Skocz do zawartości

stehn-fahn

Members
  • Liczba zawartości

    38
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Miasto (opcjonalne)

  • Miasto
    Warsaw

stehn-fahn's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

10

Reputacja

  1. W zestawie:1. Dwie lampy YN-460II wraz z pokrowcami.2. Parasolka czarno-srerbrna, bialo-srebrna, parasolka translucentna, parasolko-softbox.3. Dwa statywy oswietleniowe 98-260 cm.4. Ladowarka Sony i dwa komplety akumulatorow.5. Trzy wyzwalacze radiowe YONGNUO RF-602 i jeden nadajnik na aparat.6. Dwa uchwyty przegubowe do mocowanie parasolki. Pozdrawiam i polecam zestaw. Link do aukcji Allegro ze zdjeciem: http://allegro.pl/lampa-blyskowa-yongnuo-zestaw-strobist-i2422426935.html
  2. Prosta odpowiedz na proste pytanie: Maya: surface shader, 3dsmax: czerwony diffuse i bialy self illumination na 100%, jak masz Vray`a to mozesz uzyc Vray Ligh Mtl. Pozdrawiam.
  3. Dokladnie, buractwo co wyzej sra niz dupe ma trzeba tepic. Nie znoszę kolesi, którzy na swoim profilu nie zamiescili zadnej pracy jada po kims, kto cos zrobil. Jezeli czyjas wiedza na temat grafiki 3d ogranicza sie do znajomosci rozmiarow czesci samochodowych, to jest to zenada. Pozdrawiam Pit.
  4. stehn-fahn

    Reel: Bartolomeo2009

    Beny, nie czepiaj się szczegółów. Przecież widać, że to jest tak dobre, że musiało być robione w Max`ie. Pełna profeska. Zwróć uwagę na idealnie skomponowaną na maskach etykietę Vanisha. Szacunek.
  5. Hej, bardzo mi się podoba, ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Samochód jest chyba odbity w poscie. Bliki są idealnie symetryczne. Szczególnie rzuca się to w oczy na lusterkach. Jeżeli na jednym jest po lewej stronie, to na drugim powinien byc po prawej. Zdradz patent jak poprowadziłeś bliki:D
  6. stehn-fahn

    Reel: Bartolomeo2009

    Swietne, najbardziej podoba mi się Vanish Oxy Action Inteligence Plus. Urzekła mnie ta reklama. Ogólnie trzyma poziom. Jestem za.
  7. stehn-fahn

    problem z Bridge

    No co wy mówicie, modelować powinno się w Max`ie. Tam wszystko da się zrobić kombinacją dwóch, góra trzech przycisków i zawsze wychodzi dobrze.
  8. Musisz zrobic maske czarno-biala i podpiac pod weight_0, sposob mieszania materialow z blend zmien na mix. Zeby podpiac maske pod weight musisz ja mayowym nodem zamienic na alphe. Drugiego pytania nie za bardzo rozumiem:)
  9. Jasne:) Przypisz obiektowi jakikolwiek material. w Hypershade skasuj mu wszystko oprocz grupy cieniujacej. W jej opcjach w sloty material shader, shadow shader i photon shader wrzuc mib_color_mix. Potem juz w opcjach mib_color_mix w color base wrzuc pierwszy mia_material, w color_0 drugi, a na samej gorze liczbe materialow ustaw na jeden. Powinno smigac.
  10. Bump mapy do mia_material podpinasz przez misss_set_normal. Jak chcesz miec dwie na jednym shaderze, to albo je polacz w PS albo juz w Mayi.
  11. Podepnij mia_material zamiast mia_material_x.
  12. Mam pytanie do bardziej doświadczonych kolegów. Jak daleko mogę się posunąć optymalizując model? Mogę tak długo usuwać vertexy i krawędzie, dopóki model się nie "rozleci", czy może niektórych nie mogę usuwać, np. jak przy modelowaniu do Zbrusha muszę trzymać się wielokątów o określonej liczbie krawędzi? Czy w modelu z obrazka, mogę usunąć zaznaczone krawędzie. Z góry dziękuję i pozdrawiam.
  13. Drogi SWRSC, nie za bardzo rozumiem, co probujesz powiedziec, ale hmm, mam nadzieje, ze to nie odnosi sie do tego, co napisalem ja. Nie mowisz chyba spier..laj czlowiekowi, ktory chce podpisac umowe, zanim da Ci szanse na zrobienie sie w balona. No i ten koles zadzwonil do mnie, nie ja do niego:)
  14. Dzieki, juz poprawione:) Troche mnie dzisiaj po tym spotkaniu nosi i nie zastanowilem sie nad tym.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności