- Wiz: Mc cafe
-
oswietlanie wnetrz hdr'ka - szum
dzieki, juz wszystko jasne VoNd'owi dalem rep ale tobie nie moge:) wisze ci wiec
-
oswietlanie wnetrz hdr'ka - szum
podbilem te sety i wychodzi lepiej, choc wciaz szum ale zdecydowanie mniejszy... masakra jak te sety trzeba podbic przy hdri przy zwyklym oswietlaniu wystarcza zwykle sety i jest ok a przy hdr zeby szum byl mniejszy trzeba zaakceptowac ogromny przyrost czasu renderingu...nie wiem czy warto dla tak subtelnej roznicy w output...musicie miec mega sprzety ale dziekuje za rady, repy ida
-
oswietlanie wnetrz hdr'ka - szum
a uzywasz hdrki zmniejszonej czy jakiejs hiresowej?
-
oswietlanie wnetrz hdr'ka - szum
Witam Od niedawna staram sie oswietlac wnetrza hdr'ka zaladowana do vraydomelight. Kolorystycznie wychodzi to ciekawie ale problemem zawsze jest szum ktorego nie udaje mi sie zniwelowac. Co podbic? Wydaje mi sie ze probowalem wszystkiego. Uzywam przeskalowanej w dol i lekko zblurrowanej mapy (probowalem tez z hiresowa) bo z tego co wiem to przy oswietlaniu moze byc uzyta mala hdr'ka. Pracuje w lwf, zamieszczam render i screeny z setami. Doradzcie prosze...wyglada to na szum na odbiciach, ale ciemne miejsca tez sa bardzo zaszumione... Pressenter help:)
-
Dom jednorodzinny cz.3
o prosze, byc moze sie myle ale to chyba moja lampka w lazience:) ciesze sie ze przydatna na architekturze sie niestety nie znam a wizki jakos nie w moim klimacie choc nie moge powiedziec ze brzydkie sorry za merytorycznie ubogi post
-
firma 3d upadła
taka wizka powinna byc zrobiona w 1 dzien poza tym zle nie jest ale jak dla mnie to dosc daleko do poziomu siwego
- gamma
-
gamma
big "a-ha" moment for me dzieki chlopaki jeszcze zeby ktos tak to zebral w calosc i lopatologicznie wylozyl:) teraz juz wiem ze to co robilem to nie lwf, bo trzeba miec przepalony ten render i dopiero w ps go gamma potraktowac...rzeczywiscie fajniejsze kolorki wychodza tylko aa troche zaczyna kulec...
-
gamma
nie moge tego rozkminic...swrsc twierdzil ze majac te same ustawienia co ty, z ta roznica ze w CM gamme na 1 a zapisujemy do exr to jest poprawny lwf a ty na video masz w CM gamme 2.2 i zapisujesz do .exr - jak dla mnie podwojona gamma chcesz powiedziec ze po zapisie do .exr twoj obraz w photoshopie wyglada tak samo jak ten ktory pokazujesz w video jako preview? czy dopiero w ps zjezdzasz z gamma do 0.454?
- gamma
-
Gdzie pracujecie?!
half time 3d freelance, half time poker player:) wciaz sie zastanawiam czemu sie bardziej poswiecic
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
georgas a mozesz wrzucic czysty render? jak zapisujesz do .exr to po prostu w photoshopie skonwertuj do 8bit i zapisz bez zadnych zmian bardzo sie rozni oryginal w kwestii jasnosci i kontrastu?
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
swrsc: koniecznie zrob tuta
-
Rendery testowe, testy shaderów, rendery for fun. - 2011
powtarzam ze srgb to tylko podglad jak to wyglada, sam przycisk w renderze nic nie zmienia:) swrsc: czyli nie powinno byc ani w output ani w CM gammy 2.2? tylko inputy i tekstury? z ciekawosci probowalem tak jak pressenter, czyli 2.2 w CM i zapis do 32bit, wyszlo sporo za jasne ale po korekcji gammy/exposure w photoshopie wygladalo bardzo ladnie...sam juz nie wiem czy to byla zdublowana gamma czy nie