Skocz do zawartości

rudylew

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. rudylew odpowiedział elimo → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    nawet nie ma podpory solidnej.. przy bokach.. dasz tam rame okna i będzie tak samo ładnie a nie będzie wrazenia.. nieskończonej pracy. .. Podoba mi się klimat .. oświetlenie wieczorową porą.. .. w wersji dziennej za mało słońca wpada i wypala wnętrze.. jak dla mnie :D ale posłuchajmy na speców od oświetlenia :D
  2. rudylew odpowiedział kuro → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    słaby render. szum modele ładne.. ale jakosc renderu lezy. nie bede offtopować czy to nokia czy lg.. :( to ile ty mas ramu? ze cię tak ogranicza.. look my podpis jaki ja mam sprzęt. A mnie światło nie ogranicza..w takim stopniu aby nie muc dołączyć kilku świateł w jednej scenie.
  3. rudylew odpowiedział tamb → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    na moje to nie komputer tymbardziej jego mozliwości.. a poprostu soft do renderingu... gdzies ci tam się przez ostatnio wprowadzoną modyfikacje w scenie (materiały) kotłuje i kumuluje swiatełko i dlatego robi to błędy.. w efekcie wywala do pulpitu.. .. spróbuj zmienic usunąć.. (ukryć w scenie) element który myślisz ze był ostatnio zmieniany.. i wyrenderuj.. jesli trybi to zmien go .. itp :D jak ktos ma inne kąkretniejsze pomysly .. proszę pisac szybko zanim.. kolega.. moją metodą skasuje pół sceny :D hehe.. nie no .. ale nie kasuj niczego D: ukrywaj :D
  4. rudylew odpowiedział tamb → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    1. Trzonek młotka przy drzwiach.. popraw. .bo gdzieś CI musiał złapać na move left D: 2. ognisko. tekstury fajne.. rzar przepiękny ale gdzie widziałeś takie ognisko ze w środku jest wypalone a u gury .. całe :D.. ja bym dał to jako pół wypalone.. jesli juz powielasz schemat wypalenia pojedyńczych drewienek.. (środek ogniska wypalony) 3. czekam na dalsze update :D
  5. rudylew odpowiedział phatum32 → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Śledzilem wątek w dziale WiP i na prawdę patrząc na pierwszy render.. a tera.. widzę ze jednak pomoc forum jest nieskazitelna :D... poczyniłeś duże postępy :D.. szkoda ze na ten czas jeszcze nie wyciągnąłeś z tej vizki 100%.. ale na pewno jak nabierzesz ogaru.. do niej wrócisz i ja okiełznasz :D.. .. co do wizki.. błędy: -drzwi. do modelindu.. materiały odstają od reszty ( tylko drzwi) -kiepskie monotonne oświetlenie.. no chyba że mam taki monitor :D pracuj dalej :D pozdrawiam
  6. rudylew odpowiedział phatum32 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    dodaj listwe na sciane po lewej :D z terakoty :D tak jak podłoga :D
  7. rudylew odpowiedział rudylew → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    te hantle to takie duze. .bo oryginalne wymiary jak z podnoszenia cięzarów normy olimpijsie wziąłem.. a co do procka no cóż zrobić jak kasy nie ma na nic lepszego jak na razie wszystko w studiowanie idzie :D co do pracy to tak Wymodeluje jeszcze raz materac. Nadam materiały na obudowe komputera Zmienie materiał polyestru na monitorze Wymodeluje do tej szklaneczki jeszcze Butelke Coca-Coli :D i tak mi zaświtało coś w główce.. jak dać dusze tej stancji ale to niespodzianka będzie bo nie wiem czy dam rade :D
  8. nom.. filmy takie typu fantazy mi się kojarzą :D
  9. rudylew odpowiedział phatum32 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    jak Tobie się nie chce to mi się nie chce pomagac Ci w rozwoju.. proste... przestań chrzanić... leć do biedronki po karton Snickears'ów i jazda.. modelować.. a z renderingiem sobie juz poradzimy na Forum :D Scena z kuchnią wymaga jeszcze lekkich poprawek.. mi się podobają pomarańcze czy limonki czy tam coś jeszce innego.. w pułmisku co tam masz :D Scena ma dusze.. kwadrat jest fajny i ma ciepłe światło.. nie mozna tego zmarnowac bo widze tej prracy potencjał. pozdro. i pamiętaj.. każdy z nas w końcu nie chce mu się czegoś kończyć .. ale tylko wielcy potrafią się zaprzeć i to skończyć co zaczeli.. a tylko wielcy odnoszą sukcesy, także przestań marudzić :D
  10. rudylew odpowiedział rudylew → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Siemak, ze się tak przypomnę :D nadal pracuje nad oświetleniem sceny. Widzę gołym okiem, że są przepalenia w Otworach okiennych ale jak to zrobić aby w scenie było jaśniej a zniwelować te białe pola. Popróbuje vray camera ale za bardzo nie chcę juz jej ruszać bo trochej trwało póki ją załapałem metodą prób i błędów :D Modelowanie staje się coraz trudniejsze.. sprzęt wielokrotnie odmawia posłuszeństwa... tak przykładowo przy uwidocznionych wszystkich modelach zaznaczenie, juz nie mówię o przesunięciu przedmiotu, trwa około od 20 do 40 sekund.. (bosz widzisz i nie grzmisz). Do tego pracuje juz bez scroola bo się jak wcisnie to się nie odciśnie :D ale płakać nie zamierzam. i zwalczę z tym dalej. .trzeba too skończyć. :D Jakieś sugestie, porady macie ? Przede wszystkim to oświetlenie.. aaa//.. no i zmieniłem materiał na monitorze ale straszne ziarno tam.. czy to się koryguje w material editor np. IOR'em ? Pytam bo sprawdzaniebędzie sporo zajmować czasu :Da odp mozna szybciej przeczytać jeśli Ktoś w ogóle odpisze :D zrobiłem tez w PS'ie dodatkowo oddzielnie wyrenderowaną firankę.. moze to i sposub na szybsze rendery :D Wszystko grupkami wyrenderować i skleić w PS'ie :D ale widze ze to brzydko wygląda. pozdro A tu daje bez zabawy w PS'ie
  11. rudylew odpowiedział indian → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    wtf? Uzywaj czego chcesz i oby to dało poządany przez Ciebie efekt.. bo nie ma zlotego środka na sukces :D daj moze jakies słowo wsparcia co do tego ostatniego rendera?
  12. rudylew odpowiedział indian → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    najprosciej cofnij się do momentu w którym nie wywalało.. poprzez chowanie lub zmiane ustawien na poprzednie!!! u mnie takie coś działa.. i potem sam znajdziesz co robi ci w scenie ze Ci wywala Maxa... Jestem pewien ze materiał powoduje w v-rayu z połaczeniem z Lightami w scenie .. nieskończenie długie liczenie.. i gdzieś ci te światełko się liczy i liczy .. i zwis... proste. Nie jest to winą softu ani ilosci ramu.. bo inne podobne sceny pewnie renderuje Ci oki:D
  13. rudylew odpowiedział indian → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    mi nie pasuje mapowanie rantu półki pod wyświetlaczem.. Wygląda jakby otwory były wyżłobione :D Co do czasów renderingu to nie jest źle :D choć na moim 1 GHz przy takiej scence 2x szybiej potrafie zrenderować.. Teraz dodałeś bardzo skąplikowany model. tej roślinki moze i dla tego.. lub po prostu VrayMTL masz tak dodane ze nie trawi i liczy długo :D
  14. rudylew odpowiedział kubeczek77 → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    postacie lewitują jak na moje oko.. popracuj nad cieniami. .lub jak potrafisz dorób to w postprodukcji :D
  15. rudylew odpowiedział indian → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    poka siateczke grzejnika :D

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności