Skocz do zawartości

Kinool

Members
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Kinool's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. nom niezla robota, render troche za ciemny jak dlamnie ale co do modelu to All Right :) czekam na textorki i lepsze tlo w renderach :) (juz teraz ma sporo detali)
  2. nom masz racje i widelec i przerzutka maja zachwiane proprcje ;) ale to pewnie nie problem, choc z widelcem moze byc nieco bardziej klopotliwe czekam na nastepne uploady i lancuch :D
  3. Kinool

    Miękkie cienie w Brazilu

    comix - takie konkretne odpowiedzi jak twoja powalaja mnie zawsze na koloana :|
  4. Kinool

    Forum

    no to sie zdziwilem :) myslalem ze to dlatego ze cala noc zarwalem w pracy i mam zwidy ;) jak narazie to cool :) przedewszystkim polczenie dzialow pomoc i 3d max, ale niewidze nigdzie dzialu brazila :| (moze sie nie dopatrzylem) ale tak pozatym to big +
  5. Kinool

    syfy na photon map

    chetnie bym zobaczyl wyniki twojego liczenia :) ale musisz cos zrobic z image bo niberdzo go widac :|
  6. Kinool

    Miękkie cienie w Brazilu

    fuck teraz przeczytalem raz jeszcze twojego posta i pomyslaem ze chodzi ci o cienie a nie o GI :| sory troche nieswierzy jestem ja \"miekkie\" cienie robie za pomoca zwyklego shadow map (chyba najprosciej)
  7. Kinool

    Miękkie cienie w Brazilu

    W Luma musisz wlaczyc Ilumination View Rate podbij na 20 - 25 (sam zobaczysz ile bedziesz chcial) No i zabawa Fotonkami w Photon Map Diffuse Deptch 4 (6) Photons In Estiamate 150 (250) Max Serch Radius 300 (400) ale wszystko zalezy od sceny (odleglosci swiatla) musisz sie troche pobawic
  8. Kinool

    3dsmax 5 pod win 98

    hmm z moich doswiadczen z XP wynika ze 128 MB to minimum do komfortowej pracy na 64 tez bedzie chodzil ale trzeba wylaczyc \"skorki\" i przejsc na \"normalny tryb\" ale jak powiedzialem 128 to mini (dlamnie) jesli ty masz 192 MB i chesz na tym odpalac XP + Maxa to hmmm ... lepiej pozostan przy 98 i Max R4, taka jest moja oipinia
  9. no plosze widze ze prace posuwaja sie calkiem niezle :) ciekaw jestem textorek bo model jest GIT :D
  10. Kinool

    klopot z loftem

    WOW niewiedzialem ze wywolam az takie poruszenie :) ale do rzeczy X-Form dziala :) tzn shape idzie po sciezce tak jak powinien, coprawda twist tez dziala ale nieco inaczej z tego co zauwazylem. dzieki wielkie za pomoc [pozdrawiam] [jupi]
  11. Kinool

    klopot z loftem

    kurka X Form nicnie daje obracanie tez :( niewiem totalnie o co chodzi, iedys loftowalem wszystko jak trzeba i niebylo zadenych problemow teraz instalnolem sobie maxa 5 coby cos w nim porobic i kicha, nie sadze zeby to byla wina maxa ale wydaje mi sie ze wszystko robie dobrze a wychodzi zle :| FUCK
  12. Kinool

    klopot z loftem

    prawda jest tam Deformations ale niema nigdzie rotate bynajmniej tego tam nie widzialem :( problem ciagle jest FUCK
  13. Kinool

    klopot z loftem

    kurka no jak sie nie laduje to ten link powienien wyswietlic 2 screany http://www.engine21.host.sk/temp/index.html jak sie nie zaladuje bezposrednio to skopiujce go prosze i wklejcie w przegladarek (adres) :) pozdrawiam i sorki za klopoty ale host.sk ma blokady :|
  14. Kinool

    klopot z loftem

    kurde IE zawiesil li sie i musze pisac od nowa :( ale nie na tym polega klopot :) potrzebuje cos wymodelowac, coprawda dawno nie zagladalem deo maxa wiec zdmuchnolem z gruba warstwe brudu jaki pokryl mojego maxa :) odpalile wszystko cacy, przyszedl czas na loftowane i ... i maly zong. Chce wyfloftowac np podkowe po scazce ktora jest krzywa (lukiem) wic wszystk ladnie zrobilem zazaczak shale i potem patch no i mi wycia pogkowe po sciezce tyle ze takajby wedlog innej osi niz ja to planuje !! dlaczego tak jest?? trzeba jakos osie \"wykalibrowac\" zebyscie mnie jepiej zrozumieli to przedstawie 2 screany z przed lofingu i po tak wyglada przed a tak po :( chcialbym zeby to bylo zrobione tak jak przedstawi to pierwszy screana a niewiem dlaczego robi i taka kasze !?!?! pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności