Skocz do zawartości

Kakrotto13

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Kakrotto13 odpowiedział Chris → na odpowiedź w temacie → Game Art
    z kazdym renderem coraz wiecej bledow widze ;] ..... ale cuz dopiero ucze sie mapowania :|
  2. Kakrotto13 odpowiedział Chris → na odpowiedź w temacie → Game Art
    fajny topic :) ..... tak z nudow zaczolem sobie robic glowe ...
  3. Kakrotto13 odpowiedział kondrad → na odpowiedź w temacie → Modeling
    huzdebos - a co illy wyzej powiedzial ? ;]
  4. Kakrotto13 odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    hmm zrob to displacem ... masz to w "modifier list"
  5. Kakrotto13 odpowiedział Valery → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Shogun ja w takich momentach wciskam "z" wtedy mi centruje na objekti a tempo poruszania wraca do normy ;]
  6. "JunioR: Temu panu chodziło o to zeby pobrac triala bez rejestrowania sie. ( http://nct.digitalriver.com/fulfill/0049.034 )... Akurat hcpiter666 udzielil jedynej slusznej odpowiedzi...."
  7. ale mozesz maxa 8 triala zassac ;] .. poszperaj na http://www.discreet.com a napewno znajdziesz :P
  8. Kakrotto13 odpowiedział TrojkaT → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    moze to sterowniki ? :/ bo ja mam radka 9800 pro i chyba po wgraniu nowych sterow max zaczol mi chodzic jak slimak ( powoli i bez sensu :P ) , a jak przezucilem na OGL to odrazu zaczal szalec :) (oczywiscie to sie tyczy maxa 7 ) A teraz co do max'a 8 to cholernie mi sie ten hair and fur podoba :D
  9. Kakrotto13 odpowiedział Hindus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Przez tw twoje mode twoj max ( o ile w nim pracujesz) zginie smiercia tragiczna ;] .... no ale nie moge sie doczekac tej drugiej polowy :D
  10. Kakrotto13 odpowiedział krajat0r → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    Wiem ze offtopic ale co do avata to mogl bys go troche wyostrzyc ? :) bo na poczatku myslalem ze to jakies nogi robota ktore uciekaja ;]...... no chyba ze spacjalnie taki jasny :) pozdro
  11. Kakrotto13 odpowiedział Seba711 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    No zapowiada sie ciekawie :) tylko ze mam takie wrazenie ze to spojenie nog jest takie bardzo low poly w porownaniu do samych nog , i nogi od momentu tego pierwszego zgjecia ( idac od gory) sa zbyt chude( chude thats all pozdro :)
  12. Kakrotto13 odpowiedział TrojkaT → na odpowiedź w temacie → Aktualności (mam newsa)
    cos mnie pominelo ? ? pelna wersja slysze ? ?
  13. Kakrotto13 odpowiedział Hindus → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    nie wiem czemu ale wydaje mi sie ze klimat zachodzacego slonca by bardziej pasowal :) ....... no ale jesli to jest tylko test rendera to moze byc :] ahhh no i jak to AGmakonts powiedzial "Powodzonka i następny render zostaw na nocke by ziarenka nie było takiego;)"
  14. Kakrotto13 odpowiedział Hatred → na odpowiedź w temacie → Game Art
    hmm zalezy co ;] filmik ma chyba jakies 120mb ;]
  15. Kakrotto13 odpowiedział Szwejk → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    widzisz to ten koles robil to poprostu poruszal sie powiedzmy na to kamera ,czyli widok mial FPP ... takie cos jest w maxie (.... przynajmniej w max 7 , nie wiem jak w max 6 ....) Moze dalo by sie osiagnac to co chcesz ale na zasadzie sliderow , czyli poprostu przesowajac suwak ramie by sie podnosilo badz opuszczalo .....

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności