-
[Kryzys] Mrówki
Aniu, twoje rysunki mrówek wyglądają dużo lepiej niż te mrówki ze zdjęcia, jakoś tak im lepiej z oczu patrzy :) A po co są te niebieskie kreseczki przy nogach mrówek?
-
Spotkanie użytkowników programu Blender 2010
Witajcie, 27 marca w Klubie Kuźnia w Krakowie odbędzie się spotkanie użytkowników programu Blender. Spotkanie jest organizowane jako non-porfit. Parę osób profesjonalnie zajmujących się grafika komputerową, przygotuje prezentacje w których opowie o swoich doświadczeniach w tworzeniu grafiki komputerowej i pisaniu skryptów w Blenderze, Jeśli Ty czujesz potrzebę podzielenia się swoją wiedzą z innymi oraz pragniesz wymienić się doświadczeniem, to na pewno jest to wspaniała okazja! Więcej informacji na temat spotkania znajdziesz tutaj: http://www.blender.pl/index.php?option=com_smf&Itemid=2&topic=6991.msg63385#msg63385 Ilość miejsc ograniczona.
-
3D: Baza kosmiczna na księżycu
Jo_Anna odpowiedział Jo_Anna → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D: Niezrealizowane idee, pomysły, wynalazkiWrzucam pierwsze modele, żeby nie było ze na szkicach i pomyśle się zaczęło i skoczyło. Zapowiada się jednak, ze projekt nie będzie należał do ukończonych w tak zwanym terminie. ArTooRo: trochę długo trzeba było czekać.. niestety tutomash: w programie Blender Zaczęłam od budowy tunelu i pojazdu w nim przemieszczającego się który jest skrzyżowaniem pociągu z samolotem. Ponieważ na księżycu jest grawitacja 6 raz słabsza niż na ziemi, pojazd jest jedynie podczepiony do jednej stalowej listwy zamocowanej w dnie tuleniu i po tej listwie się porusza.
-
3D: Baza kosmiczna na księżycu
Jo_Anna odpowiedział Jo_Anna → na odpowiedź w temacie → Bitwa 3D: Niezrealizowane idee, pomysły, wynalazkitutomash: dzięki :), niestety nie oglądałam tego serialu. Rozwijam pomysł dalej. Myślę, ze będzie to widok z lotu zbliżającego się do lądowania statku. Baza będzie się skladala z półkolistych domków, przylegających do siebie lub połączonych tunelami. Materiały to szkło i metal. W oddali znajduje się obserwatorium astronomiczne z teleskopem i wielkie pole paneli słonecznych. Zastanawiam się nad gigantyczna szklarnią. Może jeszcze jakaś rakieta gotowa do startu.. ? Jeśli zdążę z czasem, to przelatujące sądy kosmiczne. Wszystko na tle czarnego nieba, sztucznie doświetlone w zimno-zielono - niebieskich kolorach. Wstępne szkice:
-
3D: Baza kosmiczna na księżycu
Witajcie :) mój pomysł to: projekt budowy bazy kosmicznej na księżycu. Według doniesień prasowych, prace projektowe nad budowa takiej bazy trwają już od dawna. Baza powstanie prawdopodobnie na jednym z biegunów Księżyca, gdzie pada stosunkowo dużo światła słonecznego. Baza ma służyć jako centrum naukowe i będzie bazą dla załogowych wypraw na Marsa. Jeszcze do końca nie opracowałam konceptu, ale mniej więcej będzie to widok na miejsca do lądowania, drogi komunikacyjne i jakieś budynki dla ludzi. Oczywiście z widokiem na ziemię :). Miejsce na rozpoczęcie budowy wytyczyłam tutaj ;):
-
GNU TreeGenerator for Blender....and for others soft ;)
Super się zapowiada i wygląda :)
-
Pojazd3d : Akatsuki Train
Bardzo udany model pociagu :)
-
Postać 3D: głowa
Kapitalnie, gratulacje wycisnąłeś wszystko cos się da i nawet jeszcze więcej z tego sculpt tool.
-
animacja 2D/3D: Face Motion Capture
Podobają mi się te animacje, są zabawne. Przydałoby się więcej markerów w rejonie ust.
-
Model 3D: Modele
bardzo oryginalnie się zapowiada, człowiek ryba?
-
Bitwa 3D: Małe jest piękne - NAGRODA PUBLICZNOŚCI!
_Kreska_ znakomicie oddaje klimat szkolnego podwórka.
-
Postać 3D: chaos
Bardzo ładnie wyszło z tymi teksturami. Ten topór bez tych trupich czaszek mi się bardziej podoba.
-
Scena 3D: Promyk słońca
BLADE: ach to złoto.. jeszcze ze dwa tygodnie intensywnych prób wszystkich możliwych ustawień parametrów, suwaków, kolorów odbić, rozbłysków, map i na pewno uzyskam to złoto. I tak jestem w lepszej sytuacji niż XVIII wieczni alchemicy :-) Jędrzej_s: cala nadzieja w tej nowej wersji Blendera :-) Bardzo dobra uwaga, obraz jest zdecydowanie za mało kontrastowy.
-
Scena 3D: Promyk słońca
Ulepszenia w Photoshop.
-
Scena 3D: Promyk słońca
Ania: bardzo trafne uwagi, na pewno jeszcze do modelowania włosów i materiału złota wrócę Adek_AG: dziękuje za linka, znakomity tutorial! mookie: to bardzo budujące ze cos ładnie wyszło BLADE: to milo ze jest ładnie, cieszę się ze stylizacja jest ciekawa. Ten model jest w Blender zbudowany, a tekstury są namalowane w Photoshop. Nie wiem czy uda mi się jeszcze cos z tego modelu wycisnąć, bo to nie tak łatwo z czegoś co "jest ładne" zrobić cos co "robi wrażenie" ;-) Czy nie powinnam przenieść ten modelu do jakiegoś innego wątku aby nad nim dalej pracować?
Jo_Anna
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta