Aneroit
Members-
Liczba zawartości
58 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
-
Wygrane w rankingu
1
Ostatnia wygrana Aneroit w dniu 8 Styczeń 2021
Użytkownicy przyznają Aneroit punkty reputacji!
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Aneroit's Achievements
-
Trudno jest się nie zastanawiać za dużo 😄 Ale dzięki, to mega budujące 🙂 No na hajpolasie niby widać, ale na lowpolasie nagle wszystko znika mam wrażenie... Zaś co się tyczy luzu, rozdarć i błędów, to jak zwykle jestem z tym zbyt subtelny i delikatny. Dzięki za rady!
-
Coś tam testuje włosy, ale twarz znów mi nie siedzi... Nie mam do tego siły. Ale jak to napisał:
-
Poprawiłem spece i roughnessy na skórze i oczy. Zdaje się, że działa, ale pewności brak 🤷♂️ Normalnie chciałem robić rendery na UE4, ale cienie się tam zachowywały randomowo. Za nic nie jestem w stanie okiełznać tego silnika. Z resztą jak zwykle, lookdev nawet w marmo jest dla mnie jakąś czarną magią.
-
Kolejny WIPek. Czasami myślę, że zbyt ambitne projekty sobie wymyślam...
-
Ostatni (mam nadzieję) progress. Z głowy nie byłem jeszcze zadowolony więc trochę jeszcze ją pocisnąłem. Chyba jest lepiej... + Parę WIPków z Marmoseta
-
No... I wygląda jak Natalie Portman... Z rakiem...
-
Po przerwie wróciłem do tematu, ale mam wrażenie, że stoję w miejscu...
-
Szanuję!
-
Dzięki Arnold! Chyba czas zrobić przerwę, bo łapię się na tym, że więcej obracam model dookoła zamiast rzeźbić
-
Dzięki chłopaki 🙂 To bardzo motywujące 🙂 Ogólnie faktycznie wygląda na trochę podwkurzoną (tak - to ta łagodniejsza wersja tego słowa), ale tam jeszcze sporo roboty. Sporo rzeczy jeszcze jest nie na swoim miejscu, ale do morderk trzeba mieć dużo cierpliwości.
-
Po przerwie zainspirowany filmem "Wasza wysokość" Twarz jeszcze do przepracowania
-
Robiłem zgodnie z Twoim tutkiem, ale różnicy nie widzę. UE4🤷♂️ https://drive.google.com/file/d/1wgIAWlvF_NRr04hgslTNgAkqDsYrIolA/view?usp=sharing Dodatkowo jeszcze się shading zjebał... Ale to chyba prosty fix. Co do tego w czym renderować to zdania są podzielone. Bo z kolei słyszałem od kogoś, że chce to widzieć w silniku, w grze a nie w programie przygotowanym stricte do prezentacji 🙂
-
Renderuję to w UE4 a konkretnie w Digital Human od nich. Na standardowej scanie. Nie bardzo wiem jak się tych problemów pozbyć, bo renderowanie, prezentacja i look dev w ogóle to dla mnie najczarniejsza z czarnych magii. Ale może ktoś, kto jest bardziej biegły w tym by pomógł? 😳