Skocz do zawartości

Aneroit

Members
  • Liczba zawartości

    58
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Ostatnia wygrana Aneroit w dniu 8 Styczeń 2021

Użytkownicy przyznają Aneroit punkty reputacji!

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Aneroit's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Reacting Well Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Week One Done

Recent Badges

60

Reputacja

  1. Trudno jest się nie zastanawiać za dużo 😄 Ale dzięki, to mega budujące 🙂 No na hajpolasie niby widać, ale na lowpolasie nagle wszystko znika mam wrażenie... Zaś co się tyczy luzu, rozdarć i błędów, to jak zwykle jestem z tym zbyt subtelny i delikatny. Dzięki za rady!
  2. Coś tam testuje włosy, ale twarz znów mi nie siedzi... Nie mam do tego siły. Ale jak to napisał:
  3. Poprawiłem spece i roughnessy na skórze i oczy. Zdaje się, że działa, ale pewności brak 🤷‍♂️ Normalnie chciałem robić rendery na UE4, ale cienie się tam zachowywały randomowo. Za nic nie jestem w stanie okiełznać tego silnika. Z resztą jak zwykle, lookdev nawet w marmo jest dla mnie jakąś czarną magią.
  4. Kolejny WIPek. Czasami myślę, że zbyt ambitne projekty sobie wymyślam...
  5. Ostatni (mam nadzieję) progress. Z głowy nie byłem jeszcze zadowolony więc trochę jeszcze ją pocisnąłem. Chyba jest lepiej... + Parę WIPków z Marmoseta
  6. No... I wygląda jak Natalie Portman... Z rakiem...
  7. Po przerwie wróciłem do tematu, ale mam wrażenie, że stoję w miejscu...
  8. Szanuję!
  9. Dzięki Arnold! Chyba czas zrobić przerwę, bo łapię się na tym, że więcej obracam model dookoła zamiast rzeźbić
  10. Dzięki chłopaki 🙂 To bardzo motywujące 🙂 Ogólnie faktycznie wygląda na trochę podwkurzoną (tak - to ta łagodniejsza wersja tego słowa), ale tam jeszcze sporo roboty. Sporo rzeczy jeszcze jest nie na swoim miejscu, ale do morderk trzeba mieć dużo cierpliwości.
  11. Po przerwie zainspirowany filmem "Wasza wysokość" Twarz jeszcze do przepracowania
  12. Robiłem zgodnie z Twoim tutkiem, ale różnicy nie widzę. UE4🤷‍♂️ https://drive.google.com/file/d/1wgIAWlvF_NRr04hgslTNgAkqDsYrIolA/view?usp=sharing Dodatkowo jeszcze się shading zjebał... Ale to chyba prosty fix. Co do tego w czym renderować to zdania są podzielone. Bo z kolei słyszałem od kogoś, że chce to widzieć w silniku, w grze a nie w programie przygotowanym stricte do prezentacji 🙂
  13. Renderuję to w UE4 a konkretnie w Digital Human od nich. Na standardowej scanie. Nie bardzo wiem jak się tych problemów pozbyć, bo renderowanie, prezentacja i look dev w ogóle to dla mnie najczarniejsza z czarnych magii. Ale może ktoś, kto jest bardziej biegły w tym by pomógł? 😳
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności