Skocz do zawartości

tronki5

Members
  • Liczba zawartości

    49
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Słupsk

tronki5's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

14

Reputacja

  1. tronki5

    Armia wzywa

    Ja zapomniałem zanieść zaświadczenie do WKU jak byłem w domu,oni coś do mnie wyślą z ponagleniem?Nie chce mi się specjalnie jechać 4h pociągiem w jedną stronę żeby dać głupie zaświadczenie,mam ich gdzieś;]Może o mnie zapomnieli...;]
  2. Czyli zakup nowego fallouta odpada,F1 i F2 to są gry,nie do przebicia,teraz już się takich nie robi;/
  3. tronki5

    raz wychodzi a raz nie.

    Też bym się podczepił pod to pytanie bo albo przesuwam ręcznie vertexy albo wycinam booleanem,mrys,daj znać o innej metodzie;]
  4. tronki5

    Komputer w cenie ok 2000 PLN

    Blender posiada obsługę wielu rdzenii -->F10-->Threads i tutaj ustawiasz liczbę od 1 do 8 albo klikasz na samochodzik i automatycznie wykrywa.Z moich testów wynika,że jak masz np. 2 rdzenie a ustawisz w opcjach 8 to jest gorsza wydajność,najlepiej dać na auto;] Ps.Chociaż to jeszcze zależy od sceny,grunt,że Blender posiada obsługę wielu rdzeni.
  5. Jeżeli ma być w miarę tanio to polecam lapka Compal Fl 90,sam mam i gram w najnowsze gry a blender chodzi przyzwoicie,przynajmniej dla mnie wystarcza,lapek idealny dla studenta,jak ktoś mi go zawinie z akademca to nie będzie to gigantyczna strata,dałem za niego 1700zl z groszami;]
  6. _harry,pracujesz przypadkiem nad jakimś projektem związanym tematycznie z grą Harvest Moon czy po prostu z nudów coś takiego zrobiłeś?Mi się bardzo podoba,trzyma klimat gry;]
  7. Niestety ostatnio mam bardzo mało czasu na Blendera,dopiero wczoraj wyrwałem 3h z nauki matematyki i przysiadłem przy tym modelu-dorobiłem ramiona i dłonie,idzie mi powoli ale ja się tym nie przejmuję,nie zależy mi na czasie tylko na efekcie;] Co do blueprintów-już się nimi nie przejmuję,pomagają właśnie przy ogólnym modelowaniu,później i tak ten model będę dopieszczał indywidualnie. Btw.Aniu,jeżeli wolno mi spytać-ile lat używasz Blendera?:>
  8. Właśnie na taki plan wpadłem idąc spać;]
  9. Tak jak przy używaniu kości?W sumie też tak można,niedługo się pobawię. Btw.Myślałem,że kobieta jest łatwiejsza do wymodelowania ale jak przyszła pora na piersi...xD jakoś dałem rade,grunt to spokój.Dziś rano zaczynałem modelowanie przy pomocy blueprintów ale moja siatka się plątała bo było tego za dużo,teraz planuje powoli wszystko co robię i już widzę różnicę;] Szczególnie pomaga mi chowanie poszczególnych elementów abym miał czystą wizję na pozycję modelowanego elementu w rzucie z boku,z dnia na dzień umiem więcej.Pozdrawiam.
  10. Witam,to znowu ja:D Zaliczyłem dzisiaj lekcję low-poly modelingu postaci,pierwszy model wyszedł mi tragicznie,nie byłem ostrożny,starałem się robić to szybko a do tego blueprint mi jakoś nie pasował. Postanowiłem wymodelować kolejny model (może z kobietą pójdzie mi łatwiej xD),robię wszystko bardzo ostrożnie i dokładnie i tutaj pojawia się pewien problem z mirrorem. Nogi są bardzo blisko siebie,jedna (na screenie ta po lewej)ma chyba minimalne inne wymiary i gdy dopasuje ją do krawędzi to druga nie układa się tak jak powinna. A więc- jak sobię z tym poradzić żeby ten fragment zrobić bez mirrora a dalej leciec już po staremu(czerwone linie wskazują granicę nóg,dałem na czerwono bo słabo widać)?Jak wyłączam mirrora to on i tak później wraca,można jakoś wyłączyć opcję mirror dla wybranych elementów?Pozdrawiam i liczę na pomoc,chcę ten model wykonać w sposób poprawny;)
  11. Dzięki za zainteresowanie;] Sporo się na tym modelu nauczyłem,np. tego,iż kolana są potrzebne oraz tego,że kostki w palcach do czegoś służą(przy animacji wyszło mi za mało kości)xD Pozdrawiam.
  12. Od nowa nie zrobię bo wole dokończyć jedną rzecz niż zaczynać 100 różnych i nie kończyć,sporo się uczę wykonując modele.Przy tym modelu chciałem się nauczyć animacji,dokończę go,może uda mi się zrobić jakoś do tego texturkę ale wątpię bo niezbyt potrafię używać UV unwrapa na skomplikowanych obiektach.Przynajmniej za kilka miesięcy,jak już będę coś potrafił,będę mógł zobaczyć różnicę w tym co prezentuję;] Dzięki za pomoc. Ps.Cierpliwość to ja mam,nic mnie tak nie wciąga jak Blender,potrafię przy nim siedzieć po 17h na dobę,nie jest to zdrowe ale cóż,chyba się uzależniłem;]Jedyny problem to kampania wrześniowa-17 mam poprawę z matmy a cały czas coś dłubię w blendku xD
  13. Blik blend: http://rapidshare.com/files/141790366/untitled.blend1.html Aktualnie pracuje nad drugą ręką-skopiowałem ją,zrobiłem z niej nowy obiekt,obróciłem i umieściłem poprawnie w płaszczyźnie,znów połączyłem z modelem,załatałem dziury,oddzieliłem od modelu samą dłoń,obróciłem ją,dodałem ją do modelu,załatałem dziury i teraz muszę to jakoś poukładać żeby to wyglądało...Czyli robię wszystko na około;/
  14. Witam.Bawię się w modelowanie prostego robota.Zrobiłem jedną rękę i chciałbym ją skopiować i dokleić z drugiej strony (usuwając tamtego kikuta) ale gdy chcę obrócić wyselekcjonowaną, skopiowaną rękę to robi się syf.Nie chcę używać opcji mirror bo,nie wiem czemu,deformuje mi cały model. Sytuację przedstawię na obrazkach: 1.Robot przed zabiegiem: http://img262.imageshack.us/img262/2145/problemfr7.jpg 2.Obracanie skopiowanej kończyny: http://img440.imageshack.us/img440/5439/problem2cs7.jpg 2.Użycie opcji mirror: http://img231.imageshack.us/img231/5246/problem3ql8.jpg Może nie widać tego ale opcja mirror deformuje mi cały model,szczególnie głowę i nogi,nie wiem czemu:( Pomyślałem,że dałoby radę obrócić skopiowane ramię bez problemu gdyby było ono oddzielnym obiektem ale nie wiem jak zaznaczone face'y oddzielić od modelu i stworzyć z nich nowy obiekt.Jest taka możliwość?Może jakieś inne pomysły?Proszę o pomoc.Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności