Jump to content

Aneroit

Members
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Excellent

About Aneroit

  • Rank
    Member

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Nie wiem co mnie opętało, żeby zrobić pozę... Aaaa... No przecież! Nie przespane noce. Pewno sporo rzeczy tam nie siedzi (np. flow palców, żeby daleko nie szukać), ale większości nie widzę, więc śmiało piszcie! ^_^
  2. :333 No kitka do poprawy zdecydowanie bo słabo wygląda - albo jakoś zamaskować. Ale nie wyobrażam sobie, żeby przy takiej ilości plejnów można było uniknąć intersekcji 😮
  3. Przerzuciłem się na UE4 bo tam shader do włosów dostaję za free, a tego z Marmo nie mogę za nic ogarnąć. Włosy nie są skończone, choć baaaardzo baaaaaaardzo blisko do końca. https://imgur.com/a/5mRbW5B
  4. Zrobiłem sobie ostatnio krótką przerwę od projektu na główkowanie jak ugryźć temat włosów. W końcu postanowiłem podejść do tego tak jak mr. Emmanuel (https://marmoset.co/posts/presentation-lighting-and-hair-creation-for-a-sorceress-character/). Połowy z tego tutka nie przeczytałem, następnie połowę z tej części którą, przeczytałem, olałem. No i wyszło coś takiego: https://imgur.com/a/ff4g5JZ Niby dupy nie urywa, ale i tak są to najlepsze włosy jakie jak do tej pory zrobiłem. Innymi słowy jest o niebo lepiej, niż się spodziewałem, że będzie (po tym jak zrobiłem włosy Yennefer opuściła mnie wszelka nadzieja na zrobienie włosów, które nie wypalą wzroku, a tu proszę... Nie ślepnę od patrzenia na to). Wciąż nie jestem zadowolony z efektu, ale nie wyglądają one jak słoma, a to już dla mnie spory sukces. Zanim ktoś zacznie się dopierniczać, że te włosy wyglądają płasko śpieszę donieść, że to dopiero pierwszy layer. A jeszcze postaram się dorobić jeden i jakieś flajełejsy. No... I koka. PS. podrzucam z tej tylko perspektywy gdyż reszta jest łysa 😅
  5. Tekstury skończone. Biorę się za włosy (czytaj: nigdy nie skończę tej postaci). PS. Coolki wstawiłem bo są cool... https://imgur.com/a/7yDJMWE
  6. Ups! 😄 Dzięki za załączenie 😛 Dalej trochę poprawek. Męczę się z projekcją skóry w painterze... Będzie fajnie - nie mówili. Jak się przyjrzeć to są ogromne różnice tonalne między grzbietem dłoni a jej wnętrzem... Z resztą na bicku to samo. Ale na dziś już dość pracy bo ślepnąć zaczynam. https://imgur.com/a/xnnjszl
  7. Jak widać jest tam wiele błędów, z początku nawet wahałem się czy to pokazać, ale ostatecznie wrzucam. Jak widać większość materiałów jest bardzo podstawowa. W wielu miejscach roughnessy do poprawienia, no i brakuje detali. Ale powolutku, nigdzie się nie spieszy. Od ogółu do szczegółu. https://imgur.com/a/Hs1s0Y6
  8. Testy, testy, testy
  9. Jako że to projekcik dla siebie to mogę poszaleć 😄 Ogólnie to bejkował się całkiem zgrabnie tyle, że ta wisząca część odstaje i chyba faktycznie zrobię to osobno, bo jak mam to robić razem to zajboa prędzej dostanę 😄
  10. Dobra. Przyznaje się. Utknąłem. Nie wiem jak podejść do retopologii tego syfu. Nie wiem czy tą sprzączkę i pasek zrobić na osobnej geometrii czy wspólnie ze spódnicą... Wiem, że nic nie wiem... Jak macie jakieś rady, proszę się nie krępować.
  11. Skin test render z Paintera i randomowymi ustawieniami. HP jeszcze nie skończone, a ja już za tekstury bym się brał. Lepsze rendery wypluję z Marmo, albo UE4. Jeszcze dorzucam odizolowaną teksturę Base Colora.
  12. Trochę detali...
  13. Widzę, że skaczę z tematu na temat i żadnego nie potrafię dokończyć: Morrigan z DAI (chciałem jak najwierniej oddać twarz - ahh ja i te moje twarze) Ogólnie to jest tu jeszcze trochę pracy. Ale przyjmę także podpowiedzi :)
  14. Chwilowo dałem odpocząć Space Admirałowi i chwyciłem się za coś bardziej "uściślonego"
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy