Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

TuF

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Jesteśmy małym studiem z Warszawy. Tworzymy edukacyjne bajki dla dzieci w wieku 2-6 lat. Poszukujemy osoby do pracy przy projekcie animacyjnym na stanowisku młodszy animator 3D. Stanowisko obejmuje pracę w Houdinim. Praca ma charakter stacjonarny w Warszawie (Wesoła Stara Miłosna). Wynagrodzenie na umowę o dzieło w wysokości 2500 - 4000 zł netto miesięcznie, uzależnione od umiejętności i wykonywanego dzieła. Wymagania: - doświadczenie w animacji - znajomość środowiska 3D - umiejętność modelowania w 3D Zakres kompetencji: - animacja obiektów 3D - animacja kamer - praca nad scenariuszem - tworzenie prostej historii - budowanie sceny z dostępnych assetów i modeli - sporadycznie modelowanie i prosta obróbka modeli Umiejętności mile widziane: - znajomość Houdiniego - znajomość Blendera - znajomość Modo - znajomość Adobe After Effects - znajomość Pythona Cechy osobowe: - dokładność - pomysłowość - umiejętność realnej oceny swojej pracy - umiejętność przyjmowania krytyki - zaangażowanie i chęć uczestniczenia w projekcie Zgłoszenia proszę wysyłać na adres [email protected] wraz z informacją o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby rekrutacji.
  2. Nazywamy się Binkie TV i jesteśmy małą firmą produkującą filmy 3d dla dzieci. Poszukujemy osoby na stanowisko modelera postaci 3D. Forma zatrudnienia to praca zdalna na umowę o dzieło z przeniesieniem praw autorskich. Obowiązki: *zaprojektowanie i wykonanie modeli 3d pięciu postaci w stylu cartoonowym; *postaci będą miały kilka wariantów ubioru i fryzur oraz dodatkowe elementy (np. wąsy, okulary, czapka); *dodatkowo dla każdej z pięciu głów: blend shapy ust (główne głoski i kilka grymasów), blendshapy powiek (otwarte/zamknięte oczy) Postaci będą wykorzystane do animacji dla małych dzieci, więc muszą wyglądać przyjaźnie. Możliwa jest współpraca przy kolejnych zleceniach zleceniach. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz portfolio/reela na adres: [email protected] Skontaktujemy się z wybranymi osobami, prześlemy szczegółowe wytyczne i referencje.
  3. Zlecę: *zaprojektowanie i wykonanie modeli 3d pięciu postaci w stylu cartoonowym; *postaci będą miały kilka wariantów ubioru i fryzur oraz dodatkowe elementy (np. wąsy, okulary, czapka); *dodatkowo dla każdej z pięciu głów: blend shapy ust (główne głoski i kilka grymasów), blendshapy powiek (otwarte/zamknięte oczy). Postaci będą wykorzystane w animacjach dla małych dzieci, więc muszą wyglądać przyjaźnie. Preferowane osoby z doświadczeniem, znające zasady modelowania postaci i twarzy pod animację. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie CV oraz portfolio/reela na adres: [email protected] wraz z informacją o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych.
  4. Firma Sventevith Animation Studio poszukuje specjalisty na stanowisko modeler organiczny. Zakres obowiązków: - modelowanie i teksturowanie głów ludzi. Twarze będą modelowane na podstawie zdjęć znanych osób i modele muszą być do nich podobne. - 'pozowanie' twarzy, czyli modelowanie na nich emocji (np. zdenerwowanie, uśmiech, krzyk itd.) - modelowanie postaci - eksportowanie tekstur, modeli, normalmap. Preferowane oprogramowanie: - Zbrush lub inny program do sculptingu. Praca w Warszawie na czas 3-4 miesięcy z możliwością przedłużenia. Dla osób spoza Warszawy i okolic możliwość zakwaterowania. Gwarantujemy pracę w miłym i doświadczonym zespole, terminowe płatności, możliwość rozwoju, elastyczny czas pracy. Obecnie firma zajmuje się realizacją animacji na potrzeby amerykańskich telewizji, m. in. History, Discovery, 3net. Zgłoszenia wraz z portfolio proszę wysyłać na adres: [email protected] Proszę o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)".
  5. Firma Sventevith Animation Studio poszukuje ludzi na stanowisko 3d generalist. Poszukujemy osób sumiennych, umiejących pracować w zespole, chętnych do nauki. Zakres obowiązków: - modelowanie - obróbka gotowych modeli - ustawianie sceny: światło, kamera, tekstury. - prosta animacja obiektów - prosty compositing Preferowana znajomość Luxology Modo lub innego programu 3d oraz chęć nauczenia się Modo. Mile widziana znajomość Photoshopa i After Effecta. Praca w Warszawie na czas 4-5 miesięcy z możliwością przedłużenia. Dla osób spoza Warszawy i okolic możliwość zakwaterowania. Gwarantujemy pracę w miłym i doświadczonym zespole, terminowe płatności, możliwość rozwoju, elastyczny czas pracy. Obecnie firma zajmuje się realizacją animacji na potrzeby amerykańskich telewizji, m. in. History, Discovery, 3net. Zgłoszenia wraz z portfolio proszę wysyłać na adres: [email protected] Proszę o załączenie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.97 o ochronie danych osobowych, Dziennik Ustaw Nr 133 Poz. 883)".
  6. TuF odpowiedział Bonifatz → na temat → Animacje
    Hejka. W sumie ciezko cokolwiek powiedziec. Ruch wyglada na dobry, ale mozliwe ze dlatego, ze helikopter nie dotknal gruntu. Prawidziwe problemy pojawiaja sie z obiektami ktore stykaja sie z gruntem. W przypadku ruchu kamery i lecacego helikoptera matchmove wcale nie musi byc idealny zeby to wygladalo dobrze. Ludzkie oko da sie tutaj oszukać. PS. pamietaj o crop factor :)
  7. TuF odpowiedział TuF → na temat → Animacje
    Owszem jest mnóstwo niedociągnięć, ale ograniczał nas czas i budżet. Niestety robiliśmy "po kosztach" i wyznaczyliśmy sobie kilka priorytetów. Chcieliśmy żeby modele, animacja i rendering wyszły dobrze. Sporo problemu sprawiło nam futro. Trakowanie było masakrycznie cięzkie i pożarło mnóstwo czasu i pracy. Dlatego "mniej ważne" rzeczy sa niedociągnięte. Przypominam, że robiło to pięć osób. Jak patrzę na to z perspektywy czasu, to nie dowierzam, że się udało. Cały projekt dał nam mnóstwo doświadczenia i zmienił spojrzenie na tzw. "problemy trudne" :) EDIT: Prehistoryczni zabójcy: Pazury i szczęki 19:00 Discovery World sobota, 29 stycznia 2011 serial dokumentalny (Prehistoric Assassins: Claws and Jaws)
  8. TuF odpowiedział odpowiedź w temacie → Animacje
    Hejka. Efekt koncowy calkiem calkiem. Szczegolnie ze to projekcja do teatru i nie ma co oceniac strony kolorystyczno-wizualnej na ekranie monitora. Szacun za poradzenie sobie z aspektem technicznym, bo PFlow pozostawia wiele do zyczenia. Gratulacje ukonczenia calosci i zamkniecia tematu z zadowoleniem obu stron. Lekki flickering na kwiatkach pewnie nie przeszkadzal na tiulu. Napisz w jakiej rozdzielczosci docelowo to jest wyswietlane. Projekcja przednia czy tylna? Ciekaw tez jestem jakim dysponuja projektorem w tym teatrze. Ja robilem projekcje do Teatru Roma i Wielkiego, wiec wiem jak ciezko dopasowac wszystkie czesci ukladanki (szczegolnie wizje artystyczna). Ciesze sie ze temat sie rozwija i animacja wkrada sie do sztuki klasycznej jaka jest teatr :) pozdrawiam
  9. TuF odpowiedział TuF → na temat → Animacje
    Zwierzątka były robione dla Discovery. Reszta głównie dla History Channel i część dla Discovery.
  10. Witam. Zapraszam do obejrzenia trzech krótkich reelów. Podzielone są tematycznie: Animacja: Architektura: VFX: Przy projektach współpracowali: Maciej Sznabel (forumowy fps) Krzysztof Szczepański Pozdrawiam.
  11. TuF odpowiedział TuF → na temat → 3ds max
    Dzieki, juz znalazlem. temat mozna zamknac/skasowac. pozdrawiam
  12. Witam. Na wielu renderach interiorow widzialem ciekawe "patterny" od światła - spotowe lampy rzucaja ciekawe wzorki (jasniejsze i ciemniejsze okregi). Szukalem na forum i w googlach i nic nie moge znalezc... mozliwe ze wpisuje zla nazwe :) Moze ktos wie gdzie znalezc takie wzorki, projection mapy, czy jak to zwac ?? poprosze o link :) dzieki z gory.
  13. TuF odpowiedział TuF → na temat → Hardware
    Na dwa mnie niestety nie stać, a ten co mam nie jest tak całkiem na śmietnik. Można go podpiąć jako drugi do "zaslaniaczo-przeszkadzaczy"... ciekawi mnie tylko czy mozna ustawic różną rozdzielczość dla tych monitorów, bo jeśli bym kupował panoramę to miałaby zupełnie inny aspekt. I ciekawi mnie czy na panoramicznym wygodniej się pracuje niż na zwyklym, czy to ze viewporty są szersze nie wpływa negatywnie na komfort... w sumie ilosc pixli w pionie jest podobna do standardowej 1280x1024, ale za to w poziomie jest dodatkowo 400 pix, zawsze mozna tam upakować jakies dodatkowe toolbary.
  14. TuF dodał temat → w Hardware
    Witam Mój 19" Samsung CRT już powoli zaczyna nawalać - sam się wyłącza, czasem piszczy no i kineskop siada (obraz rozmywa się na brzegach i strasznie męczy oczy). W związku z tym chciałbym kupic nowy monitor, najlepiej LCD 22". I teraz parę pytań: 1. Lepiej kupić zwykły czy panoramiczny? 2. Czy taki monitor, jak ten z allegro http://allegro.pl/item162358448_iiyama_e2200wsv_b1_22_panorama_1000_1_5ms_fv.html wystarczy do grafiki (nie potrzebuję superodwzorowania kolorów do DTP itd.), czy kupić droższy model? 3. Może ktoś ma taki monitor, albo podobny, pracuje w 3d MAXie na monitorze panoramicznym i chciałby się podzielić wrażeniami ? Pozdrawiam.
  15. TuF odpowiedział Death Metal → na temat → mental Ray
    Mysle, ze w rolecie FG mozesz zostawic nawet slabe ustawienia (tak jak z presetu draft), ale w zakladce [Renderer], Samples per Pixel ustaw: minimum 16, maximum 64 i powinno byc dobrze.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.