Skocz do zawartości

BoguslawJestem

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. BoguslawJestem odpowiedział BoguslawJestem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Co do postarzenia to przerobiłem jej trochę bruzdy na czole i postprocesy mogą faktycznie uwypuklać ale ona takie ma, nawet na tych starszych fotach. A co do cycków to przepraszam bardzo, ja robiłem BARDZO dokładny risercz i ona takich balonów nie ma także w ostatecznej wersji będę się bardziej starał trzymać rzeczywistość 😄
  2. BoguslawJestem odpowiedział BoguslawJestem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    kolejny mały update zabawa z teksturkami i post procesami wciąż trwa ehh te włosy mnie gonią a tak ich nie chce robić xD ale przynajmniej render ładniejszy(chyba?) od poprzednich
  3. BoguslawJestem odpowiedział BoguslawJestem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Dzięki, oczy tak czy siak jeszcze muszę trochę dociągnąć bo im nieco brakuje. Jeśli ktoś jest ciekawy to wszystko renderowane na linearze bez żadnych filtrów(poza winietą ofc) i z białym światłem co by mi się łatwiej teksturowało.
  4. BoguslawJestem odpowiedział BoguslawJestem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Jak już bez włosów widać podobieństwo to chyba jest nieźle 😄
  5. BoguslawJestem odpowiedział BoguslawJestem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    mały update, dłubię przy teksturach, ciągle poprawiam likenessa i wcale nie staram się odkładać robienia włosów 😄
  6. BoguslawJestem odpowiedział BoguslawJestem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    tak, ale trochę mi zapewne z tym zejdzie bo robienia dobrych włosów to się muszę nauczyć no a poza tym został jeszcze likeness do skończenia😄
  7. BoguslawJestem odpowiedział BoguslawJestem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    czyli to znaczy, że idę w dobrą stronę, tak celuję w Emmę Watson z tym liknessem
  8. BoguslawJestem odpowiedział BoguslawJestem → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    siemanko, dawno nic nie wrzucałem ale to tylko dlatego, że przez ten cały czas wkuwałem(i dalej wkuwam) anatomię, głównie twarzy i pracowałem nad kolejnym swoim projektem i ogólnym poziomem swoich prac, likeness ale jeszcze nieskończony co widać, jak da się rozpoznać kto to jest to już mamy sukces 😄, jak macie jakiś feedback to chętnie przyjmę w każdych ilościach renderowane w Toolbagu 4
  9. Czyli nie dość, że mnie straszy to jeszcze za mało zarabiam, no fajnie xD. Dzięki za info!
  10. Siemanko, mam pytanie na ile wycenilibyście taką postać?(HP to LP i tekstury)także czasowo ile myślicie żeby z tym zeszło juniorowi? Bo szef mnie chyba chce okantować i straszy jakąś agencją, która robi wyceny czy studiem outsorcingowym(nie podał nazwy ofc) i ich krótkim czasem wykonania.
  11. BoguslawJestem odpowiedział aleksik1 → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Spróbuj zmienić widok z perspective na orthographic i wybrać widok na np. front.
  12. BoguslawJestem odpowiedział makak → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Klikasz prawym na maskę i dodajesz "paint" i sobie wymazujesz/dodajesz coś do maski.
  13. Tak naprawdę to zależy od osoby, jeden Ci powie tak a drugi inaczej. W wielu kwestiach. Ale myślę, że zaczynanie od podstaw to dobre rozwiązanie. Jeśli nauczysz się poprawnej topologii dla podstawowych obiektów/elementów to potem o wiele łatwiej będzie Ci zrobić topo dla bardziej skomplikowanych. Potem możesz sobie dorzucać coraz trudniejsze elementy żeby uczyć się robić to coraz lepiej. Z tymi plecami to chodziło mi o to, że dużo się tam dzieje a spokojnie mogłyby być loopy jak w cylindrze, idące po prostu dookoła tułowia a nie "wspierające grupy mięśniowe" jak wspomniałeś wcześniej. Zwłaszcza, że tam nie masz tych grup odkrytych tylko jest koszulka.
  14. Nie ma sensu tak wariować z topologią o ile nie jest to właśnie base mesh i taka siatka pomaga w rzeźbieniu albo masz jakieś konkretne blendshape partii mięśniowych jak np. Kratos z nowego God of War. Skupiłbym się przede wszystkim na prostych loopach, które nie idą po całym modelu tylko zostają w jednym miejscu np. ręka to ręka, tułów to tułów itd. Oczywiście nie wszędzie się tak da, trzeba to wyważyć. Możesz też poszukać na artstation jakichś breakdownów czy renderów z siatkami.
  15. To nie jest tak, że trójkątów musisz się wystrzegać jak ognia. W assetach game ready są dopuszczalne. Jasne, fajnie jak ich nie ma ale nie zawsze da się to osiągnąć. Ogólnie przyjęło się, że przy kończynach robi się loopy dookoła. Tu masz fajny przykład, zobacz sobie na ramię: U Ciebie dziwnie mi wyglądają plecy, dałoby się je ogarnąć bez tych wszystkich wariacji, prostymi loopami. Tak samo w miejscach gdzie są zgięcia/stawy(kolana, palce, łokcie itp.) robi się "specjalną" shape albo dodaje więcej loopów. Masz tutaj stronę na polycount odnośnie topologii, obczaj sobie 4 pierwsze zakładki bo tam są dobre przykłady. http://wiki.polycount.com/wiki/Topology Ja osobiście najpierw bym się zabrał za robienie topologii ciała/ubrań itd. a potem za twarz bo jest znacznie bardziej skomplikowana i wymaga większej precyzji. Jak się gdzieś pomyliłem to sory, bardziej doświadczeni koledzy mnie poprawią 😄

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności