Skocz do zawartości

luisam

Members
  • Liczba zawartości

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Giżycko

luisam's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. luisam

    rhino i photoshop

    @kome nie zrozumielismy się, chodzi mi o te strzałki do pokazania wymiaru rysunku(dimension), nie pamietam jak to sie fachowo nazywa edit ok, już sobie poradzilem, ten illustrator to naprawde fajny programik tylko wydaje mi sie ze przy bardziej skomplikowanych rysunkach jest troche niestabilny (wersja cs2 przy 512 ram)
  2. luisam

    rhino i photoshop

    dzięki wielkie za odpowiedź, szczerze powiedziawszy to już traciłem nadzieje :P rypałem te rysunki w autosketch ale jednak co rhino to rhino; szkoda tylko, że po eksporcie do .ai PS nie trawi wymiarowania zrobionego w rhino
  3. no wybacz Bzyku ale ta twoja mapka odbić właśnie nazywa sie w st "diagnostic shading" wiec nazywajac to shaderem duzo sie nie pomylilem,
  4. ładnie jest ale nie jestem pewnien czy ten shader sprzyja poprawnej ocenie, wydaje mi sie ze przy multi color albo random color by juz nie bylo watpilwosci, st jest fajny ale nie doskonaly, narzędzia ma genialne ale juz sama edycja czy poruszanie sie po viewportach pozostawia troche do życzenia
  5. luisam

    Jak dobrze ustawić szkice?

    ja jakos wole nakladac jednak blueprinty na plane'a jako texture bitmap, mozna wtedy sobie ustawic przezroczystosc materialu i swobodnie przesuwac szkice, co pewnie bedziesz musial robic wielokrotnie gdyz proprocje bluepirntow sa nieraz ostro kopniete, co do SR to bez chociazby 3 raczej nie masz szans na wyeksportowanie modelu bez setek blędów
  6. luisam

    rhino i photoshop

    musze zrobić kilka szkicy/rzutów czy dało by sie to zrobić w rhino a potem przeniesc to do photoshopa aby je jeszcze troche obrobić ?? wiem ze rhino to program 3d ale moze to jakos da sie pogodzic bo autocada jakos nie trawie a w rhino takie rysunki robi sie bardzo przyjemnie
  7. luisam

    Przesiadka z rhino na studio tools

    shelves ja też wywaliłem, zresztą i tak połowę narzędzi z niego możesz znaleźć w palette i tym prawym menu
  8. luisam

    Przesiadka z rhino na studio tools

    dzieki za odpowiedzi, szkoda że nie ma crv2view, ja z tego bardzo często korzystalem, jakoś łatwiej dla mnie narysowac dwie krzywe i dac crv2view niż ręcznie przesuwac punkty; a co do konsoli to rzeczywiście jak ktoś może sobie pozwolić na taką (1600x1200) rozdzielczość to nie jest większym problemem, ja np. pracuję na 1280x800 i to rzeczywiście jest za mało dla ST dlatego konsola to bardzo fajne rozwiązanie, w rhino nawet 1024x768 pracowało mi się w miarę komfortowo
  9. luisam

    Przesiadka z rhino na studio tools

    Bzyku napewno masz rację, ale jak już się "troszkę" rhino opanowało to przesiadka na st może być horrorem; ja np. bardzo dlugo sie meczylem z rhino zanim mi cos wyszlo a jak widać gołym okiem st jest duzo bardziej rozbudowane i przyzwyczajenia nabyte poprzez prace w rhino napewno sprawy nie ułatwiają, więc nie zgadzam się z tobą hindus że lepiej sie najpierw dobrze nauczyć rhino bo teoria to co innego niż praktyka; bardzo mi brakuje w st linii polecen takiej jak jest w rhino, po co szukac narzędzi w tych rozwijanych "menusach" :) skoro mozna by bylo wklepac kilka pierwszych literek i juz się ma bez szukania to co sie chce, aha i pytanie do wiedzących, jak się wrzuca blueprinty w st ? wpadlem na trop że to się chowa pod poleceniem canvas ale coś mi nie wychodzi jeszcze jedno, czy jest w st coś w stylu rhinowskiego crv2view ?
  10. luisam

    Przesiadka z rhino na studio tools

    ja tam dużo nie wiem :) ale dla mnie rhino w porownianiu do st to mistrz prostoty, w st jest wszystko tak jakby na siłę utrudnione, nawet glupie rysowanie splainow jest jakos dziwacznie zrobione, wiem ze to kwestia przyzwyczajenia ale takie pierdoly moga zrazic albo poruszanie sie w viewportach, w rhino jest to prosto a zarazem genialnie zrobione, a taki st co kosztuje xxx$ normalnie odpycha az nie chce sie wlaczac
  11. nie no nie przesadzajcie, model nie jest taki dobry jak wam sie wydaje, nie wiem jak ci sie udało to zrobić ale prawie żadna część nie jest w zupełności zgodna z oryginałem, wiem co mówie bo właśnie robię identyczny w rhino i zdjęć to ja już się naoglądałem do bólu,model jest strasznie trudny do zrobienia w nurbsach, może nie widać tego od razu ale brak tam hmm jak to nazwać... "ciągłości linii" ale i tak jest nieźle :)
  12. naprawdę mi sie podoba, modelik jak i materiały wyglądają świetnie
  13. model jest bardzo prosty więc za modeling pochwały ode mnie nie dostaniesz :)
  14. a może powiecie dlaczego model jest słaby ??? moim zdaniem nie jest zły tylko render dużo psuje; że chłopak nie bawi się w zbędne szczegóły nie znaczy że model jest od razu do kitu i tak większości z tych detali nie widać a gitara jako całość jest w zupełności zachowana
  15. luisam

    tutoriale - linki

    modelowanie Mercedesa C-Class [j.angielski] http://www.smcars.net/forums/index.php?action=dlattach;topic=1527.0;id=11393
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności