-
Robot - refki do animacji
Dzieki wielkie za podpowiedzi. Dorobiłem mu ręce razem z rigiem i teraz jest kłopot. https://www.dropbox.com/s/0h8uefhy819kduo/robot-rig_x264.mp4?dl=0 Na filmiku widać prosty ruch ręki, problem polega na tym, ze czasem jak renderuję to jest on płynny a czasami "skacze" tj. pojawiają się (przez krótką chwilę więc strzelam, że to pojedyńcze) klatki w których ręka pojawia się w innym miejscu. Nie wiem czy to problem z rigiem czy jest to coś całkiem innego, nie chcę zaczynać animacji poklatkowej zanim się nie upewnię bo nie chcę, żeby całość poszła później na marne.
- Robot - refki do animacji
-
Robot - refki do animacji
Siema. Zrobiłem model robota razem z prostym rigiem: https://www.dropbox.com/s/te095rp74uwem0b/robot.jpg?dl=0 Na zaliczenie teraz potrzebuję zrobić animację. Ważne jest, żeby była realistyczna więc ma być czuć jego ciężar. Potrzebuję jakieś refki apropos animacji takiego typu robota. Animacja ruchu i interakcja z obiektem (podnoszenie czegoś, przeskakiwanie murku) Macie może namiary na miejsca, w których mogę znaleźć coś takiego? Pierwszy raz robię animację ale uczelnia tylko wymaga a nie pokazują wykładowcy nic.
-
Ivy generator, jak przykeić gałązki do siatki?
Żebym jeszcze wiedział jak ostatni raz siedziałem w maxie jakiś czas temu i wtedy ogarnąłem tylko trochę modelowania podstawy oświetlenia i renderingu. Z particlami bawiłem się może ze 3 razy wtedy. Teraz nawet połowy z tego nie pamiętam. Wiem że mógłbym popatrzeć po tutorialach i powoli sie tego nauczyć ale sęk w tym że czas mnie goni :/
-
tworzenie modelu terenu
Nie wiem czy do końca o to Ci chodzi, ale tutaj masz video tutorial o tworzeniu realistycznej trway i w pewnym momencie jest uzywane narzędzie które pozwala modelować coś na kształt nierównych powierzchni.
-
Poprawianie artefaktów siatki.
Dzięki za odpowiedzi, wyszło z nich że jednak najszybciej będzie trochę zaokrąglić rogi. Jednak musiałem też zmniejszyć grubość rurki z materiałem szkła bo nadal miałem tam artefakty. Tak czy siak mozna uznać że juz po problemie. Sorry że odpisuje dopiero teraz ale byłem odcięty od świata.
-
Ivy generator, jak przykeić gałązki do siatki?
Witam Chcę zrobić coś pokroju tego: http://www.3dartistonline.com/users/5064/thm1024/1337624059_HOMBRE%20PALO%2025ABR2012_MINI.jpg Mam 3ds max'a 2010 i ivy generator ale nie jestem w stanie rozgryźć tego pluginu do końca. Generalnie chodzi mi o to żeby gałązki oplotły siatkę i nie odchodziły na boki tak żebym mógł każdy element mojego modelu opleść osobną siatką tych gałązek. Kombinuję z ustawieniami ale gałązki zawsze rozchodzą się na boki i niszczą koncepcje, gdyż gubią przez to kształt modelu. Model wygląda tak: http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2013/266/e/8/model_by_qubsik-d6niqx4.jpg A mnie jak narazie udało się uzyskac tylko coś takiego: http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2013/265/9/9/rpv_by_qubsik-d6nd10b.jpg Wybaczcie słabą jakość, ale i tak gołym okiem widać że kształt modelu nie jest dokładnie odwzorowany. Może wie ktoś co z tym zrobić lub (lepiej) mógłby opisać skrótowo poszczególne modyfikatory (tylko te odnoszące się do rośnięcia). Z angielskich stron niewiele wyciągnąłem więc proszę ograniczcie wklejanie linków do angielskich opisów które już na pewno widziałem.
-
Poprawianie artefaktów siatki.
Witam. Generalnie mam kłopot, z nachodzącą na siebie siatką w 3ds max. Zależy mi na czasie, i szukam w miarę szybkiego sposobu uporania się z tym, dlatego też usuwani i przesuwanie kolejnych vertexów nie wchodzi w grę. Mam nadzieję że nie stworzyłem tego wątku w nie odpowiednim dziale bądź cokolwiek innego. Pisze tutaj pierwszy raz od dawna. Ale żeby wszystko było jasne zacznę od początku z przykładami. Otóż miałem model logotypu na spline'ach i użyłem opcji renderowania tychże spline'ów. Jako, że model ten ma rogi: Siatka w owych rogach układa się tak: Chodzi mi o to miejsce w którym siatka nakłada się na siebie. Model ten jest sklonowany i jeden ma wielkość 4 drugi 8 i na tym mniejszym jest materiał neonu a na większym szkła, ażeby neon nie był tylko świecącą rurką tylko bardziej przypominał prawdziwy neon. Problem zaś polega na tym, że owa nachodząca na siebie siatka nie robi nic złego w samym neonie ale w modelu z materiałem szkład juz niestety tworza się artefakty. Dokładnie takie:
-
Kod do 3ds max 7.
Jeśli znacie stronke z kodem lub kod do aktywacji 3ds max 7 prosze na gg lub pw.
Qubs
Members
-
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta