Skocz do zawartości

Amonther

Members
  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Pisz

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Amonther's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/14)

  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

25

Reputacja

  1. Od jakiegoś czasu nie mogę wysyłać zdjęć w prywatnej wiadomości. Limit to 32 kb, nie zwracałem uwagi czy to jest stały limit ale wcześniej wysyłałem te same screenshoty po parę mb i normalnie się wysyłały, a teraz pupa zimna. Lipa straszna bo ciężko się połapać o czym akurat pisało się z klientem jak jakieś feedbacki sobie przesyłamy, trzeba odpalić linka i mieć foto osobno, zapamiętać który to link i co do niego się odnosi. ;/ Ktoś ma jakieś remedium jak TEMU zaradzić i co się odjaniepawliło? A... zapomniałbym, jakiś czas potem jak to się zaczęło dziać forum zmieniło szatę na obecną.
  2. Właśnie workaround zrobiony oczywiście, za radą towarzyszy blenderowców na fejsie, ale nie mogłem tego odpuścić bo wydawało mi się to niemożliwe, żeby zamiast rozkładać uvke to ją rozciągało tak. Dzięki wielkie! Nie rozumiem dlaczego bez shadera unwrap tak kaszani sprawę ale dobra... bierę to bez gadania. :)
  3. Tekstura 2x4k i tak mi rozciąga wyspy. Kwadratowy plejn rozkłada się jako prostokąt. Kiedyś coś mi się kojarzy, że normalnie rozmieściło mi wyspy po tym obszarze 2x4k a nie rozciągało tak. Aplly scale i wszystkie inne podstawowe rzeczy zrobione, nie jestem noobem jeśli chodzi o 3d ale tutaj już jestem głupi w tej kwestii. 😛 Ktoś coś poradzi? Zmiana conformal/ angle based nic też nie daje.
  4. Cześć. Mam taką sprawę. Render poglądowy konstrukcji wiaty drewnianej. Wymodelowanie zgodnie z wytycznymi i zrobienie renderów (jakość mało istotna, oby była konstrukcja zrozumiale widoczna). I teraz może ktoś mógłby coś napisać o cenie za zrobienie takiego czegoś? 9 Renderów takich jak poniżej, od samych słupów do ostatecznej postaci z blachą na dachu.
  5. Skomentuje jako zwykły widz. :) Animacja z hełmem... nie wiadomo czy chciałeś dźwięk klawisza zsynchronizować z uderzeniem o ziemie i nie wyszło, czy tak miało być... że dźwięk nie stanowi integralnej części pokazu. Charakterystyczny pojedynczy dźwięk wyprzedza odrobinę uderzenie, i to daje jakiś taki efekt niefajny. Według mnie oczywiście. :) Całokształt - miodzio.
  6. Render kubka. https://www.artstation.com/amonther
  7. https://www.artstation.com/artwork/VdaEOb
  8. Model zainspirowany sceną w TV z jakiegoś programu przyrodniczego. Owa scena przedstawiała człowieka, który po niewielkich szczeblach schodził w dół przeogromnej studni. To było przedstawione niejako ceremonia, rytuał. Planuje dorobić do tego jakieś stylizowane otoczenie, skały. Rura będzie wpuszczona w szczelinę w skałach, z której wyrastać będą jakieś połyskujące kryształy. ;) Blender
  9. Model: Blender Tekstury: Substance Designer&Painter ArtStation/model&animacja
  10. Model powstał w Blenderze. Tekstury: Substance Designer & Painter oryginał ;) model 3d/ArtStation
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności