-
Silver Award : Młot na czarownice
To marszczenie brwi ma swój klimat... Nie wiem czemu, ale wydaje mi się, że obrazek jest zbyt mało... przerażający... [gdyby nieco zmienić to otwarte oko :>] To powinno pozostawiać po sobie coś w pamięci obserwatora [: Ogólnie - bardzo przyjemna pracka.
-
Postać 3D: el diablo - mudbox doodle
Rzeczywiście bardzo ładne. Dawno nie widziałem tak dobrej grafiki. Podoba mi się ten klimat [:
-
Scena 3d: mieszkanie.
No no - ja bym w takim mieszkanku zamieszkał :]
-
obiekt 3d: zapalniczka
Jak na pierwszy model jest bardzo dobrze... :]
-
pojazd 3d:star wars
Heh - coś jest nie tak ogólnie z tymi modelami... Wyglądają, jakby miałyby się za chwilę rozlecieć, a przecież maszyny kroczące ze Star Wars były solidne. Poza tym poszycie jest niejednolite co baaardzo rzuca się w oczy. Weź przykład z kolegi z forum - jest tu taka osoba (niejedna zresztą), która interesuje się SW i dotego robi bardzo dobre i solidne modele - to apropos tego sławnego na forum krążownika Imperium :] Pozdrawiam.
-
Speed Modelling, modeling 3D, modele testowe.
To mój pierwszy speedzik ;] Chyba dobrze wyszedł - w sumie 16 minut - wiem, że to długo, ale zawsze coś :]
-
scena 3D: 2d --> 3d krajobraz gór
Jeśli szukasz porady: ekhm - po pierwsze - trawa - wiem, że to kosztuje dużo pamięci i jest spore zużycie procka, ale ja bym zrobił trawkę w całości w 3D - tzn co do jednego źdźbła... Po drugie - źle wygląda materiał na góry (jeśli wogóle jakiś zastosowałeś)... Po trzecie - zdecydowanie za mało poligonó jak na taką scenkę. ehhh - narazie popracuj nad tym co powyżej, bo woda nie wygląda najgorzej.
-
scena 3D: 2d --> 3d krajobraz gór
Nieprofesjonalne wykonanie. Zdecydowanie jesteś początkujący. Poza tym gdzieś widziałem podobny tutorial, który przy okazji można zrobić w 10 minut :] Niemniej jednak pracuj dalej - ważne jest podejście i chęci do tego co robisz, a ty chyba to masz... Pozdrawiam.
-
Obiekt 3D - Doom Sword release 2
W przybliżeniu miecz powstawał jakieś 10 godzin (rendering sceny trwał prawie 12 minut!).
-
Obiekt 3D - Doom Sword release 2
Istotnie Van dArc skorzystałem z modelu ostrza z gry Lineage 2 (zmodyfikowanego nieco). Klinga jest kanciasta bo taka jest stylizacja, a kiedy dorzucam smootha - wszystko staje się "nieklimatyczne". Rzeczywiście brakuje ozdób typu runy lub bump, ale do tego potrzeba więcej czasu - a wiadomo jak to z tym jest na studiach ;) Nie użyłem mapki HDRI. W tle jest zwykły JPEG. Dzieki za opinie. Pozdrawiam
-
Obiekt 3D - Doom Sword release 2
2nd release mojego miecza. Zachęcam również do ocenienia release 1st :] Dzięki za pomoc Masater :)
-
Pojazd 3D - tuning
Nie zapominajmy, że Quake 1 to legenda ;)
-
Pojazd 3D - tuning
Heh - rzeczywiście nie było duzego pola do popisu przy tuningowaniu. W aucie można było zauważyć straszne błędy jeśłi chodzi o modelowanie. Ja starałem sie nie tyle poprawić jego wygląd dodając bajery, ale poprawiając jego kształty, które na pierwszy rzut oka nie są widoczne niestety. Wszystkim grafikom (i innym), którzy wzięli udział w konkursie życzę szczęścia!
-
Łączenie obiektów...
Dzięki empeck! Pozdrawiam:)
-
Problem z uchem
Zdecydowanie źle połączone zostały niektóre vertexy. Wiem, wiem - początkujący jestem a się wymądrzam :]
[HF]
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta