Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

KamillM

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Gratuluję ukończenia pracy :) Podoba mi się szczególnie render w terenie (choć imo trochę za dużo szumu dodałeś) i rzut z boku (choć mógłby być w kolorystyce pierwszego). Ogólnie wykonałeś kawał dobrej roboty - wiem, bo śledziłem wipa ;) **** - żeby Cię za bardzo nie chwalić :D
  2. KamillM odpowiedział KamillM → na temat → Work in progress (WIP)
    09121986, dziękować :) leniuch, robię pojedynczy fragment zębatki i potem kopiuję je - jeśli o ten etap Ci chodzi. 3D CREATIVE, robię to w Rhino :)
  3. Szczerze mówiąc nie bardzo. Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to przygotować sobie jakiś mały fragment takich kocich łbów i skopiować go później na całą ulicę. No ale na to na pewno sam już wpadłeś ;) Może ktoś inny zna jakiś efektywny sposób.
  4. KamillM odpowiedział KamillM → na temat → Work in progress (WIP)
    Dawno nic nie dawałem, bo w sumie nic nowego nie robiłem. Przerzutka poszła w kąt, a dokładniej do serwisu - czeka na założenie :) A ja czekam aż wróci, bo muszę podpatrzeć co nieco. Dlatego zająłem się korbą - XT: hi-res
  5. Też mi się wydaje, że ulica jest zbyt stroma. Tak samo poziomy elewacji sąsiednich budynków różnią się od oryginału. Ale to tylko szczegóły :) Modele bez zastrzeżeń, fajnie, że tak z detalem jedziesz (a propos może kocie łby też wymodelujesz? :D). Powodzenia z renderem, bo zapowiada się super ;)
  6. No super :) Wydaje mi się, że cień jest ciut za ostry i ciemny. Dopracujesz resztę i będzie git! :)
  7. Dzięki za wszystkie uwagi, na pewno się przydadzą :) Zamieszczam poprawione i ostateczne studio: hi-res
  8. Bynajmniej :D W material editor w pasku pod slotami masz niebieskie 0, kliknij i wybierz inne id (0 jest jako czarny kolor z tego co wiem). Sam na początku szukałem o co chodzi z tym id :)
  9. Boskie, świetne, wspaniałe, imponujące, zadziwiające... :)
  10. Bardzo zgrabnie :) Podoba mi się podłoga! Co do vraymtlid - przydzieliłeś każdemu materiałowi inne id?
  11. KamillM odpowiedział KamillM → na temat → Work in progress (WIP)
    kliment, wbrew pozorom wyrycie takich napisów w rhino nie jest trudne. Zrobić to a maxie to dopiero zasługuje na szacunek :) Nvidia, szczerze mówiąc to nie mam pomysłu. Na razie dążę do wymodelowania całego roweru, bo to moja miłość :D A co dalej - zobaczę, może zostanie sam clay, a może spróbuję zrobić jakieś studio. Sjon, eksportuję do maxa i tam renderuję w vrayu (co prawda, jak piszesz, jest vray dla rhino, ale jeszcze się nie interesowałem nim dokładniej). Ten bug na wózku i te pierścienie przy każdej zębatce kasety to moja wina :( Eksport w rhino jest rozwiązany całkiem nieźle, można wybrać dowolną gęstość siatki. Mam zamiar kiedyś sprawdzić jaką minimalną gęstość dać, żeby to ładnie wyglądało - właściwie będę musiał, bo już teraz komp mi trochę zaczyna narzekać ;) kamil.ochel, to ja niedługo zwiaruję :P Dałem rendery na forum rowerowe żeby mi wytknęli błędy natury technicznej i okazało się, że muszę znowu poprawiać kasetę i mam małe kłopoty z proporcjami...
  12. Nie chodzi o lampy, zobacz na grill - jest praktycznie prosty, a powinien być zaokrąglony, patrząc z boku. Na aversis.be jest dobry tut o robieniu clay renderów.
  13. To co, że robisz z tutoriala? Chyba sam go modelujesz, a nie koleś z tutka :) Nie jest źle, ale daj wyraźniejszy render i siatkę, bo może bugi się ukryły ;) Zwróć uwagę na boczne przetłoczenie i porównaj z referką. No i coś niedobrego dzieje się przy tylnym nadkolu i wydechach. Modelowi brakuje też płynności kształtów - zobacz na boczny render na okolice reflektorów - u Ciebie jest ściete, a powinno być zaokrąglone - link
  14. KamillM odpowiedział KamillM → na temat → Work in progress (WIP)
    hi-res hi-res Znowu wkradł się bug na dole tylnego ramienia wózka ;p
  15. Ja bym Ci radził czepić się jednego projektu i dopracować go tak dobrze jak tylko dasz radę. Robiłeś już: małe obiekty, wizki, głowy. Nie za dużo do nauki jak na jeden raz? ;) Kończ projekty i wtedy jeszcze więcej się nauczysz. pzdr

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.