Skocz do zawartości

Arnet

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Arnet odpowiedział sinclar → na odpowiedź w temacie → Animacje
    nie badz taki skromny ;]... ja wcale nie przesadzam
  2. Arnet odpowiedział sinclar → na odpowiedź w temacie → Animacje
    mialem okazje widzec sinclara podczas pracy przy tej animacji... i powiem tylko tyle, że na naszych oczach rodzi sie jeden z najlepszych polskich grafików 3D... :) brawo za wytrawałość i determinacje!!!
  3. Arnet odpowiedział misiekp → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    po pierwsze jezeli wyskakuje Ci ostrzezenie ze przedmioty sie przenikaja to na pewno sie przenikaja, tyle ze nie widzisz tego... przyzyj sie uwaznie.. wiezcholek po wierzcholku... po drugie.. jezeli obiekt ktory ma byc odzieza sklada sie z wiekszej liczby face'ow niz 2000, to reactor moze po prostu nie dawac rady... nie jest to zabojcza ilosc, ale reactor nie zostal zaprojektowany do symulacji "zlozonych ubran"... (sami autorzy przyznaja sie do tego w manualu :P )
  4. Arnet odpowiedział Nezz → na odpowiedź w temacie → Warsztat
    jako uzupelnienie linka od PPK ;) http://www.furiae.com/index.php?view=gallery
  5. Arnet odpowiedział Arnet → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    dzieki za komentarze... to wygladzanie ludzie ciagle mi wypominaja.. ale uwierzcie, jakbym potrafil wiecej zrobilbym to lepiej... caly czas pracuje nad tym ;) wiem w jakim kierunku podąrzać.. jeszcze tylko musze tego nauczyc moją mózgownice :P
  6. Arnet odpowiedział Pierzak → na odpowiedź w temacie → mental Ray
    nie sadze aby ktos takie testy przeprowadzał... czy szybciej bedzie renderowal jpgi czy bitmapy... to raczej nie rzutuje.. co najwyzej szybkosc odczytu z dysku plikow, w koncy bitmapy beda wazyly wiecej... ale tych odczytow nie dokonuje sie w kolko, ale conajwyzej raz na klatke... zreszta to chyba pytanie do tworcow mentala, no chyba ze komus zachce sie zrobic testy samemu :)
  7. Arnet odpowiedział Arnet → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Henryk Buttchin.. tak brzmi jego pełne imie i nazwisko :) (jego rodzina pochodzi z pólnocnych wzgórzy Szkocji.. stad zamilowanie do wypasu owiec :D) a czoło wydaje sie przekrecone bo Henryk nierowno wyłysiał.. i ten fryc nie jest centralnie na czole :D
  8. Arnet odpowiedział Arnet → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    hiehie... temat juz poprawilem... a podbródek taki miał właśnie być... w końcu Henryk musi sie czyms wyrozniac ;D
  9. Oto Henryk. Henryk ma lat 39. Zajmuje sie wyrąbem drwa. Jego hobby to wypas owiec oraz potańcówki w remizie. W przyszłości chciałby wyjechać do Ameryki :)
  10. Arnet odpowiedział chojraq → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    bziuuuuum... co było a nie jest nie pisze sie w rejestr :P
  11. Arnet odpowiedział sroczan → na odpowiedź w temacie → Wolne dyskusje
    przez caly rok to sporty walki: luta livre, judo, karate, jiujitsu, kenjitsu, aikido, kick boxing... co sie da i z kim sie da... a jak przychodzi lato to i w noge sie gdzies zapyka i w siateczke na plazy :)
  12. Arnet odpowiedział technoon → na odpowiedź w temacie → Dyskusje o grafice
    no wlasnie gdy jedni oferuja ten sam lub podobny produkt za pieniadze a drudzy za darmo to juz przestaje byc konkurencja :P... UOKiK dalby czadu jakby sie dowiedzial :D.. hiehiehie btw. pomysl calkiem dobry... ale nie kopiujcie zawartosci plyt everów... chlopaki sie narobili, i pozatym to tak nie fair... kopac kolegów grafików :P
  13. Arnet odpowiedział biglebowsky → na odpowiedź w temacie → Warsztat
    heh.. nie bede chyba zbyt oryginalny :P... no ale udzieliła mi sie kurczaczkomania :D czas operacyjny: 45m
  14. zajefajne... praktycznie jak zdjecie :P...
  15. Arnet odpowiedział Pierzak → na odpowiedź w temacie → 3ds max
    no a wez zastanow sie przez chwile jak wyobrazasz sobie prace przy zdublowanym kursorze? cala zabawa traci wtedy sens.... oczywiscie ze przeskakuje kursor

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności