Skocz do zawartości

Adam88

Members
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Gdańsk

Adam88's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Adam88

    Teksturowanie

    Witam, zalorzmy, ze mam boxa o stosunku dlugosci do szerokosci ok. 15 do 1 i chcialbym go oteksturowac. Wiec wchodze do Materialow, wybieram pusty slot i ustawiam jako bitmape, po wybraniu tekstury o rozmiarach 64x64 i renderowaniu... szok! :/ Tekstura na kazdej sciance okropnie rozciagnela sie przez cala dlugosc boxa, wyglada to okropnie i teraz mam pytanie: Jest to tekstura przystosowana do powtarzania sie wiec jak to ustawic w maxie zeby na bokach boxa powtarzal ta teksture a nie rozciagal?
  2. Model mi sie bardzo podoba, jak dla mnie wyglada on bardziej na jakas figurke :)
  3. Jezeli splajna odwraca sie za pomoca przycisku REVERSE to nie dziala :/
  4. No dobra fajnie, ale jak to odwrocic? :P
  5. Witam, narysowalem prosta linie... Skopiowalem i odbilem... Uzylem modyfikatora EXTRUDE... No i zamiast prostej rybki otrzymalem jakis plotek ;) Co zrobilem nie tak, ze wszystko wyszlo takie poodwracane?
  6. Adam88

    Problem przy renderowaniu

    O dziala! ;) dzieki
  7. Witam, zrobilem prosty model skladajacy sie z cylindra i boxa. Obydwiem figury zmienialem modyfikatorami Mesh Edit. Chcac oteksturowac cylinder otwieram material editor, tworze nowy material opierajacy sie na pliku graficznym z tekstura, zaznaczam cylinder no i nakladam na niego material. F10, Render: The following object map coordinates and may not render correctly: (UVM 1): Cylinder02 Renderuje sie, jednak nie wyswietla sie tekstura :/ Prosze o pomoc
  8. Witam, przed chwila sciagnalem sobie Mayke 6.0 PLE, wpisalem key'a, resetuje maszyne i jazda! Wczytuje sie, wczytuje, wczytuje i w koncu znika! Nic! Nawet po wcisnieciu CTRL ALT DEL nie ma zadnego procesu Mayi! Moze mial ktos taki problem i wie jak go rozwiazac? Mam porzadny sprzet, wiec nie ma mowy, ze nie pojdzie (AMD 64, 512 RAM, READON 9600 pro, Windows Xp pro)
  9. Witam, zawsze marzyłem, aby zostać modelerem 3D i tworzyć głównię organikę fantastyczną (smoki, orki itp. itd.). Często przeglądam różne galerie 3D i patrząc na piękne pracę zastanawiam się czemu ja nie mógłbym tego robić??? No więc instaluje maxa 5, odpalam i... "no to zrobie smoka palącego małe miasteczko, hmm... dobra, ale jak to się robi wogóle?" no i kończy się na tym, że mam na dysku te 500 mb więcej miejsca :/ Mam teraz 2 pytanka: 1. Bardzo podoba mi się praca Steva Clarke: http://www.simply3dworld.com/gallery/main_images_large/545-large-LAST%20DRAGON%20-%20escelce.jpg Orientuje się ile mogłoby zająć czasu wymodelowanie i oteksturowanie takiej pracy? 2. Drugie pytanie dotyczy programu do modelowania. Bawiłem się troszeczkę 3ds max'em 5 i tak sobie mi się on podoba :/ Testowałem również Blendera który po chwili skasowałem z powodu interfejsu. Wiec, jak program bylby najlepszy dla 16 latka? Jak pisalem wczesniej glownie interesuje mnie organika fantastyczna, natomiast wogole nie ciagnie mnie do samochodow. Cos mi sie podoba Maya chodz jej w zyciu nie widzialem bo nawet nie mozna sciagnac triala tego programu :( Prosze o jakies rady
  10. Witam, juz od ponad tygodnia usiluje wymodelowac reke trzymajaca pistolet (lowpoly na potrzeby gry) jednak wogole mi to nie wychodzi :( w przeciwienstwie do pistoletu ktory zrobilem w dobra godzinke. Zaangazowalem sie jako modeller prostych przedmiotow do gry, myslalem ze sobie poradze :( - dlatego tez nie chce sie zblaznic przed znajomymi. Baardzo prosilbym ludzi o wielki sercu o pomoc, procz podziekowan nie moge nic innego zaoferowac w zamian. model, jak wczesniej pisalem jest na potrzeby gry dlatego - lowpoly. Pistolet mozna sciagnac z: http://www.raisq.livenet.pl/pistolet.3ds Specialnie nie zapisywalem do .max poniewaz mam 3ds max7 a wiem, ze moga pojawic sie problemy z otwarciem modelu w starszych wersjach. Ja prosilbym jednak o plik MAX. Jeszcze raz bardzo prosze o pomoc Pozdrawiam [email protected]
  11. rzuq, Ania C: dzieki wielkie za wszelkie rady, na pewno je wykorzystam. Pozdrawiam!
  12. Dzieki Aniu za rady, nastepnym razem na pewno urodzi sie cos o niebo lepszego :) Siateczka bez Mesh Smootha
  13. Witam, dzisiaj skonczylem swoj model, podkreslam ze jest to moj pierwszy model i dlatego nie wymagajcie odemnie wiele. Robilem go z 4 godzinki, nie nakladalem tekstur bo jeszcze tego dobrze nie umiem. Wiem, ze ma sporo bledow - chociazby kompletna porazka w wymodelowaniu tylnych konczyn (troche dziwnie sie zginaja). Prosze o jakies rady i komentarze, ale nie prosze po mnie za bardzo nie jezdzic :). Troche o technice modelowania: - wszystkie konczyny procz glowy wymodelowalem z osobnych cylindrow a nastepnie dospawalem je do ciala - ciala i glowe wymodelowalem z jednego boxa Model ten mial sluzyc mi jako pewnego rodzaju krotka lekcja.
  14. Dzieki wielkie, dziala jak nalezy :)
  15. Witam, dzis rozpoczalem modelowanie pewnej kreatury, ale napotkalem powazny problem. Otoz caly korpus sklada sie z jednego elementu (box), musze do niego dolaczyc nogi oraz ogon. Tylko ja to zrobic, zeby to wszystko ladnie sie zlewalo? (chodzi mi o to, zeby nie bylo tego katu 90*, tylko zeby np. ogon zostal lagodnie polaczony z cialem) Ponizej przygotowalem prosty render jak to wyglada mniej wiecej w moim przypadku. Jeszcze jedno :) probowalem uzyc funkcji WELD, ale chyba nie umiem jej stosowac :( - lacze ogon z cialem w jeden obiekt, przechodze do EDIT POLY, wybieram opcje TARGET WELD i kilkam na jeden wierzcholek ciala, nastepnie chce wybrac wierzcholek ogona, to po prostu nie moge :( Prosze baaaaaaardzo o pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności