Skocz do zawartości

rudylew

Members
  • Liczba zawartości

    582
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    OlsztynCity

rudylew's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

26

Reputacja

  1. dobrze i pomału lepiej :) / przejdź na pw :)

  2. a dzięki spoko.. na razie.. odpoczywam.. zobaczymy czy w końcu skończę tą wiske stancji :D

  3. nawet nie ma podpory solidnej.. przy bokach.. dasz tam rame okna i będzie tak samo ładnie a nie będzie wrazenia.. nieskończonej pracy. .. Podoba mi się klimat .. oświetlenie wieczorową porą.. .. w wersji dziennej za mało słońca wpada i wypala wnętrze.. jak dla mnie :D ale posłuchajmy na speców od oświetlenia :D
  4. słaby render. szum modele ładne.. ale jakosc renderu lezy. nie bede offtopować czy to nokia czy lg.. :( to ile ty mas ramu? ze cię tak ogranicza.. look my podpis jaki ja mam sprzęt. A mnie światło nie ogranicza..w takim stopniu aby nie muc dołączyć kilku świateł w jednej scenie.
  5. na moje to nie komputer tymbardziej jego mozliwości.. a poprostu soft do renderingu... gdzies ci tam się przez ostatnio wprowadzoną modyfikacje w scenie (materiały) kotłuje i kumuluje swiatełko i dlatego robi to błędy.. w efekcie wywala do pulpitu.. .. spróbuj zmienic usunąć.. (ukryć w scenie) element który myślisz ze był ostatnio zmieniany.. i wyrenderuj.. jesli trybi to zmien go .. itp :D jak ktos ma inne kąkretniejsze pomysly .. proszę pisac szybko zanim.. kolega.. moją metodą skasuje pół sceny :D hehe.. nie no .. ale nie kasuj niczego D: ukrywaj :D
  6. 1. Trzonek młotka przy drzwiach.. popraw. .bo gdzieś CI musiał złapać na move left D: 2. ognisko. tekstury fajne.. rzar przepiękny ale gdzie widziałeś takie ognisko ze w środku jest wypalone a u gury .. całe :D.. ja bym dał to jako pół wypalone.. jesli juz powielasz schemat wypalenia pojedyńczych drewienek.. (środek ogniska wypalony) 3. czekam na dalsze update :D
  7. Śledzilem wątek w dziale WiP i na prawdę patrząc na pierwszy render.. a tera.. widzę ze jednak pomoc forum jest nieskazitelna :D... poczyniłeś duże postępy :D.. szkoda ze na ten czas jeszcze nie wyciągnąłeś z tej vizki 100%.. ale na pewno jak nabierzesz ogaru.. do niej wrócisz i ja okiełznasz :D.. .. co do wizki.. błędy: -drzwi. do modelindu.. materiały odstają od reszty ( tylko drzwi) -kiepskie monotonne oświetlenie.. no chyba że mam taki monitor :D pracuj dalej :D pozdrawiam
  8. dodaj listwe na sciane po lewej :D z terakoty :D tak jak podłoga :D
  9. te hantle to takie duze. .bo oryginalne wymiary jak z podnoszenia cięzarów normy olimpijsie wziąłem.. a co do procka no cóż zrobić jak kasy nie ma na nic lepszego jak na razie wszystko w studiowanie idzie :D co do pracy to tak Wymodeluje jeszcze raz materac. Nadam materiały na obudowe komputera Zmienie materiał polyestru na monitorze Wymodeluje do tej szklaneczki jeszcze Butelke Coca-Coli :D i tak mi zaświtało coś w główce.. jak dać dusze tej stancji ale to niespodzianka będzie bo nie wiem czy dam rade :D
  10. nom.. filmy takie typu fantazy mi się kojarzą :D
  11. jak Tobie się nie chce to mi się nie chce pomagac Ci w rozwoju.. proste... przestań chrzanić... leć do biedronki po karton Snickears'ów i jazda.. modelować.. a z renderingiem sobie juz poradzimy na Forum :D Scena z kuchnią wymaga jeszcze lekkich poprawek.. mi się podobają pomarańcze czy limonki czy tam coś jeszce innego.. w pułmisku co tam masz :D Scena ma dusze.. kwadrat jest fajny i ma ciepłe światło.. nie mozna tego zmarnowac bo widze tej prracy potencjał. pozdro. i pamiętaj.. każdy z nas w końcu nie chce mu się czegoś kończyć .. ale tylko wielcy potrafią się zaprzeć i to skończyć co zaczeli.. a tylko wielcy odnoszą sukcesy, także przestań marudzić :D
  12. Siemak, ze się tak przypomnę :D nadal pracuje nad oświetleniem sceny. Widzę gołym okiem, że są przepalenia w Otworach okiennych ale jak to zrobić aby w scenie było jaśniej a zniwelować te białe pola. Popróbuje vray camera ale za bardzo nie chcę juz jej ruszać bo trochej trwało póki ją załapałem metodą prób i błędów :D Modelowanie staje się coraz trudniejsze.. sprzęt wielokrotnie odmawia posłuszeństwa... tak przykładowo przy uwidocznionych wszystkich modelach zaznaczenie, juz nie mówię o przesunięciu przedmiotu, trwa około od 20 do 40 sekund.. (bosz widzisz i nie grzmisz). Do tego pracuje juz bez scroola bo się jak wcisnie to się nie odciśnie :D ale płakać nie zamierzam. i zwalczę z tym dalej. .trzeba too skończyć. :D Jakieś sugestie, porady macie ? Przede wszystkim to oświetlenie.. aaa//.. no i zmieniłem materiał na monitorze ale straszne ziarno tam.. czy to się koryguje w material editor np. IOR'em ? Pytam bo sprawdzaniebędzie sporo zajmować czasu :Da odp mozna szybciej przeczytać jeśli Ktoś w ogóle odpisze :D zrobiłem tez w PS'ie dodatkowo oddzielnie wyrenderowaną firankę.. moze to i sposub na szybsze rendery :D Wszystko grupkami wyrenderować i skleić w PS'ie :D ale widze ze to brzydko wygląda. pozdro A tu daje bez zabawy w PS'ie
  13. hej :) ja zaczynałem na celeronie 1,7 ghz :) jak leci 3d? daję frendship xD

  14. wtf? Uzywaj czego chcesz i oby to dało poządany przez Ciebie efekt.. bo nie ma zlotego środka na sukces :D daj moze jakies słowo wsparcia co do tego ostatniego rendera?
  15. najprosciej cofnij się do momentu w którym nie wywalało.. poprzez chowanie lub zmiane ustawien na poprzednie!!! u mnie takie coś działa.. i potem sam znajdziesz co robi ci w scenie ze Ci wywala Maxa... Jestem pewien ze materiał powoduje w v-rayu z połaczeniem z Lightami w scenie .. nieskończenie długie liczenie.. i gdzieś ci te światełko się liczy i liczy .. i zwis... proste. Nie jest to winą softu ani ilosci ramu.. bo inne podobne sceny pewnie renderuje Ci oki:D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności