Skocz do zawartości

Gromateist

Members
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  1. Gromateist odpowiedział Gromateist → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    A jakie jeszcze można dodać detale? Nie mam pomysłu. Wzorowałem się na prawdziwym rysunku madejowego łoża i ono właśnie tak surowo wyglądało.
  2. Gromateist dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Na razie bez textur :) Oceńcie.
  3. Gromateist odpowiedział Gromateist → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Płomien świecy zrobilem na podstawie tego tutoriala: http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs62/ognisko.html
  4. Gromateist odpowiedział Obywatel → na odpowiedź w temacie → Work in progress (WIP)
    Wygląda trochę jak z plasteliny
  5. Gromateist dodał odpowiedź w temacie → w Work in progress (WIP)
    Zrobiłem sobie świecznik. To mój drugi poważniejszy model robiony w3d. Powiedzcie jak się wam podoba i co muszę zmienić. Nie wiem jak sięrobi taką błyszczącą szybkę i wygląda render wygląda tak jak byświeczka dawała zielone światło, a w rzeczywistości jest za szybką :/Czyktoś z was wie jak to wy konać? PS. Pracka jest renderowana w V-rayu (choć chyba raczej nie bardzo to widać :/). Jak można jeszcze poprawić render?
  6. Gromateist odpowiedział mdew → na odpowiedź w temacie → Modeling
    http://web.inf.tu-dresden.de/ST2/cg/downloads/publicplants/ -tutaj są jakieś modele drzewek. Sam nie testowałem, ale wyglądają bardzo ładnie.
  7. Gromateist odpowiedział Gromateist → na odpowiedź w temacie → Teksturowanie / Texturing
    Dzięki :) Poradziłem sobie. Mam jeszcze problem ze zmianą odcienia szkła na zielony (bo w tym tutorialu szkło jest bezbarwne), ale myślę, że sam do tego dojdę.
  8. Gromateist dodał odpowiedź w temacie → w Teksturowanie / Texturing
    Natknąłem się na tutorial http://www.max3d.pl/tutoriale/kurs147/index.php. Chodzi mi o zrobienie prawidziwego szkła. Nie wiem jak ustawić tą mapę HDRI, o której mowa w tutorialu. Jak to się robi, bo tam nie ma o tym ani słowa :(
  9. Gromateist odpowiedział Gromateist → na odpowiedź w temacie → Modeling
    Ja zrobiłem inaczej, bo znalazłem podobny tutorial... oceńcie jak to wygląda. http://www.gromateist.cba.pl/swiecznik3.jpg
  10. Gromateist dodał odpowiedź w temacie → w Modeling
    Jak zrobić płomień świecy? Jestem początkujący, więc proszę o w miarę dokładne wytłumaczenie ;). Zrobiłem świecznik i chcę tam dać w środku na świeczce knot z płomieniem, ale nie wiem jak to zrobić. Tutaj link: http://www.gromateist.cba.pl/swiecznik2.jpg
  11. Gromateist odpowiedział kruger → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Pracka taka sobie ale tekst zajefajny :D
  12. swietny modelik :)
  13. Gromateist odpowiedział Gromateist → na odpowiedź w temacie → Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Sorki, już zmieniłem... Wszędzie te regulaminy :)
  14. Gromateist dodał odpowiedź w temacie → w Galeria 3D (Finished Works 3D)
    Prezentuję Wam model mojej studni. Jestem początkujący i wlasciwie to mój pierwszy poważny i bardziej skomplikowany niż drewniana skrzynka model. Postępowałem według tutoriala, którego zrobił dla mnie kumpel zniemiając trochę po swojemu model, więc pracka nie jest do końca moja. Nie mniej jednak postanowiłem ją dać do oceny. Jak się Wam podoba?
  15. Gromateist odpowiedział Kakrotto13 → na odpowiedź w temacie → Game Art
    Ja tylko zapytalem ;) jeśli kogoś uraziłem to przepraszam. W zasadzie chodziło mi tylko o 1 rzut camery i rysunek zapisany w png, nie cały model. Ale macie rację. Lepiej będzie jak zrobię własne grafiki w końcu czegoś się nauczę. Mam niestety tylko wersję 5.0 maxa, ale zawsze coś :). Umiem zrobić już prostą szafkę i ją oświetlić :P. Ale i tak edytor map do unreal, mimo że całkiem podobny to jednak był prostrzy w obsludze ;)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności