-
INQ-Games- Tech-demo_2007 screenshots
słabe.....
-
Finished 2d : Willow
rewelacyia. daj mi większą wersję bo zgubiłem :P
-
Modele 3d : Afterfall.pl projekt
yoo, klicek - odezwij sie na gg; wywiad ciekawy. ;) ++
-
TeczkaFOTO: 58-60
świetne foto. można prosić o wersję hires ?
-
WIP 2D: Dark future train
zdecydowanie drugi wariant
-
Game Art : Nad czym właśnie pracujecie ?
Klicku dlaczego nie odzywasz sie na gg. Wysłałem nawet prywatną wiadomość kilka dni temu. Teraz wyjeżdzam na wakacje i wróce za 2tyg - ale Ty wiesz o co chodzi :) Odpisz prywatną co słychać i jak idzie. Pozdro i sorry za offtopic.
-
Problem - Co zrobic z Game Artem?
Udytzkey bardzo fajne... masz punkta reputacji ode mnie.
-
Model Viewer'y, przegladarki itp
miło się zaczyna robić, ale narazie nic takiego nie jest przewidywane :) Pozatym wiecie no, z takimi decyzjami wiążą się dodatkowe problemy ... Natomiast mówiąc o skromnym substytucie... gorąco polecam zabawę z directx'em w 3dsmax 8/9. Wiecie, są na necie shadery które umożliwiają wyświetlanie normali w viuporcie... są shadery które pozwalają blooma zrobić (w max9), ale akurat mi to nie działa Podobno jakieś cienie czy coś. Wszystko do znalezienia w material editorze oraz w Scene Effects Loader w Utilities bodajże (tutaj akurat wybór jest, sepia, motion blur i dużo innych rzeczy). Ja mam bardzo przyjemne odczucia związane z użytkowaniem shaderów pod maxem 7-8. Na 9 klnę ale to pewnie przez moją słabą kartę czy coś :) Pozatym kiedyś ktoś na forum dawał link do paczki naprawdę niezłych shaderów do maxa. Mam je na dysku więc jeśli ktoś będzie zainteresowany moge przepakować i podesłać.
-
Model Viewer'y, przegladarki itp
Korzystając z okazji pochwalę się czymś, natomiast nie mogę udostępnić go publicznie bo to autorski projekt. W toolu można ładować pełne sceny, ustawiać dowolną animację kamer, ustawiać PRT oraz je animować, konstruować shadery składające się z kilku tekstur np diffuse+normal+specular+lightmapa, wypiekać oświetlenie z cube map jako sferyczne harmoniczne (potrzebne przy prt), ustawiać dynamiczne cienie (resamplowane shadow mapy), ma się pełny dostęp do hdr'u oraz post processingu np blooma, dofa, nakładanych masek na kamery i montażu kilka scen w całą animację operując na klatkach. Dodatkowo wszystko chodzi na własnym formacie plików (geometria). Jedynym słowem jest to prawdziwy silnik połączony z zestawem kontrolek (przyciski, suwaki itp), które umożliwiają przyzwoitą edycję całego kodu silnika, co wpływa na ostateczny rendering widziany w viewporcie. No i przykładowe cuś co zostało za pomocą tego wykonane :)
-
Problem - Co zrobic z Game Artem?
A to komercyjny projekt ? Nie jest wiekszym problemem napisanie własnego formatu plików i eksportera do danego programu 3d. Nawet jeśli to niekomercyjny, lepiej jest napisać własny system. W przypadku komercyjnych tymbardziej ! W najlepszym przypadku to 1 dzień roboty, w innych (zależy od złożoności i wymagań stawianych przez zespół) - nawet kilka. Ale ogólnie naprawdę nie jest to żaden problem (dla programisty oczywiście, nie Ciebie) :)
-
Problem - Co zrobic z Game Artem?
nie wystepuja. nie. *.x to złoo bo zajmują sporo miejsca w pamieci i sa malo optymalne, maja powalony system animacji szkieletowej, ogolnie 3ds i x to najwiekszy niewypal w historii. mozna obrocic w programie graficznym i tak to wyeksportowac by pasowalo (np 90X) lub... przemnozyc macierze w silniku, ale konwersja moze przebiegac takze w inny sposob.
-
Problem - Co zrobic z Game Artem?
dokładnie, a to co robi z normalnymi to poprostu przechodzi ludzkie pojęcie :)
-
Problem - Co zrobic z Game Artem?
guru przyszedł...
-
Model3D- main ship (almost done)
smerfastycznie ! ELEGANCKO NA MAXA :D
-
Demo technologiczne
narzedzie ktore to wykonuje - jest - taki real timowy viewer ;) ale na nic takiego Porasz nie licz ze zostanie udostepnione publicznie :P @all: Dzieki za komenty.
w!e8
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta