Skocz do zawartości

blz

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. blz odpowiedział giorgione → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    daje rade :)
  2. blz odpowiedział geno7 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    jestem na tak
  3. blz odpowiedział Traitor → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    dobra rzecz
  4. blz odpowiedział Hatred → na odpowiedź w temacie → Game Art
    na plus modelik :)
  5. blz odpowiedział Wojtala → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    swietne :)
  6. blz odpowiedział Polik → na odpowiedź w temacie → Udźwiękowienie
    mi trybi dwójeczka, niewiem co jest grane.ta sa staaare rzeczy jeszce na celeronie 466 z 512mb ram, zucyie proca szybko 100% i po zabawie bylo :) stormdrums - są, a jak ;P kawaleczki przesluchalem, w porzadku, ladnie brzmia, ale widze(slysze) ze dj'owskie zajawki są :), nie wiem czy nie za bardzo do przodu cala rytmika,troszeczke giną instrumenty gdzie niegdzie ,czy to gdzies tam flecik sobie zawija na tylach itd, mogly by niektore rzeczy wyjsc do przodu, dobra dynamika jest calosci wiec moze warto byloby je troche wyrzucic czasem na przod bardziej, przestrzenniej :) pozdrawiam
  7. blz odpowiedział Polik → na odpowiedź w temacie → Udźwiękowienie
    blz-blaze do 95 roku od 91 c64 - agnus od 93 pc - exmortis (byl tam z nami flux swego czasu chyba na chwile) do dzis dnia ,z tymze juz daawno nieaktywny, byl tez scoopex,razor 1911, trsi teraz plastic, i pare mniejszych na ami krotko ok 94-96 - status ok grupka, na caf rozmawialismy wlasnie z bfa ze szukaja muzykow(suspect) itd :) ale pozniej zaczal sie "wyskokowy tryb zycia" i komp poszedl w odstawke na 3 lata(sprzedany znaczy sie)
  8. no ladnie ladnie damian :)
  9. blz odpowiedział Polik → na odpowiedź w temacie → Udźwiękowienie
    W zasadzie masz racje. Choć dzisiaj coraz mniej miejsca dla klasycznych rozwiązań. Wielu kompozytorów(śmiem twierdzić iż większosć) przygotowuje wersje demo w swoich studiach glownie z uzyciem bibliotek instrumentow zrobionych wlasnorecznie badz tez korzystając z gotowych, jakby nie bylo jest tego sporo (prosonus,east west,vsl,steinberg, garritan że wymienię tylko te najbardziej znane) Za pomocą komputera możliwy jest do osiągnięcia poziom bardzo ale to bardzo zbliżony do jakości materiału nagrywanego po rozpisaniu partytury i wynająciu muzykow sesyjnych (orkiestra znaczy sie). Perfekcja niektórych kompozytorów doszła do tego stopnia iż czesto producenci filmu decydują sie użyc właśnie tylko przygotowanego przez kompozytora dema(po koncowej obrobce) jak wersji finalnej scieżki. po prostu nie oplaca sie zaplacic jak za zboze jesli roznica w brzmieniu wynosi mniej niz 5/10%. Oczywiście nie wspominając juz o produkcjach typu gry komputerowej gdzie wiadomo że z nielicznymi wyjątkami, komputer to matka i żywicielka :) gdzies tu też przejawiały sie biblioteki, nie zauważylem bardzo istotnej pozycji mianowicie east west quantum leap orchestra - silver ed( ok 2gb) badz platinum (ponad 20gb). mam przyjemnosć uzywac i uważam te produkty za bardzo dobre. by nie być gołoslownym wrzuce jakies testy ktorych swego czasu troche porobilem by sprawdzić te "maleństwa" to sa surowizny, bez jakiejkolwiek obrobki http://blz.emiasto.com.pl/1.mp3 http://blz.emiasto.com.pl/2.mp3 a tutaj cos bardziej skonczonego(pelna noc) rownież przy pomocy ewql http://blz.emiasto.com.pl/3.mp3 bardzo polecam ewql osobiscie pa @mel : a bfa mowił swego czasu że masz poczucie humoru pozdrawiam
  10. blz odpowiedział kru → na odpowiedź w temacie → Udźwiękowienie
    ale pusto tu macie na tym forum :)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności