Skocz do zawartości

artos

Members
  • Liczba zawartości

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Łódź

artos's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. Cześć, nie pracuje w maxie ;] tylko w c4d, lecz musze cos w maxie zrobic, i potrzebuje Zbakeowac lub inaczej Wypalić mapkę HDRI wnętrza budynku który już jest w 3d, mam parę tysięcy klatek do wyrenderowania animacji postaci, a nie chce liczyć ciągle tego budynku. wiem że jest opcja do bakeowania tekstur w vray http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/tutorials_baking_part1.htm lecz nie widzialem jak mozna z tego hdrke zrobic jeśli ktoś widział tutka dzięki z góry ;) pozdr Slawek
  2. artos

    animacja 3d- Tango Argentino

    najs podobac sie, zmienil bym tylko koncówke :)
  3. artos

    Rendering // Torrent

    szczeze mowiac taki system zawsze bedize potrzebny, moc obliczeniowa komputerów idzie do przodu, ale tez oprogramowanie bedzie bardziej wymagajace wiec moim zdaniem stworzenie takiego systemu bylo by jak najbardziej na miejscu, tylko czy charytatywnie ? czy tez nie, chociaz mozna sie obawiac ze katy graficzne poradza sobie niedlugo z obliczeniami w czasie zeczywistym za jakies 5 lat to powinno byc, ale na pewno w tedy takrze zwieksza sie oczekiwania urzytkowników i takie systemy zapewne by sie przydały. moje rozmyslania. pozdrawiam.
  4. artos

    Rendering // Torrent

    cos o tym wiem bo renderuje w sieci lokalnej na distribute rendering w vray'u wiesz bagatelizujac kazdy pomysl to ciezko by do czegos dojsc :) no ale tak myslac dalej to pliki do kawałków textur i oswietlenie ktore zostalo wczesniej wygenerowane ( i tak sie nie znam :P ) moze by jakos pomogly w tym. taki malutki kwadracik 64 x 64 to ile to bitów by zajmowalo ? :P jak 2 sec filmo stremowanego na smogu. Ale pomijajac nasze lacza bo i tak juz sa dosc wystarczajaco szybkie, to i tak nie ma jeszcze czegos takiego jak renderowanie z wykorzystaniem nieuzywanej mocy, na pewno teraz stoja jakies niezle maszyny i np sciagaja cos czy ktos zapomnial kompa wylaczyc , albo poprostu nie wylaczyl, i to mozna by wykorzystac ...
  5. Osoba ktora wymyslila torrenta dobrze myslala, na swiecie jest sporo komputerow ktore w nocy np stoja nieuzywane... ze tez nie dziala jak Torrent do renderowania np jak by chociaz 5% mozliwosci procesora byly przeznaczane na rendering "internetowy" czyli moc obliczeniowa by szla dla ludzi ktorzy jej potrzebuja
  6. moja baza wojskowa :]
  7. artos

    Animacja3d : Escape

    podobal mi sie ten motyw z sypialnia :)
  8. to powinno wyjasnic wszystko. pozdro
  9. Witam zrobilem testowy render i troszke mi nie wyszlo z "uwydatnieniem" cieni w krawedziach tych przedmiotów mozecie mi powiedziec gdzie zmienic ustawienia zeby bardziej bylo widac krawedzie pozdrawiam.
  10. hm... jesli problem tkwi w materiale to czemu sie na innych obiektach wyswietlal niby ? wiec z materialem nic zlego nie bylo jesli dzialal. wiec szukalem innej drogi wymodelowalem jeszcze raz zadzialalo. pozdro Vray 1.5 rc3 ze zwyklymi materialami tez nie dzialalo ten sam blad jest, wogole ciagle mam ten blad ale materialy sie teraz pokazuja na obiektach. sory nawet nie wiem jak wyrenderowac do hdr. nie wiem co napisac. dziala
  11. zrobilem jakis marny filmik, tam pod koniec juz wylaczylem bo na 2 kompie (laptop) powoli max sie wlaczal no ale tam tez nie bylo co duzo pozniej pokazywac, poprostu render sie pokazywal gotowy w folderze i zmienialo sie jaka klatka byla przyznawana do renderingu kolejnemu komputerowi.
  12. eh ... nie ma tam kolorow 255 255 255 ... kielich nr 1 wymodelowalem jeszcze raz i zaczal dzialac sciany tez zrobilem jeszcze raz i wyswietlaja sie textury na nich no ale blad dalej sie pokazuje, moze jeszcze jakies pomysly ? wyslac jakiess czy jakis filmik dla ulatwienia ?
  13. jak bys chcial uplowadowac materialy do renderingu "gdzies " w internecie to podajesz sciezke gdzie ona mogla by byc podobnie rozpoznawana przez inne komputery np w tym samym folderze co plik maxa i w tedy tylko nazwe pliku podajesz jesli wszystkie textury sa w folderze z plikiem to w tedy wszystko ladnie dziala. jesli renderujesz np w sieci LAN i nie chce Ci sie wysylac wszystkiego na kazdy komputer osobno to udostepniasz textury od siebie z kompa nastepnie wpisujesz odpowienia sciezke do nich np: \\moj_komputer\textury_do_renderingu i kazdy komp ktory bedzie renderowal w sieci to bedzie pobieral textury od Ciebie. distribute vray dziala tak samo jak wyzej wymieniony. a i jeszcze jedno podawaj sciezke do zapisu wyrenderowanego pliku też jak: \\moj_komputer\gotowy_render i folder "gotowy_render" musisz udostepnic z opcja ZAPISU aby inne komputery w sieci mogly u Ciebie zapisywac pliki. zaraz moze nagram jak to dziala
  14. Caustic: Multipler: 1.0 Searh Dist: 126 Max Photons: 60 Max Density 0.0 pamietam kiedys starymi metodami robilem co dawalem 10.000 photonów i gorsze byly wyniki a tutaj taka prosta metoda.
  15. material vray search dis 127 2k photons
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności