No deck pierwsza klasa ;) Jedyne co mnie drażni to to, że światło się tak ostro odbija od tego dalszego tracka bo w rzeczywistości tracki są raczej matowe i bardzo światła nie odbijają ;)
Eden-3d z tego robie :
http://www.reflectionsofasia.com/_borders/kris%20c.JPG
Ide sobie tutoriale pocztac bo troche mam pomyslow ale nie wiem jak zrobic ;]
Mysle ze ta najnowsza maska jest OK ale moze pomkysl nad jakimis obrazeniami zadanymi na tym herbie ;) jedno czy dwa wglebienia zadane np od miecza , jak Ci sie spodoba pomysl to mozesz sprobowac . Narazie wyglada wszystko OK.
PS. Jak zrobic cakie wypukle cos ze zdjecia bo tez musze zrobic cos podobnego na mojej pracce ;P
Wkoncu jakis postep ^^ Wymodelowalem model ostrza z boxa (zalacznik (render az 4 minuty bo cos tam powlaczalem :D ) ) bardzo prawdopodobne ze jest cos zle :P Tak wiec czekam na komenty i moze ktos mi powie jak sprawic zeby krawedzie byly ostre bo jak widac na obrazku to nie wiem jak tego dokonac :)
EDIT: Dorobilem raczke ale nadal nie wiem jak "naostrzyc" ostrze ^^
Wypukle oczywiscie :) a jezeli chodzi o smoka to ta pierwsza wersja lepsza
http://max3d.pl/forum/showthread.php?t=23269
ale stanalem w martwym punkcie z tym MS jak zaczalem robic ostrze
No i lipa ^^ zabralem sie za ostrze i robi mi sie takie cos jak daje Meshsmooth na NURBS ( patrz zalacznik) Czy to mozliwe ze to sie dzieje tak bo rysowalem to splinami ? Bede wdzieczny za szybka odpowiedz .