Skocz do zawartości

viz.k

Members
  • Liczba zawartości

    610
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

viz.k's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

28

Reputacja

  1. dokladnie, slowo w slowo to co press napisal wiec nie bede powtarzal poza tym naprawde super strona i projekty na niej, gratuluje
  2. viz.k

    oswietlanie wnetrz hdr'ka - szum

    dzieki, juz wszystko jasne VoNd'owi dalem rep ale tobie nie moge:) wisze ci wiec
  3. viz.k

    oswietlanie wnetrz hdr'ka - szum

    podbilem te sety i wychodzi lepiej, choc wciaz szum ale zdecydowanie mniejszy... masakra jak te sety trzeba podbic przy hdri przy zwyklym oswietlaniu wystarcza zwykle sety i jest ok a przy hdr zeby szum byl mniejszy trzeba zaakceptowac ogromny przyrost czasu renderingu...nie wiem czy warto dla tak subtelnej roznicy w output...musicie miec mega sprzety ale dziekuje za rady, repy ida
  4. viz.k

    oswietlanie wnetrz hdr'ka - szum

    a uzywasz hdrki zmniejszonej czy jakiejs hiresowej?
  5. Witam Od niedawna staram sie oswietlac wnetrza hdr'ka zaladowana do vraydomelight. Kolorystycznie wychodzi to ciekawie ale problemem zawsze jest szum ktorego nie udaje mi sie zniwelowac. Co podbic? Wydaje mi sie ze probowalem wszystkiego. Uzywam przeskalowanej w dol i lekko zblurrowanej mapy (probowalem tez z hiresowa) bo z tego co wiem to przy oswietlaniu moze byc uzyta mala hdr'ka. Pracuje w lwf, zamieszczam render i screeny z setami. Doradzcie prosze...wyglada to na szum na odbiciach, ale ciemne miejsca tez sa bardzo zaszumione... Pressenter help:)
  6. o prosze, byc moze sie myle ale to chyba moja lampka w lazience:) ciesze sie ze przydatna na architekturze sie niestety nie znam a wizki jakos nie w moim klimacie choc nie moge powiedziec ze brzydkie sorry za merytorycznie ubogi post
  7. viz.k

    firma 3d upadła

    taka wizka powinna byc zrobiona w 1 dzien poza tym zle nie jest ale jak dla mnie to dosc daleko do poziomu siwego
  8. viz.k

    gamma

    najpierw na exr ustaw expozycje i gamme a potem skonwertuj do 16 albo 8 bit (image/mode)
  9. viz.k

    gamma

    big "a-ha" moment for me dzieki chlopaki jeszcze zeby ktos tak to zebral w calosc i lopatologicznie wylozyl:) teraz juz wiem ze to co robilem to nie lwf, bo trzeba miec przepalony ten render i dopiero w ps go gamma potraktowac...rzeczywiscie fajniejsze kolorki wychodza tylko aa troche zaczyna kulec...
  10. viz.k

    gamma

    nie moge tego rozkminic...swrsc twierdzil ze majac te same ustawienia co ty, z ta roznica ze w CM gamme na 1 a zapisujemy do exr to jest poprawny lwf a ty na video masz w CM gamme 2.2 i zapisujesz do .exr - jak dla mnie podwojona gamma chcesz powiedziec ze po zapisie do .exr twoj obraz w photoshopie wyglada tak samo jak ten ktory pokazujesz w video jako preview? czy dopiero w ps zjezdzasz z gamma do 0.454?
  11. viz.k

    gamma

    chodzi o "blade" - podwojona gamma:) press rep dla ciebie za ten blog
  12. viz.k

    Gdzie pracujecie?!

    half time 3d freelance, half time poker player:) wciaz sie zastanawiam czemu sie bardziej poswiecic
  13. georgas a mozesz wrzucic czysty render? jak zapisujesz do .exr to po prostu w photoshopie skonwertuj do 8bit i zapisz bez zadnych zmian bardzo sie rozni oryginal w kwestii jasnosci i kontrastu?
  14. swrsc: koniecznie zrob tuta
  15. powtarzam ze srgb to tylko podglad jak to wyglada, sam przycisk w renderze nic nie zmienia:) swrsc: czyli nie powinno byc ani w output ani w CM gammy 2.2? tylko inputy i tekstury? z ciekawosci probowalem tak jak pressenter, czyli 2.2 w CM i zapis do 32bit, wyszlo sporo za jasne ale po korekcji gammy/exposure w photoshopie wygladalo bardzo ladnie...sam juz nie wiem czy to byla zdublowana gamma czy nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności