Witam.
Generalnie mam kłopot, z nachodzącą na siebie siatką w 3ds max.
Zależy mi na czasie, i szukam w miarę szybkiego sposobu uporania się z tym, dlatego też usuwani i przesuwanie kolejnych vertexów nie wchodzi w grę.
Mam nadzieję że nie stworzyłem tego wątku w nie odpowiednim dziale bądź cokolwiek innego. Pisze tutaj pierwszy raz od dawna.
Ale żeby wszystko było jasne zacznę od początku z przykładami.
Otóż miałem model logotypu na spline'ach i użyłem opcji renderowania tychże spline'ów.
Jako, że model ten ma rogi:
Siatka w owych rogach układa się tak:
Chodzi mi o to miejsce w którym siatka nakłada się na siebie.
Model ten jest sklonowany i jeden ma wielkość 4 drugi 8 i na tym mniejszym jest materiał neonu a na większym szkła, ażeby neon nie był tylko świecącą rurką tylko bardziej przypominał prawdziwy neon.
Problem zaś polega na tym, że owa nachodząca na siebie siatka nie robi nic złego w samym neonie ale w modelu z materiałem szkład juz niestety tworza się artefakty. Dokładnie takie: