawać "chaotyczne".
tak wygląda cały materiał w SD:
Jestem pewny też że zrobiłem wiele niepotrzebnych węzłów, ale ważne że udało się osiągnąć efekt jaki chciałem 😁 Jak komuś będzie się chciało spojrzeć na plik i uzna, że coś można by zrobić lepiej/ prościej to dajcie znać.
W pliku sbs są 3 grafy, całych płytek, zniszczonych i graf pakowania do ue.
Wrzucam na gumroad, wpiszcie po prostu 0 i będziecie mieli plik za free https://gum.co/mOWiQ
Poniżej wrzucam tylko jak ustawiłem sobie vertex paint w UE jak ktoś jest zainteresowany.
Master vertex paintu zrobiłem w taki sposób, że w momencie zrobienia instancji mam 4 różne grunge mapy do zmiany mixu malowania które sobie wybieram zaznaczając toggle, dodatkowo sterowanie rozmiarem grunge, i kontrastem maski, generalnie nic fancy, ale działa 😁