Skocz do zawartości

Gustlik

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. http://www.airsoft06.com/Tokyo_marui_desert_eagle_50_AE.JPG pewnie szukałeś na googlach i pewnie trafiłeś na to zdjęcie...ale jak nie to przyjżyj się lufie... Poza tym bardzo fajny. Naboje do wymiany...to ma być Magnum .50 cal a nie jakieś zmutowane 9mm :) http://www.strategie.com.pl/teksty/zbrojownia/bron/bron/DesertEagle_3.jpg
  2. może ktoś wrzucić nie obrobiony materiał ? :D też bym się pobawił ale kamery nie mam...
  3. Gustlik odpowiedział paperboy → na temat → 3ds max
    najszybciej opanujesz light tracer (advanced lighting) ale nie przyzwyczajaj się do niego bo na dłuższą metę jest g..no wart i wcześniej czy później będziesz musiał opanować v-raya czy innego brazila...
  4. Gustlik odpowiedział TheRifler → na temat → 3ds max
    zakładka motion - layers_create layer i animujesz wszystko jest w helpie
  5. nie ma smugi...co to za miecz świetlny bez smugi ? czy tylko u mnie ten filmik jest obrócony o 90 stopni ??
  6. Gustlik odpowiedział Vader → na temat → Modeling
    Zaznaczasz narzędzie rotate i tam gdzie masz domyślnie view dajesz local. Co do animacji po ścieżce to w maxie masz tutorial "Flying the Spacefighter "tam jest wszystko czego potrzebujesz.
  7. Jeżeli te boxy nie będą zlinkowane to się nie da. Ale żeby cokolwiek dało się animować muszą być zlinkowane...więc nie ma problemu prawda :D
  8. Gustlik odpowiedział Gustlik → na temat → Animacje
    mały update jak kogoś interesuje... sceneria oczywiście nie skończona ale zarysowywuje klimat następny update po sesji...
  9. jak już wyszedłes z edycji obiektu (T) i wrzuciłes nowy to...w tools wystarczy go jeszcze raz wybrać, jeszcze raz stworzyć i edytować dalej :D
  10. Obiekt Ci się sam nie skopiował :) layer_clear, w tools wybierasz to co chcerz edytować (o ile nie jest już wybrane), rysujesz na ekranie, włączasz edit i editujesz. zBrush to program 2D/3D wszystko co odznaczysz staje się częścią tła.
  11. stwórz helper dummy pomiędzy obiektami i zlinkuj wszystko ze sobą tak: obiekt1-dummy, obiekt2-dummy przy pomocy narzędzia select and link. Obracając dummy będziesz obracał wszystko po pivocie dummy a obiekty będzie można osobno animować
  12. Attach lub Group - na stałe albo zlinkuj obiekty z jakimś helperem (obiekty będzie można animować osobno lub przy pomocy helpera)
  13. Gustlik odpowiedział MortisGrim → na temat → Rigging & Animation
    Skopiować klatek raczej się nie da do innego obiektu. Możesz spróbować je przerysować w Track View. CAT-Character Animation Toolkit
  14. Gustlik odpowiedział odpowiedź w temacie → Modeling
    Jak przejdziesz tutki które masz w maxie to będziesz kumał. powodzenia.
  15. Gustlik odpowiedział xeav → na temat → 3ds max
    Przy animkach można renderować do klatek. Wystarczy ustawić typ pliku np. na .tif. Dajesz stop kiedy Ci się podoba i kontynuujesz od następnej klatki. Swoją drogą jest to metoda bezpieczniejsza i lepsza. Windows potrafi się zwiesić w najmniej odpowiednim momencie i całego avika szlag trafia.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności