Jump to content

Ineray

Members
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good

About Ineray

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Randers
  1. Mozna tak jak napisales, albo potem dodac cos w photoshop'ie. Jesli masz czas i checi to mozesz tez wymodelowac :)
  2. Ineray

    Podglad rendera

    To mozesz po prostu zmienic kolor modelu:P
  3. Chyba na objekt, nie material :P Anyways, mozesz tez zaznaczyc ktorys material, potem utilities i "select objects by material". Wtedy otworzy Ci sie okienko "Select Objects" w ktorym bedziesz mial zaznaczone wszystkie objekty ktore posiadaja ten material.
  4. Ineray

    Podglad rendera

    Co do pierwszej czesci, wydaje mi sie ze masz flipniete normals. Zaznacz wszystkie poligony na modelu , nacisnij prawy przycisk myszy i "flip normals". Co do drugiej, to jak masz zaznaczony model to nacisnij "alt+x" i powinno byc okej :)
  5. Dzięki wielkie :) Wszystko jest napisane w tych artykułach do których dałem linki, ale fakt, powinienem napisać też tutaj, zaraz sie poprawie :)
  6. No wybacz, ale lepiej późno niż wcale :P Dzięki wielkie, ale chyba bede musiał Cię rozczarowac(?), bo żadnego z tych modeli nie znajdziesz w internecie, każdy model widoczny w animacji jest stworzony przeze mnie (modelowa część oczywiście, chociaż jest też sporo tekstur zrobionych także przeze mnie). Konkurs nadal trwa (do 4 lipca!) i naprawdę przyda mi się każda pomoc! Bardzo możliwe że widziałeś... Wrzuciłem ja chyba na wszystkie możliwe strony (chociaż jak widać nie wszystkie :P ) PS. Dziewczyna doceniła :)
  7. Hej ludzie! Jakimś cudem nie miałem pojęcia o isteniu takiej strony na polskim internecie! Skoro już tutaj jestem, to chciałem się z wami podzielić moim ostatnim projektem. Her, bo tak nazywa się moja praca, jest animacją nad którą pracowałem przez ostatni rok w szkole oraz w wolnym czasie. Projekt storzyłem dla mojej dziewczyny (Ani) jako wyraz mojej miłości do niej. Zamieszczam tutaj film i kilka zdjęć, ale jeśli macie ochotę zobaczyć wiecej to zapraszam na moje artstation albo facebook, dodatkowo, w niedalekiej przyszłości, zamierzam wydrukować to w formie książki, tutaj możecie zobaczyć jak to w tej chwili wygląda. Jeśli macie ochotę dowiedzieć się trochę więcej o całym procesie i historii w animacji, możecie odwiedzić blog Autodesk Area albo The Rookies. Jeszcze jedna sprawa, jestem nominowany do konkursu "The People's Choice" na stronie The Rookies i bardzo byłbym wdzięczny za glosy (like) pod moją pracą na facebook'u, jeśli uważacie, że to ja powinienem wygrac ten konkurs :) Mam nadzieję, ze wspomożecie rodaka! Tutaj macie link do zdjęcia na facebooku: link Software: Autodesk 3ds Max 2016, V-ray 3.55.01, Zbrush 4R6, Marvelous Designer 5, Substance Painter 2, Agisoft Photoscan, Quixel Suite, Phoenix FD 3.0, Adobe Photoshop CC, Adobe After Effects CC 2015, Adobe Premiere Pro CC Czas renderowania był różny, gdyż użyłem pare różnych maszyn, ale wahał sie od 10 min do 5h / frame. Nie przedłużając, tutaj macie animacje: Mały breakdown: i kilka renderów :)
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy