Jump to content

OMAM

Members
  • Content Count

    341
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

31 Excellent

About OMAM

  • Rank
    Member

City (optional)

  • Miasto
    Warszawa
  1. Sebazx6r- Tu mnie masz. Model jak to bywa w moim przypadku nie skończony co do ogniskowej w podglądzie blendera to ustawiona jest na 60
  2. Taki szkic ze szkicu
  3. Idzie jak krew z nosa, no ale idzie. Taka wizualizacja.
  4. Witam Jak w tytule. W obecnej chwili mój sprzęt podczas pracy w blenderze a dokładnie podczas rzeźbienia w bryle o dużym zagęszczeniu odmawia współpracy. Znalazłem w sieci używane komputery które za rozsądną cenę znacząco podniosą wydajność pracy w aplikacji (oczywiście w odniesieniu do obecnie używanego sprzętu, procek to AMD Athlon X3 455) i tu rodzi się pytanie, który z wymienionych procesorów lepiej poradzi sobie podczas rzeźbienia w aplikacjach takich jak blender, Zbrush.
  5. michalo: Dzięki za referencje. Mimo wszystko nie chodzi tylko o podstawy anatomii, bardziej przeszkadza mi sama praktyka w posługiwaniu się danym narzędziem. Kiedy nie do końca panujesz nad środowiskiem w którym pracujesz to ciężko jest uzyskać zamierzony efekt bez względy czy tworzysz z głowy czy przy pomocy referencji. Tak jak pisałem wcześniej, czas, praca, czas, praca...... Zmiana oprogramowania. Przesiadka z BLENDERA na Zbrush-a. Niestety Blender za bardzo zamulał. Poprawiona główka w zetce.
  6. michalo: Co do proporcji to fakt, mimo wszystko potrzebny jest czas na osiągniecie dobrych rezultatów, czas i praca. Hokmah: Zgodzę się z tym że ci się ta wersja Hellboy-a nie podoba, zgadzam się że wykonanie nie jest najwyższych lotów, ale uwierz mi że dla mnie jest to najlepsza interpretacja tej postaci na jaką mnie obecnie stać.
  7. Walka z wirtualną materią trwa, powoli ale do przodu.
  8. Szczerze to nie wiem, umieszczam pliki na google+ a potem linkuje poprzez wstaw obrazek. Powoli do przody, Hellboy dorobił się oczu oraz tułowia.
  9. Hellboy, zobaczymy jak wyjdzie kompletna postać?
  10. Półtorej godziny walki z materią wirtualną.
  11. Meduza, twarz prawie kobieca. Jeszcze trzeba się pomęczyć nad fryzurą.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy