Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hej,

Dawno mnie tu nie było i widzę że trochę się pozmieniało 🙂

Plan jest założyć teczkę do której będę mógł wrzucać co jakiś czas rzeczy nad którymi aktualnie siedzę.

Jakiś czas temu zabrałem się za substance designera i zrobiłem w nim materiał płytek który całkiem mi się podoba, postanowiłem zrobić szybki enviroment w UE4 żeby trochę lepiej pokazać materiał

Więcej obrazków na: https://www.artstation.com/artwork/mqdb5E

spacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.pngspacer.png

  • Like 3
Posted

Sztos robota. 

Mam nadzieję że materiały będą w przyszłości dostępne, z chęcią kupię do biblioteki (ew. omówienie z designera).

Tagi/graffiti dorwałeś ze zdjęć, sam je jakoś robiłeś? Są one na maskach, w materiale, czy plane z opacity?

 

Koniecznie zrób prezentację matów na sphere'ach z jakiegoś marmoseta, to z reguły wygląda epicko 😍

 

Posted

Fajna robota. Zawsze podziwiam jak ludzie składają tak skomplikowane efekty z klocków. Jak przypomnę sobie produkcję takich tekstur z przed czasów Substance Designera 😄 Co za czasy piękne nadeszły.

Posted

@piotrkujko Dzięki, Na razie nie planuje sprzedawać tych rzeczy, ale może kiedyś kto wie 🙂 

Jeżeli chodzi o tagi/graffiti to są to zwykłe decalsy unrealowskie, najprostsze rozwiązanie. Jedynie trzeba sobie ustawić materiał w UE żeby jako-tako to działało.

 

@gryzon Dzięki 🙂 wbrew pozorom to nie jest to aż tak skomplikowane. Polecam spróbować 🙂

Posted

Hej, nie mam ostatnio za wiele wolnego czasu, ale jak będę miał chwilę to postaram się zrobić kilka jpg z opisem co za co odpowiada i o czym myślałem w trakcie sklejania węzłów. Mam nadzieję że się uda to zrobić sensownie 🙂

Posted

Byłem w połowie robienia screenów i opisywania co i jak, po czym uznałem, że po prostu wam dam wam plik substance i kto będzie chciał to sobie sam sprawdzi co za co odpowiada i jak będziecie mieli jakieś pytania to po prostu na nie odpowiem 🙂

Ale od razu mówię/ostrzegam, plik jest taki jakim go zostawiłem miesiąc temu, więc niektóre rzeczy mogą się wydawać "chaotyczne".

tak wygląda cały materiał w SD:

overall.thumb.jpg.363eed36b65d29377f0f17963c957715.jpg

Jestem pewny też że zrobiłem wiele niepotrzebnych węzłów, ale ważne że udało się osiągnąć efekt jaki chciałem 😁 Jak komuś będzie się chciało spojrzeć na plik i uzna, że coś można by zrobić lepiej/ prościej to dajcie znać.

W pliku sbs są 3 grafy, całych płytek, zniszczonych i graf pakowania do ue.

 

Wrzucam na gumroad, wpiszcie po prostu 0 i będziecie mieli plik za free https://gum.co/mOWiQ 

 

Poniżej wrzucam tylko jak ustawiłem sobie vertex paint w UE  jak ktoś jest zainteresowany.vertex_paint.thumb.jpg.29028d95966d6971f686a9b73d9dc765.jpg

Master vertex paintu zrobiłem w taki sposób, że w momencie zrobienia instancji mam 4 różne grunge mapy do zmiany mixu malowania które sobie wybieram zaznaczając toggle, dodatkowo sterowanie rozmiarem grunge, i kontrastem maski, generalnie nic fancy, ale działa 😁

 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy