Skocz do zawartości

Yansen

Members
  • Liczba zawartości

    213
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Yansen's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Marcin: w chwili wolnego czasu rzucę okiem. Ale "na oko" nie jest to to co tygrysy lubią najbardziej (podgląd materiału na żywo)... dareq: Świat jest taki mały...
  2. No to sucks. Pół biedy jeśli chodzi o standartowe materiały - ale czekać na trace 3 godziny tylko po to rzeby swierdzić, że współczynnik pochłaniania za duży :-( Wiem, wiem ... co to jest 3 godziny :-). Że materiały są wystarczające to wiem (jestem fizykiem nomen omen) ale jednak nie ma to jak spora biblioteczka "gotowców" :-) Chyba wrucę do finalRendera. Nowy Brazil też daje w tyłek a material editorem. Ale choć "coś" widać - czy szkło czy metal przynajmniej..... no i obsługuje standartowe materiły. Czekam na finalną wersję Maxwell'a - wygląda naprawdę super....
  3. Otóż mam problem - czy Maxwell obsługuje Material editora a ja mam jakąś "padniętą" wersję? Jak go wybieram jako rendereda to okienka w ME robią się czarne - najgorsze jednak jest to, że nawet jak dam Scanlina do ME to jeśli wybiorę któryś z materiałów Maxwell'a to okienko i tak robi się czare - czy to cudo ma JAKIKOLWIEK podgląd materiałów?? Jako pugin do maxa mam tylko jeden plik "maxwell.dlr". Podejżanie mało (w wersji dla np. dla Mayi jest 28 (różne: *.mel,*.mll i *.xpm)... Wy ile macie? I drugie pytanie - czy maxwell w ogóle obsługuje standartowe materiały max'a czy cała scena musi składać się tylko z Maxwellowych materiałów??
  4. Yansen

    DOF Generator a MAX.

    Czyli sam sobie muszę odpowiedzieć. Render Scene->Render Elements->Add...->Z Depth :-)
  5. Cześć. Dawno mnie tu nie było ale wróciłem :-P Chcę to zrobienia efektu DoF urzyć programu wspomnianego w tytule ale nie wiem jak z max'a wyciągnąć "depth map"..... Jak to zrobić?
  6. Yansen

    Max 6.0 i MSV C++ 6.0

    Normalnie właśnie kopiuje się wszystkie *.h i *.lib tam gdzie trzeba....(czyli do "\include\" i "\lib") ale jak nie chcesz to gdzieś musi być opcja "Include directory" i "Library directory" i tam dodaj (po ";" ) te katalogi gdzie trzymasz pliki .h i .lib...... Ostatnio siedzę w BCB6 :-)
  7. Balls of Steel...
  8. Yansen

    kto pomoże?

    Polecam tego X800XL. Kosztuje 1200 patrz http://www.pcprojekt.pl. Płytę polecam MSI Neo4 na nForce4 Ultra (na razie nie do dostania przynajmniej w Krakowie - ja już 2 tydzień czekam :-] Polecam też A64 zamiast Intela (te Prescoty to się trochę grzeją...). I tak jak wszyscy duuuuużo ramu....
  9. Fajowy. Nadaje się do komiksu a la MaxPayne :-)
  10. Nie zaczyna od modelowania samochodów - dla mnie to już coś.... :-)
  11. Prawie to co RK tylko.... ja swoich prac nie pokazuje - powód ? Patrz wyżej. Praca zabija i już....
  12. Zastanawiam się nad kupnem Leadtec'a A6600GT-TDH128. W testach wszysto wypada ok, ale jak "zagooglowałem" "6600GT AGP problems" i zaczołem lekturkę, to włos mi się trochę na głowie zjerzył. Czyżby ta przejściówka PCI-E->AGP jednak nie była taka niezawodna i "niewidoczna" dla systemu ?? Czy toś ma tą kartę? Jeśli tak to jak ją sobie chwali (Max i nie tylko np. HL2, Doom3 i takie tam ;-P).
  13. Poczytaj tutorial o kamerze... Nie znam przypadku, rzeby ktoś miał taki problem jak ty. To chyba jest za elementarne pytanie, rzeby stawiać je na forum. Najpierw przerób tutoraile, jak nie idzie, to poczytaj jakąś książkę, a nie leć od razu na forum! Na miłość boską trochę godności dla innych forumowiczów !!!!!!
  14. Leander a skąd ty w ogóle wiesz co jest na sajtach gejowych ;-P
  15. Szkoda tylko, że dwie uwagi o "doskonałej czerni" zostały zignorowane (te czarne miejsca wyglądają po prostu jak czarna dziura.....). Model oczywiście wymiata.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności