Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Horus

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Horus odpowiedział Juzwa → na temat → Plugins
    Jeżeli kontener FumeFX stworzyłeś z widoku Front, to to nie będzie działać, taki idiotyczny błąd :D Kontener musi być stworzony w widoku perspective. Dodatkowo, jeżeli używasz ThinkingParticles, to podłączenie float`a, random czy coś innego pod kanał Influence również może spowodować, że FumeFX Follow przestanie działać.
  2. Horus odpowiedział Horus → na temat → Work in progress (WIP)
    jatat dzięki, ale już od dawna mam wszystkie zdjęcia jakie są w tym temacie, za to rysunki techniczne mogą być pomocne.
  3. Horus odpowiedział Horus → na temat → Work in progress (WIP)
    Fajno, że się podoba, jeszcze z drugiej strony z błotniczkami: BLADE: militaryści mi nie straszni ;-) Pixel-Factory: Pisałem na forum muzeum w Poznaniu, ale nikt nie zgodzil sie na ofotografowanie dla mnie piona :( Pisałem też z modelarzem, który sam zrobił kilkaset zdjęć na swoje potrzeby, zdjęcia miał wysłać, ale nie wysłał i nie ma kontaktu. KoMic: Modeluje tylko jak mam troche wolnego czasu, więc z "Pionem" czeka mnie pewnie jeszcze pare miesięcy dobrej zabawy :D
  4. flynn, swego czasu animowałem gąsienice pod reactorem: więc jak bedziesz miał problemy, a pewno bedziesz mial :) to śmiało pisz PW. Z drugiej strony w Twoim czołgu układ gąsienic jest bardzo prosty, więc powinno pójść dość gładko.
  5. Horus odpowiedział Horus → na temat → Work in progress (WIP)
    Planuje :)
  6. Horus odpowiedział Horus → na temat → Work in progress (WIP)
    Skromny update:
  7. Jako, że miałem przyjemność niszczyć ten statek, to może ja odpowiem :) VolumeBreak jest jednym z nodów TP, więc integracja była pełna. Dzięki użyciu VolumeBreak miałem całkowitą kontrole nad tym, co kiedy, w jakim tempie, na jak duże i jak wiele fragmentów się rozpadnie, czy bedzie sie rozpadal przy kolizji, czy przy przekroczeniu np: progowej predkosci itp. itd, wszystko proceduralnie.
  8. Horus odpowiedział Horus → na temat → Work in progress (WIP)
    Thx RawMeat :) Blueprints are from russian m-hobby magazine (м хобби) but I don`t remember the year/month, I will check it on monday. Reference pictures founded on google :) Somebody promised me to sent a lot of very good ref. pictures, but im still waiting for them, if I get them, I will continue this work. PS. Propably reading/translating from english will be easier for You.
  9. lSandwichl-ściezki są wymodeowane z boxa, a pyłek na lusterku to alpha map poprostu: http://img225.imageshack.us/img225/9836/lustroalpha.jpg
  10. Smoku-ja jestem twardzielem a pale niebieskie Pall-Malle ;-) W mojej scenie zostaja moje ulubione fajki, czerwone marlboro sa zbyt oklepane ;-) Rewolwer zostal pochloniety przez dof, bo nie bylem zadowolony z jego materialu a nie mialem juz czasu na siedzenie nad ta scenka. Boltic-kazdy ma swoja wizje, moja jest taka. Odwzorowuje pewna rzeczywistosc, dlatego jest jak jest. Co do dof`a-nie mam pojecia czym sie rozni lens blur od fast blur itd. Fokuz-walczylem z tym odcieciem, ale przegralem, niestety nie wiem, czemu tak sie dzieje.
  11. Nie pamiętam, czemu zaczalem pracowac nad tym projektem, wiec nie bedzie zadnego opisu :P
  12. Czy w te 2 godziny nalezy wliczyc wyszukiwanie referek, ustawianie ewentualnych printow, pomiary wielkosci obiektu itp czy to poza czasem a 2h tylko i wylacznie modelowanie?
  13. Tak mniej więcej finał widzę. Dodałem elementy tła i paczke fajek, wiecej obiektów już nie dodaje, bo zrobi się zbyt tłoczno.
  14. Bardzo skromniutki update, ale scena tego bardzo potrzebowala. Peter_f: co do rewolweru, to chcialbym uzyskac taki efekt jak na renderach wczesniejszych, gdy byl renderowany w czarnej pustce, ale przy tym oświetleniu i mając otoczeni ciężko mi to osiągnąć. Orginalnie materiał nie jest generalnie za ciekawy:http://www.nioatrading.com/Images/Taurus%20New/Taurus608SS6.jpg UP: Teścik:
  15. Dzieki za odpowiedzi. DOF oczywiście dojdzie, więc postrzeganie sceny sie zmieni. Aczkolwiek brudzenie stołu/kurz w powietrzu odpada. To jest po prostu mieszkanie, a nie złodziejska melina. Ot, wciągasz kreske, bierzesz graty i idziesz na robote :) Co do lusterka obaj macie racje, jest za czyste, nad nim jeszcze popracuje. O fajkach i zapalniczce sam myslałem, z tym, że teraz wydaje mi się troche za pusto, ale z drugiej strony nie chce naściubić niewiadomo ile elementów. No i muszę zrobić coś z materiałem Taurusa, bo narazie jest gorzej jak było. Colt nie jest wymodelowany w takim stopniu, by można było go zostawić z odciągniętym zamkiem, więc raczej zostanie już tak jak jest.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.