Skocz do zawartości

Zakhan

Members
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Zakhan's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. moze mi sie tylko wydaje ale to zaznaczone na zielono tak nie wystaje, i te krawedzie zaznaczone na czerwono i niebissko plynnie przechodza z maski w zderzak. a btw zajebiscie ci idzie :) jasli caly model bedzie wykonany z taka pracyzja, to zaczne chodzic z torba na glowie ;)
  2. jak juz pisalem wczesniej na scene sie nie patrzcie, na 200% idzie do wymiany po prostu na niej testuje materialy, oswietlenie itp.
  3. oki kolejny update. zmianilem troche siatke z tylu i puscilem render w "troszke" za duzych ustawieniach. po prawie 8 godzinach wiem juz z grubsza jak to autko wyglada od tylu. jesli ktos widzi jakies bledy smialo kreslcie. na to w rogu tylej lampy nie petrzcie podkrecenie ms zalatwia sprawe. pogrubione i podwojone ,znaczy sie podwojne :)
  4. tia z wlokna, ale tylko obrecz, chcialem zrobic cala ale za cholere nie moglem tego na srodku zmapowac, po 2 dniach walki z uvw dalem sobie spokoj.
  5. tak to wyglada w calosci, troche neon musze skracic w dol i zmienic siatke zeby nieswiecil w srodku (teraz jest to wylonczone)
  6. zmienilem troche scenke (tak wiem ze otoczenie jest do bani ;) i po kilku tutkach postanowilem skupic sie na lakierze. a oto efekt: piszcie co myslicie. jesli ten lakier tez jest do bani to ja juz nie wiem co mam robic :( pomysly juz mi sie koncza. edit przed chwilka skonczyl sie render kola [ i pare zdan ode mnie: 1. material opony sux, ma ktos namiar na jakis tutek o tym? albo podzieli sie wiedza jaki material dac i jak go ustawic? bo szukam i cos nie moge znalezc 2. zmniejsze reflect felgi bo chyba troche za duzy jakies sugestie?
  7. naprawde, ja sie staram, ale widac ze nie bardzo mi to wychodzi. nie mam zielonego pojacia jak to poustawiac (materialy, swiatlo i render). moze wieczorkiem cos zapodam jak z wykladow wroce.
  8. na razie chce odpoczc od modelowania tak ze dajej bawie sie materialami. najnowszy render. autko bedzie raczej w takm otoczeniu i oswietleniu jak ponizej i pod jego katem bede chcial zrobic materialy.
  9. dzieks co do zgodnosci oryginalem to sie zgodze ze troszke jeszce brakuje (orpocz przedniego i tylnego zderzaka :), ale jak na 2 model w poly to raczej nie jest zle :). kome jakbys mogl zaznaczyc te bledy bede wdzieczny. uszczelki musze jeszce dorobic, tylko sie zastanawiam jak. nad renderem musze jescze popracowac, jak pisalem wyzej to taki probny jest zeby miec pojecie jak to mniej wiecej bedzie wygladac, o materialach wiem tylko tyle co przeczytalem w tutkach, na tych jest zwykly raytrace (blinn) + fallof (fernsel) z kolorem w difuse + fallof (fernsel) w reflekcie + sparkle w specular. render z innym meterialem po 5 godzinach doszedl do 3x% tak ze odpuscilem. moze potem wrzuce.
  10. witam oto efekt mojego drugiego podejscia do zabawy z polymodelingiem. poprzedni model czeka az zechce mi sie zoptymalizowac w nim siatke. nie bym byl soba jesli nie dodal bym do modelu czegos od siebie, stad to cos z przodu i z tylu :) model moze miec troche zle zachowane proporcje w niektorych miejscach, niestety mialem zle zeskalowanie printy, ale coz. wszelkie opinie co do modelu mile widziane, jesli sa jakies bledy kreslcie do woli :) siatka test materialow i oswietlenia. w tej kewstii to jestem zielony, bede wdzieczny za sugestie co do ustawien obu zeby to jakos wygldalo. tlo olejcie to tylko taka prowizorka render: mantal ray niestety v jest poza moimi mozliwosciami :(
  11. postanowilem zrobic cos innego i zaczolem bawic sie materialami :) (taki maly tescik) a oto efekt tej zabawy w mental rayu (wersja demo v-raya wlasnie sie skonczyla :( ) tak wiem jest strasznie ciemno, jasniejszy render wlasnie sie robi (jeszcze jakies 2,5 godziny, ten szedl ponad 3,5), a ponadto kola (tylko nie widac szczegolow :/) i dwa pytanka 1. co trzeba zrobic zeby w mantalrayu skylight rzucal cienie na powierzchnie (chodzi mi o taki efekt jak na wczesniejszym renderze) 2. czy mental ray obsluguje HDRI? bo wsadzilem mape hdri do Map skylighta ale jak widac nizej cos chyba sie nie odbija. jak wsadze hdri do enviromenta to tlo wychodzi czarne. pozdro
  12. w koncu jakies pozytywne komentarze ;) odnosnie zastrzerzen lusterka - do zmiany (cos mi nie pauja) klamki - na szybkiego swiatla - nie mam pomylsu tak ze zostaja na razie ;) spojlery - taka koncepcja nna razie mencze sie z oponami i cos mi ciagle kanciaste wychodza no to kolejne rendery tez beda z napisami. moj budzet nie przewiduje takiego wydatku :) pozdro
  13. ja odpalilem exe wpisalem sciezke do maxa i juz
  14. dla tych co zapomnieli: jeszcze nad tym siedze :D tak oto prezentuje sie (prawie) najnowszy render w v-rayu, musze tylko cos zwiekszyc zeby krawedzie byly bardziej widoczne, no i pozbyc sie tych dunrych napisow vray na calym obrazku :/ jesli ktos zna rozwizanie tych 2 powyzszych problemow bede wdzieczny za odpowiedz :) pozdro
  15. Zakhan

    Jak zgęścić siatke ?

    ja uzywam grid to algin (albo odwrotnie ;)), tylko potem trzaba te np 3 vertexy ustawic spowrotem na miejscu. tylko pewnie jak znam zycie to istnieje inny sposob
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności