Skocz do zawartości

Biger

Members
  • Liczba zawartości

    99
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Lubin

Biger's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Mi osobiście bardzo się podoba, ale co ja tam wiem ;) Jedynie co mi nie podchodzi to materiał ręczników, ten leżący na podłodze to jeszcze może być, ale ten na klamce zawinięty to jakiś taki dziwny, wygląda dziwnie. Ale to jest tylko moje zdanie. Reszta mi sie bardzo podoba :)
  2. Dzięki za komentarze. Podbudowaliście mnie troche ;) Mnie też strasznie gryzie ten materiał który dałem na budzik, dlatego jutro albo pojutrze dam jakiś inny, postaram sie o jakis lepszy i wrzuce tu render z nowym materiałem budzika :) Pozdro!
  3. Dzięki :) Ciesze się że się komuś podoba. WToreK ---> będe się uczył, będe pamietał o tym, jestem w sumie początkujący w tego typu pracach :) Dzięki wielkie.
  4. Dzięki za komentarze :) Wiem że mi to jakos rewelacyjnie nie wyszło, ale musze zacząć od tych małych rzeczy, żeby dojść do tworzenia czegość większego :) Dorzucam jeszcze jeszcze kilka renderków budzika...... też nie jest to rewelacyjne, ale co tam. Material mi nie wyszedł tak jak chciałem... niestety :/ Pozdro! :)
  5. tweety ---> skaszaniona jest ale nie na kazdym renderze, na tych pierwszych jest bardzo skaszaniona, ale pozniej ja poprawilem i na tych dalszych renderach błąd jest tylko pod tarczą. Renderowałem to VRay'em. Po prostu nie potrafie w boxie wyciąć odpowiednio okrągły otwór,jak to robiłem za pomoca extrude i używałem meshsmooth, to sie kaszaniła siatka jak na tych pierwszych renderach, a jak wycinałem ten otwor za pomocą Boolean i uzywałem smooth to sie kaszani siatka troche mniej, ale też sie kaszani. Ale mi tu głównie chodzilo o sprawdzenie swoich umiejetnosci w renderingu i materialach niz w modelowaniu. Pozdro :)
  6. Siema :) Mam bardzo duże kłopoty z kończeniem większych prac, więc zabrałem sie za robienie czegoś małego. I tak może dojde od małych rzeczy do tych dużych ;) Wiem że model ma błędy,ale nie chciało mi sie bawić w dokładne poprawianie wszystkiego, tutaj głównie mi chodziło u nauke samego renderingu i materiałów. Nie wiem jak to wyszło. Wy mi powiedźcie, mi się osobiście sie w sumie nawet podoba,nie jest to może coś wybitnie ładnego,ale jak na moje umiejętności to chyba nie jest źle ;) Komentujcie śmiało i prosze o rady na przyszłość. Pozdro!
  7. Dzięki :) Chcieli Wy siatke, to Wy siatke macie :P...... mówiłem że brzydka ;) Pozdro.
  8. Huhu... lepiej żebyście nie widzieli siatki.... bo aż strach, model robiłem w sumie tak na szybko i siatka jest tak okropona że szkoda gadać, model ma troche bugów, ale robiłem go jako rozgrzewke po dłuższej przerwie ;)
  9. Po kilku miesiącach przerwy wczoraj koło 21:30 zainstalowałem Maxa (dzięki Kome, zmobilizował mnie i zachęcił :) ) i troche po dwunastej skończyło sie renderować to co jest na dole........ wiem czas tworzenia tego do szybkich nie należy (niecałe dwie godziny modelingu, z 20 minut na materiały, z pół godziny render), ale dla mnie to jest w miare szybko, bo umiejetnosci zbyt duzych nie mam ;) Max7 Vray.
  10. Wygląda nieźle :) Tak jak mój poprzednik pisał włącz AA, popracuj nad proporcjami (szafy) i moim zdaniem podłoga ma za dużego refleksa. A tak to bardzo ładnie :)
  11. Kome----> Niee, to nie jest moja kuchnia :P Troszke podobna do mojej, ale nie moja :) Malutki renderek, powoli zapełniam pułki, wolno mi to idzie, bo za dużo przy Maxie nie siedze. Komentujcie coś ludzie bo nie wiem czy jest dobrze, czy może jest do d.upy :) Pozdro.
  12. Ahaa, trzeba było tak odrazu ;) Nie pamiętam co dokładnie zmieniałem więc daje screeny ze wszystkiego.
  13. Materiał to nic nadzwyczajnego, dałem jakiś kolorek w diffuse, a do bumpa dałem odpowiednią texture (wpisz w google w grafice "silkbou3", to jest ta texturka), wartość przy bumpie dałem 200, i tyle :)
  14. Jeszcze jeden mały renderek, taki dla zabawy.
  15. Najpierw powiedz czy może być takie coś jak to, jak Ci sie będzie podobać to gdzieś odkopie ustawienia materiału :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności