muszka pietruiszka Posted August 8, 2019 Posted August 8, 2019 Hej, Dawno mnie tu nie było i widzę że trochę się pozmieniało 🙂 Plan jest założyć teczkę do której będę mógł wrzucać co jakiś czas rzeczy nad którymi aktualnie siedzę. Jakiś czas temu zabrałem się za substance designera i zrobiłem w nim materiał płytek który całkiem mi się podoba, postanowiłem zrobić szybki enviroment w UE4 żeby trochę lepiej pokazać materiał Więcej obrazków na: https://www.artstation.com/artwork/mqdb5E 3
piotrkujko Posted August 8, 2019 Posted August 8, 2019 Sztos robota. Mam nadzieję że materiały będą w przyszłości dostępne, z chęcią kupię do biblioteki (ew. omówienie z designera). Tagi/graffiti dorwałeś ze zdjęć, sam je jakoś robiłeś? Są one na maskach, w materiale, czy plane z opacity? Koniecznie zrób prezentację matów na sphere'ach z jakiegoś marmoseta, to z reguły wygląda epicko 😍
gryzon Posted August 8, 2019 Posted August 8, 2019 Fajna robota. Zawsze podziwiam jak ludzie składają tak skomplikowane efekty z klocków. Jak przypomnę sobie produkcję takich tekstur z przed czasów Substance Designera 😄 Co za czasy piękne nadeszły.
muszka pietruiszka Posted August 8, 2019 Author Posted August 8, 2019 @piotrkujko Dzięki, Na razie nie planuje sprzedawać tych rzeczy, ale może kiedyś kto wie 🙂 Jeżeli chodzi o tagi/graffiti to są to zwykłe decalsy unrealowskie, najprostsze rozwiązanie. Jedynie trzeba sobie ustawić materiał w UE żeby jako-tako to działało. @gryzon Dzięki 🙂 wbrew pozorom to nie jest to aż tak skomplikowane. Polecam spróbować 🙂
KLICEK Posted August 21, 2019 Posted August 21, 2019 super sa te rzeczy z designera 🙂 wrzucaj wiecej jak cos masz nowego 🙂 moze jakis making of czy cus? 😄 1
gryzon Posted August 25, 2019 Posted August 25, 2019 Tak zrób making of albo pokaż chociaż drzewo nodów z jakimś prostym komentem. 🙂 1
muszka pietruiszka Posted September 9, 2019 Author Posted September 9, 2019 Hej, nie mam ostatnio za wiele wolnego czasu, ale jak będę miał chwilę to postaram się zrobić kilka jpg z opisem co za co odpowiada i o czym myślałem w trakcie sklejania węzłów. Mam nadzieję że się uda to zrobić sensownie 🙂
muszka pietruiszka Posted September 12, 2019 Author Posted September 12, 2019 Byłem w połowie robienia screenów i opisywania co i jak, po czym uznałem, że po prostu wam dam wam plik substance i kto będzie chciał to sobie sam sprawdzi co za co odpowiada i jak będziecie mieli jakieś pytania to po prostu na nie odpowiem 🙂 Ale od razu mówię/ostrzegam, plik jest taki jakim go zostawiłem miesiąc temu, więc niektóre rzeczy mogą się wydawać "chaotyczne". tak wygląda cały materiał w SD: Jestem pewny też że zrobiłem wiele niepotrzebnych węzłów, ale ważne że udało się osiągnąć efekt jaki chciałem 😁 Jak komuś będzie się chciało spojrzeć na plik i uzna, że coś można by zrobić lepiej/ prościej to dajcie znać. W pliku sbs są 3 grafy, całych płytek, zniszczonych i graf pakowania do ue. Wrzucam na gumroad, wpiszcie po prostu 0 i będziecie mieli plik za free https://gum.co/mOWiQ Poniżej wrzucam tylko jak ustawiłem sobie vertex paint w UE jak ktoś jest zainteresowany. Master vertex paintu zrobiłem w taki sposób, że w momencie zrobienia instancji mam 4 różne grunge mapy do zmiany mixu malowania które sobie wybieram zaznaczając toggle, dodatkowo sterowanie rozmiarem grunge, i kontrastem maski, generalnie nic fancy, ale działa 😁
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now