http://www.airsoft06.com/Tokyo_marui_desert_eagle_50_AE.JPG
pewnie szukałeś na googlach i pewnie trafiłeś na to zdjęcie...ale jak nie to przyjżyj się lufie...
Poza tym bardzo fajny.
Naboje do wymiany...to ma być Magnum .50 cal a nie jakieś zmutowane 9mm :)
http://www.strategie.com.pl/teksty/zbrojownia/bron/bron/DesertEagle_3.jpg
najszybciej opanujesz light tracer (advanced lighting) ale nie przyzwyczajaj się do niego bo na dłuższą metę jest g..no wart i wcześniej czy później będziesz musiał opanować v-raya czy innego brazila...
Zaznaczasz narzędzie rotate i tam gdzie masz domyślnie view dajesz local.
Co do animacji po ścieżce to w maxie masz tutorial "Flying the Spacefighter "tam jest wszystko czego potrzebujesz.
Obiekt Ci się sam nie skopiował :) layer_clear, w tools wybierasz to co chcerz edytować (o ile nie jest już wybrane), rysujesz na ekranie, włączasz edit i editujesz.
zBrush to program 2D/3D wszystko co odznaczysz staje się częścią tła.
stwórz helper dummy pomiędzy obiektami i zlinkuj wszystko ze sobą tak:
obiekt1-dummy, obiekt2-dummy przy pomocy narzędzia select and link.
Obracając dummy będziesz obracał wszystko po pivocie dummy a obiekty będzie można osobno animować
Przy animkach można renderować do klatek. Wystarczy ustawić typ pliku np. na .tif.
Dajesz stop kiedy Ci się podoba i kontynuujesz od następnej klatki.
Swoją drogą jest to metoda bezpieczniejsza i lepsza. Windows potrafi się zwiesić w najmniej odpowiednim momencie i całego avika szlag trafia.