Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

remi

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. skonczyłem własnie hl2, w sumie to jedyna gra którą w całości przeszedłem. nie każdemu się spodoba ta liniowość i te akrobacje które trzeba było miejscami wykonywać ale klimat mnie wciągnął. nie żałuje ani złotówki wydanej na tą grę.
  2. no niby wszystko pięknie i w ogóle ale co zamierzasz dalej zrobić z tym modelem? ma tak stac w T-stance? kolesie z forum będą podziwiali detale modelingu ale co dalej? ma robić za rzeźbę? jest tak nasrane polygonami, że nawet teksturować jest ciężko, a co dopiero skinować i animować. czepiam się bo dla mnie jak się robi postać to po to żeby ją wprowadzić w ruch.
  3. remi odpowiedział sosnix → na temat → Inne ogłoszenia
    ja pierwszy! w końcu jakaś niezależna strzelanka, bo rpgów nie lubie. nie ma to jak stare dobre wykańczanie faszystów
  4. ziomuś: duże firmy w polsce;) tzn. masz na myśli techland, cd projekt, people can fly. każda szuka po kilku ludzi z róznych działek. faktycznie full tego. a inne firmy? nie wiem czy dużo można wyciagnąć z produkcji typu maluch racer czy coś w tym stylu i chyba nie zarabia się tam kokosów.
  5. trident, w Szkocji z tego co wiem jest teraz duzo ofert z game industry, a w polszcze co? g**no
  6. no to by było piękne co piszesz trident ale... 1. mało jest firm tworzących gry w polszcze 2. jest wielu świetnych grafików gotowych na zawołanie się przeprowadzić 3. przesyłanie przez neta lokacji na kilkadziesiąt mega może być uciążliwe 4. samo wymodelowanie i oteksturowanie czegoś tam to połowa sukcesu. trzeba to jeszcze wyeksportować i sprawdzić w grze razem z innym stuffem
  7. ne zorbisz dobrych drzew jesli dopieor zaczynsz;D
  8. dyskretnie komponuje się z otoczeniem;D
  9. remi odpowiedział remi → na temat → Game Art
    Cynamon: wyłączyłem w hamerze light environment i ustawiłem światła omni identycznie jak w maxie i też kicha. RK: envmap jest ok. w maxie dłubie, a jakże, nie samymi brushami level designer żyje;)
  10. remi odpowiedział remi → na temat → Game Art
    w maxie obiekt ma całe 64 faces w hl2 normalne widać tylko na samej górze kolumny. ponado np. przejścia między ostrymi krawędziami w maxie są płynne dzięki normal mapie, w hl są ostre mimo normal mapy. p.s. niech admin coś zrobi z tą wielkością załączników. za małe są!
  11. remi odpowiedział remi → na temat → Game Art
    "VertexLitGeneric" { "$baseTexture" "models\rem/kolumna" "$bumpmap" "models\rem/kolumna_normal" "$surfaceprop" "concrete" "$model" 1 "$envmap" "env_cubemap" "$envmaptint" "[.1 .1 .1]" "$envmapcontrast" 1 //"$normalmapalphaenvmapmask" 1 }
  12. zaznacz obiekt. wpisz w listenerze np. $.pos = $.pos.x + wartość aby przesunąć wzdłuż jednej osi i enter na numerycznej
  13. remi odpowiedział Ekranjut → na temat → 3ds max
    pliku qc nie otworzysz bo zawiera on tylko nazwę pliku smd i tekstur przez niego używanych. a do smd poszukaj importera. zdaje się, że jest tylko jeden, więc nie będziesz miał dylematów;)
  14. nie wiedziałem gdzie to dać więc pisze tu: wyeksportowałem sobie właśnie model z 3ds maxa do HL 2 z normal mapą. w 3d maxie normal bump na modelu low poly wygląda wręcz fenomenalnie, ale w silniku source - porażka. tzn. wiem na 90%, że robie wszystko dobrze, dodałem cube mape, bawiłem się oświetleniem, ustawiałem specularity. w HL normal bump jest przy każdym ustawieniu słabo widoczny i wydaje mi się, że właściwie ogranicza się do odblasków specular. mylę się (oby tak bo ogólnie silnik spoko)?
  15. z pewnością są ciekawsze i lepiej płatne zawody. trzeba jednak też wziąc pod uwagę własne predyspozycje, realia rynku pracy itp. mnie w 3d podoba się to, że wiesz dokładnie za co dostajesz kasę, mniej zależy od szczęścia i znajomości. a czy ktokolwiek kto zajmował się 3d zdołał się skutecznie przekwalifikować? w moim przypadku to taki wręcz nałóg i nawet jakbym zarabiał 8 tyś. w banku to i tak coś bym tam tworzył...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.