Zrobiłem sobie świecznik. To mój drugi poważniejszy model robiony w3d. Powiedzcie jak się wam podoba i co muszę zmienić. Nie wiem jak sięrobi taką błyszczącą szybkę i wygląda render wygląda tak jak byświeczka dawała zielone światło, a w rzeczywistości jest za szybką :/Czyktoś z was wie jak to wy konać?
PS. Pracka jest renderowana w V-rayu (choć chyba raczej nie bardzo to widać :/). Jak można jeszcze poprawić render?
Dzięki :) Poradziłem sobie. Mam jeszcze problem ze zmianą odcienia szkła na zielony (bo w tym tutorialu szkło jest bezbarwne), ale myślę, że sam do tego dojdę.
Natknąłem się na tutorial http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs147/index.php. Chodzi mi o zrobienie prawidziwego szkła. Nie wiem jak ustawić tą mapę HDRI, o której mowa w tutorialu. Jak to się robi, bo tam nie ma o tym ani słowa :(
Jak zrobić płomień świecy? Jestem początkujący, więc proszę o w miarę dokładne wytłumaczenie ;). Zrobiłem świecznik i chcę tam dać w środku na świeczce knot z płomieniem, ale nie wiem jak to zrobić.
Tutaj link: http://www.gromateist.cba.pl/swiecznik2.jpg
Prezentuję Wam model mojej studni. Jestem początkujący i wlasciwie to mój pierwszy poważny i bardziej skomplikowany niż drewniana skrzynka model. Postępowałem według tutoriala, którego zrobił dla mnie kumpel zniemiając trochę po swojemu model, więc pracka nie jest do końca moja. Nie mniej jednak postanowiłem ją dać do oceny. Jak się Wam podoba?
Ja tylko zapytalem ;) jeśli kogoś uraziłem to przepraszam. W zasadzie chodziło mi tylko o 1 rzut camery i rysunek zapisany w png, nie cały model. Ale macie rację. Lepiej będzie jak zrobię własne grafiki w końcu czegoś się nauczę. Mam niestety tylko wersję 5.0 maxa, ale zawsze coś :). Umiem zrobić już prostą szafkę i ją oświetlić :P. Ale i tak edytor map do unreal, mimo że całkiem podobny to jednak był prostrzy w obsludze ;)