Skocz do zawartości

Van dArc

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Van dArc odpowiedział Blenderowicz → na odpowiedź w temacie → Animacje
    Jak biegnie ten pilot do samolotu, to jego gogle podskakują w nienaturalny sposób. Ich ruch/bezwładność nie pasuje do reszty ciała. Kółka od samolotów mogłyby być okrągłe, a nie kanciaste. Te samoloty powinny mieć rury wydechowe z silników i powinien lecieć z nich delikatny dym. Brakuje mi więcej zbliżeń na twarze i przedstawienia emocji pilotów. Dobre ujęcia i praca kamery.
  2. Van dArc odpowiedział Konras → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Witam. Według mnie pomysł z tym jak to nazwe "kikutem" jest skopany. Proszę zauważyć, że podczas walki Samurai mogłby się sam kaleczyc tymi wypustkami. Do tego dochodzi nieporęczna, za wąska rękojeść. Oprócz tego ciężar klingi nie bylby odpowiednio wyważony. Nie wiem czy był to do końca dobry pomysł. No ale do tego dochodzi jeszcze pierwotna konwencja autora, więc nie wiem Konras jak sobie wyobraziłeś końcowy wygląd tej katany. Tak czy siak życzę powodzenia i wytrwałości w pracy. Pozdro
  3. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Chwilowo pozostawie ten projekt w spoczynku. Myśle że na 1 miesiąc. Aktualnie robie prezent/niespodzianke swojej dziewczynie przed wyjazdem na studia, takze ma ona wiekszy priorytet.
  4. Van dArc odpowiedział Lukasz2244 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Daj w tło coś z Mad Max'a. Jakieś pordzewiałe palące się beczki, pogięte blachy, etc. Bardzo mi sie podoba. Ile siedzisz juz w MAXie?
  5. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Możecie mi powiedziec w jaki sposób moglbym polepszyc głowę tego rycerzyka?? Może jakaś lekcja anatomii? Wskazówki? Sugestie?
  6. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Vorek: to nie mój wymysł z tą torebką. Patrz koncepcje.
  7. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    hindus: na pancerzu, jak i na kolczudze jest bump i diffuse map. Podpowiedz mi co będzie lepsze. To co teraz czy displace?
  8. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ... koles z pochwa ...
  9. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ... pochwa ...
  10. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Wstyd ...
  11. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Wybiegając w przyszłość wyobraźnią spotkałem się z problemem takiego rodzaju... Chodzi mi o materiały... ten rycerzyk posiada duzo dodatków: paski, torebki, noze, itd. Każdy element danej czesci bedzie mieć swój własny nr ID. No i to jest problem... bede musial miec tyle slotów Multi/Sub-Object w Material Editor, ile będe miec czesci. Może się tak zdarzyć, że częsci bedzie więcej niz max liczba wolnychslotów. -- Myślałem, żeby funkcją Attach połączyć całą postać w jeden obiekt Editable Mesh. Następnie każdej częsci przypisać ID. Wtedy użyłbym tylko jednego slotu Multi/Sub-Object w Material Editor. Lecz gdy obiekty posiadają opróch Editable Mesh jeszcze funkcję Meshsmooth to po uzyciu funkcji Attach, wartość Creasedla konkretnego Edge'a zmienia się. Po takiej operacji muszę od nowa ją stawiać, co jest strasznie monotonne. Czy ktoś może pomóc rozwikłać to błędne koło?
  12. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzieki za Wasze uwagi. Texturowanie idzie mi duzo gozej niz modelowanie :-(, no ale nie poddaje się.
  13. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    ... i rycerz
  14. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Oteksturowałem miecz. Co o nim powiesz?
  15. Van dArc odpowiedział Van dArc → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Oki. Oto owoce mojej pracy. Powiedz czy idzie to w dobrym kierunku. Dobrze to mapuję/texturuję?

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności