Jump to content

Aneroit

Members
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Aneroit last won the day on January 8

Aneroit had the most liked content!

Community Reputation

44 Excellent

About Aneroit

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. No to właśnie wyszły moje braki... Dzięki 🙂
  2. Dzięki bardzo budujący feedback! ^_^ Jeśli chodzi proporcje to wygląda to mniej więcej tak (rękę jej brutalnie wyprostowałem w łokciu): Faktycznie, powinienem skrócić tą rękę i to dość znacznie... Masz oko 😄
  3. W przerwie pomiędzy projektami: +- 6h
  4. On miał tylko robić za wieszak na armor. Smutne jest to, że wyszedł lepiej niż sam armor (nawet jeżeli armor to tylko blockout). Nie wiem czy nie zrobiłem mu tam krzywdy po między deltoidami a tricepsem. Bloczek armora, który chyba już niczym więcej nie będzie 😕
  5. Wielkie dzięki Sebazx6r za konstruktywny feedback! Przyznam się szczerze, że nie zwróciłem na to uwagi - jak pewnie na wiele innych rzeczy!🤔
  6. Pierwsza męska anatomia której nie wstydzę się aż tak bardzo pokazać
  7. Coś tam podziałałem dalej, to wrzucam.
  8. Dzięki bardzo! Poniżej +-4h od kulki
  9. Wrzucam bez polipaintu z detalem i bez... Głównie dlatego, że zastanawiam się, czy jeszcze cisnąć plejny na twarzy i secondary detale, czy jest już dobrze. Wydaje mi się, że już jest spokko, ale zawsze kiedy mi się tak wydaje, znajduje się ktoś, kto wyprowadza mnie z błędu 😛 Komentarze mile widziane 🙂
  10. Ostatnio staram się też ćwiczyć facjaty od kulki i po między wieloma crapami, które wypociłem, wyszło mi coś takiego. Wzorowałem się tutaj na Tinie Ivlev - zdecydowanie za dużo grałem ostatnio w Fallen Order. Nie wiem czy widać jakiekolwiek podobieństwo... Pozdrawiam! 🙂
  11. Nie wiem co mnie opętało, żeby zrobić pozę... Aaaa... No przecież! Nie przespane noce. Pewno sporo rzeczy tam nie siedzi (np. flow palców, żeby daleko nie szukać), ale większości nie widzę, więc śmiało piszcie! ^_^
  12. :333 No kitka do poprawy zdecydowanie bo słabo wygląda - albo jakoś zamaskować. Ale nie wyobrażam sobie, żeby przy takiej ilości plejnów można było uniknąć intersekcji 😮
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy