Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

SZAMPEK

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. SZAMPEK odpowiedział SZAMPEK → na temat → Cinema 4D
    Dzięki chłopaki! Jeśli chodzi o pędzle, to zaimportowałem ze z PS'a, jeśli chodzi o kolorowa teksturę, to fakt, trzeba było tutaj wsio wrzucić do kanału 'Color', jeśli chodzi o pędzel u UV'ałke, no to nie wiem, chyba takie softy zostały stworzone, po to, żeby się zbytnio mapowaniem nie przejmować... Fajnie maja to rozwiazane ZBrush i Mudbox, ale tamte softy z kolei nie maja innych przydatnych rzeczy... :/
  2. Heyah! Słuchajcie, to są moje początki w Cinema4D, a ściślej w BodyPaint3D i mam takie problemy: - nie ładują mi sie brush'e :/ - we wievporcie tekstury wyświetlane sa w skali odcieni szarości, mimo, ze tekstura jest kolorowa: I a po pose tej tekstury, przedstawia ona łaczenie UV'łek. A teraz screen z viewport'u: Jak widzicie, pendzel rozpoznaje mi granice UV'ałek i rozgranicza mi to w viewporcie. Aby zacząć malowac po drugiej stronie granicy, musze większą częścią pędzla objać tamten obszar, ale wtedy przestanie mi on rysować, po tej stronie, co teraz... Jak to wyłaczyć, aby w viewport'cie nie zwracał mi uwagi na granice UV'ałek, bo przecież o to głównie chodzi, żebym ja sie UV'kami nie musiał niby zbytnio przejmować... Z góry dzięki za wszelką pomoc :)
  3. Witam! Mam problem, poruszany na tym forum już kilkakrotnie, ale chyba nigdy tak do końca nie sprecyzowany (przynajmniej ja nie znalazłem...). Chodzi o to, czy można przerzucić rendering finalny na kartę graficzną (profesjonalną, powiedzmy PNY NVidia Quadro FX 5500) - jeśli tak, to w jaki sposób oraz czy taki rendering będzie wykonywał się szybciej, niż np. rendering na 2xIntel Xenon 2,66GHz na szynie 1066MHz? Z góry dzięki za pomoc!
  4. THX za komentarze :) Wiem, ze renderign u mnie leży, ale przynajmniej mam nadzieje, że robie jakies postępy :) Pozdro
  5. Heyah. Nie bede sie za wiele rozpisywał, po prostu wrzucam to, co niedawno wyskrobałem :) Pozdro!
  6. SZAMPEK odpowiedział SZAMPEK → na temat → V-Ray
    dzieki wielkie :) pomogło :)
  7. SZAMPEK dodał temat → w V-Ray
    Heyah! Mam pytanko. Mam taki problem, a mianowicie, mam scene, w scenie szafke która dużo odbija (reflection okolo 60) a za kamera mam ustawione VRayLight i ta duża tafla światla odbija mi sie w tej szafce. Jak zrobic, zeby tego nie było?? Z góry thx. Pa
  8. SZAMPEK odpowiedział Mrw1980 → na temat → ZBrush
    heyah. Nie wiem, czy taki problem był juz poruszany, jeżeli tak, to sorko. Mianowicie, zainstalowałem niedawno Zbrush'a 3.0 i nie mam pojęcia jak używac narzędzia "move" :( W Zbrush 2.0 działało ładnie i pięknie... Jak w nowym Zbrush'u moge przesuwac vertex'y? Wie ktoś? z góry THX za pomoc. Pozdro.
  9. Heyah. Nigdy nie zajmowałem sie animacją,, dlatego rozwiązanie mojego porblemu, moze wydac sie wam zbyt oczywiste, żeby nawet o nie pytac. Nie mniej jednak, dla mnie jest to problem. Rzecz w tym, że ma bipeda i zapisany w pliku *.bip urywek sekwencji chodu. Chodzi o to, żeby tę sekwencję zloopowac. Przeblemem jest to, ze sekwencja zapisana jest względem globalnego układu odniesienia. Z góry thx za pomoc. Pozdro.
  10. Heyah. W życiu każdego grafika przychodzi taki czas, kiedy trzeba zając się organika :( Może to i dobrze. Dla mnie właśnie taki czas nadszedł. Oto moja pierwsza postać. Czekam na konstruktywna krytykę i wytykanie błędów w technice modelingu, ponieważ, nie ukrywam tego, modeling organiki to dla mnie nowość. Pozdrawiam i z góry THX za komentarze.
  11. Bubu -> tak, to jest bump :) A teraz nieco inne klimaty :p Mała dawka organiki. Nie bądźcie zbyt surowi, bo to dopiero moje poczatki :p pozdrawiam!
  12. Heyah. Specjalnie na życzenie model w odcieniach monochromatycznych :) @maczuga - wgłębienia na klawisze sa po prostu modelowanie jako polymodeling, nic specjalnego :)
  13. Heyah. Dłuuuuuuuuuuugo mnie tu nie było. Zapodaje moja kochana komórke :p Powtrzymajmy się jednak od dyskusji, czy jest fajna czy nie, czy lepsza Nokia czy SE, a skupmy się na mojej pracy :) Miłego wytykania błędów. Pozdro!
  14. Można prosic o tego unwrapa?? ps. ładnde BMW :-)
  15. Heyah! Mam takie pytanko. Jak sie ma karta graficzna do pracy w 3d max'ie. Znaczy, przy wyborze sterownika, wybieram DirectX, bo pod tym najlepiej mi viewporty działaja. To jest sterownik obsługiwany przez procka i ram czy przez karte graficzna? Będę wdzieczy za pomoc. Z góry THX. Pozdro.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.