Jump to content

muszka pietruiszka

Members
  • Content Count

    39
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Excellent

About muszka pietruiszka

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/17/1994

City (optional)

  • Miasto
    Kroczyce
  1. Byłem w połowie robienia screenów i opisywania co i jak, po czym uznałem, że po prostu wam dam wam plik substance i kto będzie chciał to sobie sam sprawdzi co za co odpowiada i jak będziecie mieli jakieś pytania to po prostu na nie odpowiem 🙂 Ale od razu mówię/ostrzegam, plik jest taki jakim go zostawiłem miesiąc temu, więc niektóre rzeczy mogą się wydawać "chaotyczne". tak wygląda cały materiał w SD: Jestem pewny też że zrobiłem wiele niepotrzebnych węzłów, ale ważne że udało się osiągnąć efekt jaki chciałem 😁 Jak komuś będzie się chciało spojrzeć na plik i uzna, że coś można by zrobić lepiej/ prościej to dajcie znać. W pliku sbs są 3 grafy, całych płytek, zniszczonych i graf pakowania do ue. Wrzucam na gumroad, wpiszcie po prostu 0 i będziecie mieli plik za free https://gum.co/mOWiQ Poniżej wrzucam tylko jak ustawiłem sobie vertex paint w UE jak ktoś jest zainteresowany. Master vertex paintu zrobiłem w taki sposób, że w momencie zrobienia instancji mam 4 różne grunge mapy do zmiany mixu malowania które sobie wybieram zaznaczając toggle, dodatkowo sterowanie rozmiarem grunge, i kontrastem maski, generalnie nic fancy, ale działa 😁
  2. Hej, nie mam ostatnio za wiele wolnego czasu, ale jak będę miał chwilę to postaram się zrobić kilka jpg z opisem co za co odpowiada i o czym myślałem w trakcie sklejania węzłów. Mam nadzieję że się uda to zrobić sensownie 🙂
  3. @piotrkujko Dzięki, Na razie nie planuje sprzedawać tych rzeczy, ale może kiedyś kto wie 🙂 Jeżeli chodzi o tagi/graffiti to są to zwykłe decalsy unrealowskie, najprostsze rozwiązanie. Jedynie trzeba sobie ustawić materiał w UE żeby jako-tako to działało. @gryzon Dzięki 🙂 wbrew pozorom to nie jest to aż tak skomplikowane. Polecam spróbować 🙂
  4. Hej, Dawno mnie tu nie było i widzę że trochę się pozmieniało 🙂 Plan jest założyć teczkę do której będę mógł wrzucać co jakiś czas rzeczy nad którymi aktualnie siedzę. Jakiś czas temu zabrałem się za substance designera i zrobiłem w nim materiał płytek który całkiem mi się podoba, postanowiłem zrobić szybki enviroment w UE4 żeby trochę lepiej pokazać materiał Więcej obrazków na: https://www.artstation.com/artwork/mqdb5E
  5. @wujek_kane dzięki ^^ a odpowiadając na pytanie to tak, jest to część jednego projektu, który być może kiedyś powstanie. Docelowo miałby on działać na UE, ale ciężko powiedzieć kiedy coś się będzie dziać w tym temacie. Dlatego na razie rendery na szybko w marmosecie. @michalo dzięki za miłe słowa :)
  6. Cześć! Dawno nie postowałem, ale w końcu jest okazja. Mauser C2096, czyli odświeżona wersja poczciwego już Mausera C96. Generalnie starałem się odświeżyć pistolet pozostawiając mu charakterystyczne cechy, jak zasada działania zamka, czy chociażby wygląd rączki. Sama idea zainspirowana zdjęciem z chińskiego forum do airsoftu. Model wykonany w majce, wypalony w substance painterze i renderowany w marmosecie. Całość ma tekstury 2k (wyjątniem jest zbliżenie gdzie wrzuciłem tekstury 4k) 6341 trójkątów i tekstury odbijane gdzie się tylko da żeby zaoszczędzić miejsce na uv'kach, ale dość pisania czas pokazać jakieś obrazki.
  7. głowa nr. 6 refka Czasu coraz mniej do zabawy w zbrushu, także chyba będę musiał mniej spać :D Zdecydowanie lepiej się pracowało niż przy poprzedniej, według mnie wyszła też o dużo lepiej niż poprzednia, także jestem zadowolony. Włosy robione na szybkości w 10 minut także dlatego wyglądają jak wyglądają, ale szkoda mi było czasu posiedzieć nad nimi dłużej
  8. Dawno nic nie wrzucałem, nie było czasu siąść przy modelu. Ta głowa chyba sprawiła mi najwięcej problemów, ale myślę że nie ma tragedii w wykonaniu (co prawda rewelacji też nie) ale chce przejść już dalej. Refka
  9. głowa nr.4 ref było trochę mniej czasu niż zwykle ale myślę że nie jest źle
  10. @tr3buh w tych refkach widać front, 3/4 i bok. także myślę, że lepiej nie znajdę, a wrzucam tylko jedną bo jestem leniwy i nie chce mi się ich łączyć żeby wrzucić w jednym obrazku
  11. @genitalius Dzięki za radę, posiedziałem jeszcze trochę i poprawiłem kilka rzeczy. Trochę, bo nie widzę więcej na refce i wydaje mi się, że nie jest aż tak źle (w porównaniu z tym co widać we wcześniejszych postach) nie chcę się pchać w mikrodetal bo zejdzie z tym dużo czasu, który myślę że lepiej wykorzystam robiąc dalej inne głowy. W każdym bądź razie, dzięki za posta! głowa nr.2 refka ogólnie podoba mi się bardziej niż nr.1 pewnie dlatego że koleś jest starszy i było więcej do roboty. Minus jest taki że koleś ma brodę w refce i musiałem trochę pozgadywać jak by to wyglądało.
  12. @sebazx6r nie mogę zaprzeczyć, ale chyba ciągnie mnie bardziej do postaci także znaczy to tylko że muszę się bardziej przyłożyć i mniej opierdzielać :) Postanowiłem się skupić na główkach przez jakiś czas, żeby w końcu ogarnąć je trochę lepiej. Zdecydowałem się skorzystać z biblioteki zdjęć bodies in motion żeby mieć porządne zdjęcia. Chciałbym zrobić wszystkie główki z tej galerii ale zobaczymy na co czas pozwoli. Ogólnie widzę, że jest lepiej niż poprzednia głowa, więc się cieszę bo tamta zajęła z 2 tygodnie, a ta już tylko półtora dnia. starałem się żeby twarz była podobna do kolesia ze zdjęcia ale wyszło jak zawsze. tradycyjnie zachęcam do wytykania błędów :)
  13. jak używasz 3d maxa to możesz zaznaczyć wszystkie, wejść w narzędzie do skalowania, później w 3 zakładkę nad modyfikatorami (tam gdzie jest center pivot), klikasz center pivot i skalujesz. każdy obiekt powinien skalować się bez zmiany swojego położenia. W każdym razie kiedyś tak robiłem i działało
  14. Zakończyłem robotę bramy, zeszło dłużej niż się spodziewałem. Pewnie dlatego że postanowiłem nauczyć się majki oraz substance designera przy tym projekcie. Nie chce mi się zakładać nowego wątku w jakiejś innej sekcji forum dlatego wrzucam tutaj. Render marmoset 3. Wszystko game ready, nie mam pojęcia dokładnie ile poly ale jak kogoś interesuje to sprawdzę :) Ostatni screen to substancje stworzone w 100% proceduralnie w designerze. Jak zawszę, jak ktoś widzi coś co kłuję w oczy to chętnie przeczytam co inni o tym myślą :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy