Jump to content

Kasia_Jurkiewicz

Members
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutral

About Kasia_Jurkiewicz

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tym razem ćwiczyłam teksturę na bazie tutoriala ze ZBrush Classroom
  2. Następna praca, tym razem trochę ambitniej, mimo to są tu pewne błędy, których jeszcze nie udało mi się wyeliminować. Chce na tę chwilę jeszcze dokładniej przestudiować kamień, i dopiero, gdy będzie on wyrzeźbiony na przyzwoitym poziomie przejdę do kolejnych tekstur.
  3. Używam layer brush (skrót BLA), trim smooth border( w lightboxie) orb crisp edges (do pobrania za darmo na gumroad-"Orb brushes), trim dynamic, clay tubes" eksperymentuje z ustawieniami alfy w niektórych pędzlach
  4. Cześć Zaczęłam się bawić w rzeźbienie elementów środowiska, zależy mi na poprawnym oddaniu faktury. Praca robiona na bazie referencji. Chętnie dowiem się, jakie są plusy i minusy tej pracy, w miarę wolnego czasu będę tu wrzucać ich więcej
  5. Z tego co widzę Glauco Longhi ma anatomy studies na swoim profilu na artstation i tam jest anatomia w oparciu o miednicę. Natomiast jeśli chodzi o samą dolna część pleców myślę że to zależy czy tyłek jest kobiety czy mężczyzny to już duża różnica zwłaszcza że u kobiet biodra są znacznie szersze i obłożone fat padsami. No i kwestia czyjest to osoba chuda, czy przy kości. Myślę że dla normalnego męskiego tyłka warto postudiować mięśnie. Jeśli posiadasz książkę "Anatomy for sculptors" to tam na stronach 54-61 jest to dobrze pokazane
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy