Cześć.
Mam problem z emisją fotonów w scenie(max 2010 + mr). Ustawiam światła photometric ze wszystkimi ustawieniami, wszystko renderuje się pięknie przy FG i GI. Problem pojawia się gdy chociaż z w jednym świetle dodam w zakładce mental ray light shader - light point (base). Przy włączonym GI mental krzyczy - miFalse aborting photon emision.
Czy ktoś może coś poradzić na ten problem.
To samo dzieje się jeśli używam mental ray studio light rig to znaczy wszystko pięknie dopoki nie włączę GI i pojawia się ten sam błąd
Niestety tak bywa.
Fajnie, że przynajmniej wygrała praca której najbardziej się obawiałem(i słusznie). Przepraszam, że pytam, ale aż mnie korci:) żeby się ciebie spytać o moją pracę: https://www.panasonic3dchallenge.pl/Praca.aspx?PracaId=220
Było spoko, dopóki LordVex nie wziął udziału w konkursie ze swoją kiełbasą wyborczą(organizatorzy nie widzieli???), no i szkoda ze dobre prace były mocno gnojone.
Zacznij modelować jeszcze raz i z proporcjami.
Tu masz tutek do wycinania w siatce, ale bez takich kwiatków:).
http://3dtotal.com/team/Tutorials_3/video_circular_hole/circular_hole.php
Staraj się nie używać booleana, ale jeśli tak ci pasuje to tu jest tutek jak lepiej wycinać obiekty przez boolean
http://3dtotal.com/team/Tutorials/bracercom/bracercom.php
Wydaje mi się, że przy ustawianiu kamer stereo nie umieściłeś ich równolegle tylko pod kątem i dla tego gubi się efekt 3d ( szczególnie w drugiej pracy).
Link: obejrzyj ten filmik:
Comfortable Stereoscopy | Practical Example
http://area.autodesk.com/blogs/louis/stereoscopy_in_3ds_max_with_stereocam_modifier
Dzięki.
Kolorki były założone od początku planowania pracy.
Też myślałem, żeby robot był bardziej w stylu urządzenia, ale stwierdziłem, że człowiekowi będzie łatwiej przyzwyczaić się do maszyny która chociaż trochę wygląda jak człowiek.
Witam,
Wrzuciłem wczoraj o 23.
Człowiek do badań w laboratoriach ciągle używa maszyn, więc czemu maszyna nie może zastąpić w tym człowieka i przeprowadzać sama badania. Zrobi to lepiej szybciej i dokładniej.
Link do wersji w hi res:
http://img80.imageshack.us/img80/334/seedling.jpg
Masz rację, że z gammą może być coś nie tak. Jutro przetestuję na małej scenie, ale proszę napisz co z tą gammą(chyba jeśli jest 1 to będą kolory blade a jak 1,6 to bardziej nasycone, nie wiem czy dobrze rozumuję, ale jak ustawić na slave taką samą gamme jaka jest na moim sprzęcie)
Nie wiem czy to wina map, ale napiszę może jak to wszystko połączyłem:
Na kompie głównym z którego wysyłam zadania na dysku C jest zainstalowany max 2008 a na dysku E mam projekty. Na drugim kompie mam maxa zainstalowanego na dysku C. Z kompa głównego udostępniłem wszystkie dyski a na kompie drugim zmapowałem całe dysk. Jeśli z kompa głównego nie włączę opcji do netrendera include maps to na drugim kompie wywala błąd, że nie widzi jakiejś mapy. Jeśli włącze tą opcję to renderuje, ale z mapą innego koloru(blady kolor).
Co może być nie tak?
Witam,
Przepraszam, że pod ten temat się podpiąłem, ale bło o renderfarmie
Mam problem z renderowaniem przez backburnera:
Wszystkie komputery się widzą renderowani pięknie idzie, ale kolor renderów z innych kompów jest inny niż z komputera na którym była przygotowywana scena.
Czy ktoś spotkał się z takim problemem?
Jeśli tak to proszę o pomoc jkak to rozwiącać.
Pozdr.