Skocz do zawartości

KamillM

Members
  • Liczba zawartości

    777
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    ɩɥƄɩɨɳ

KamillM's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

17

Reputacja

  1. Gratuluję ukończenia pracy :) Podoba mi się szczególnie render w terenie (choć imo trochę za dużo szumu dodałeś) i rzut z boku (choć mógłby być w kolorystyce pierwszego). Ogólnie wykonałeś kawał dobrej roboty - wiem, bo śledziłem wipa ;) **** - żeby Cię za bardzo nie chwalić :D
  2. Jak dla mnie to już się nadaje do conajmniej srebrnej galerii... Mistrzowska robota!
  3. 09121986, dziękować :) leniuch, robię pojedynczy fragment zębatki i potem kopiuję je - jeśli o ten etap Ci chodzi. 3D CREATIVE, robię to w Rhino :)
  4. Szczerze mówiąc nie bardzo. Jedyne co mi teraz przychodzi do głowy to przygotować sobie jakiś mały fragment takich kocich łbów i skopiować go później na całą ulicę. No ale na to na pewno sam już wpadłeś ;) Może ktoś inny zna jakiś efektywny sposób.
  5. Dawno nic nie dawałem, bo w sumie nic nowego nie robiłem. Przerzutka poszła w kąt, a dokładniej do serwisu - czeka na założenie :) A ja czekam aż wróci, bo muszę podpatrzeć co nieco. Dlatego zająłem się korbą - XT: hi-res
  6. Też mi się wydaje, że ulica jest zbyt stroma. Tak samo poziomy elewacji sąsiednich budynków różnią się od oryginału. Ale to tylko szczegóły :) Modele bez zastrzeżeń, fajnie, że tak z detalem jedziesz (a propos może kocie łby też wymodelujesz? :D). Powodzenia z renderem, bo zapowiada się super ;)
  7. No super :) Wydaje mi się, że cień jest ciut za ostry i ciemny. Dopracujesz resztę i będzie git! :)
  8. Jak dla mnie możesz tego nie texturować :D Ba, nawet nie powinieneś! Clay wygląda ślicznie.
  9. Dzięki za wszystkie uwagi, na pewno się przydadzą :) Zamieszczam poprawione i ostateczne studio: hi-res
  10. Bynajmniej :D W material editor w pasku pod slotami masz niebieskie 0, kliknij i wybierz inne id (0 jest jako czarny kolor z tego co wiem). Sam na początku szukałem o co chodzi z tym id :)
  11. Boskie, świetne, wspaniałe, imponujące, zadziwiające... :)
  12. Bardzo zgrabnie :) Podoba mi się podłoga! Co do vraymtlid - przydzieliłeś każdemu materiałowi inne id?
  13. kliment, wbrew pozorom wyrycie takich napisów w rhino nie jest trudne. Zrobić to a maxie to dopiero zasługuje na szacunek :) Nvidia, szczerze mówiąc to nie mam pomysłu. Na razie dążę do wymodelowania całego roweru, bo to moja miłość :D A co dalej - zobaczę, może zostanie sam clay, a może spróbuję zrobić jakieś studio. Sjon, eksportuję do maxa i tam renderuję w vrayu (co prawda, jak piszesz, jest vray dla rhino, ale jeszcze się nie interesowałem nim dokładniej). Ten bug na wózku i te pierścienie przy każdej zębatce kasety to moja wina :( Eksport w rhino jest rozwiązany całkiem nieźle, można wybrać dowolną gęstość siatki. Mam zamiar kiedyś sprawdzić jaką minimalną gęstość dać, żeby to ładnie wyglądało - właściwie będę musiał, bo już teraz komp mi trochę zaczyna narzekać ;) kamil.ochel, to ja niedługo zwiaruję :P Dałem rendery na forum rowerowe żeby mi wytknęli błędy natury technicznej i okazało się, że muszę znowu poprawiać kasetę i mam małe kłopoty z proporcjami...
  14. Nie chodzi o lampy, zobacz na grill - jest praktycznie prosty, a powinien być zaokrąglony, patrząc z boku. Na aversis.be jest dobry tut o robieniu clay renderów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności